eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawy sukcesywne odczynników do serologii grup krwi oraz dzierżawę podstawowego zestawu do mikrometody kolumnowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-11

Płońsk: Dostawy sukcesywne odczynników do serologii grup krwi oraz dzierżawę podstawowego zestawu do mikrometody kolumnowej
Numer ogłoszenia: 39938 - 2010; data zamieszczenia: 11.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku , ul. Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6613400, faks 023 6623214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne odczynników do serologii grup krwi oraz dzierżawę podstawowego zestawu do mikrometody kolumnowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne odczynników do serologii grup krwi oraz dzierżawa podstawowego zestawu do mikrometody kolumnowej: ZADANIE NR 1 Dostawy sukcesywne: kart do testu antyglobulinowego i enzymatycznego oraz odczynników do mikrotestów kolumnowych serologii grup krwi wraz z elementami zużywalnymi oraz z dzierżawą podstawowego zestawu do wyżej wymienionych 1) Dzierżawa zestawu do wykonywania badań immunohematologicznych manualną metodą aglutynacji kolumnowej oraz dostawa odczynników i materiałów zużywalnych z krwinkami wzorcowymi, niezbędnymi do wykonania wymienionych poniżej badań na zaoferowanym zestawie wraz z dzierżawą systemu informatycznego obejmującego polskojęzyczne oprogramowanie do pracowni serologii transfuzjologicznej tzn. księgi dokumentacji badań serologicznych i banku krwi tzn. książka przychodów i rozchodów preparatów krwi, oraz niezbędny sprzęt zapewniający funkcjonowanie systemu. 2) Badania mają dotyczyć: - badania przesiewowe przeciwciał (PTA i LEN) - właściwa próba zgodności w PTA - właściwa próba zgodności w LEN 3) Termin ważności odczynników i materiałów zużywalnych: minimum 6 miesięcy od daty dostawy; krwinek: minimum 4 tygodnie od daty dostawy PARAMETRY GRANICZNE 1) Wykonawca zapewni dostawy odczynników i kart do badań serologicznych w ilości wystarczającej na wykonanie poniższych badań w ilości podanej przy nazwie badania. Ilości dotyczą zapotrzebowania na 24 miesięcy. - przesiewowe przeciwciał (PTA i LEN); 7200 badań - właściwa próba zgodności w PTA (liczba donacji); 4600 badań - właściwa próba zgodności w LEN (liczba donacji):300 badań 2) Metoda pomiaru oparta na technologii aglutynacji krwinek czerwonych na mikrokolumnach 3) Wirówka serologicznej o pojemności 12 kart/kaset z wyświetlaczem czasu i prędkości wirowania 4) Automatyczne pipety wieloczynnościowe z funkcją wielokrotnego dozowania 5) Proponowana przez wykonawcę metodyka posiada akceptację (pisemną) Instytutu Hematologii i Transfuzjologii. 6) Gotowe do użycia krwinki wzorcowe do badań przesiewowych przeciwciał obejmujący zestaw 3 krwinek enzymowanych i 3 krwinek nieenzymowanych 7) Deklaracje zgodności CE na oferowany system i odczynniki - dołączone do oferty 8) Polskojęzyczna instrukcja obsługi - dostarczona w dniu instalacji systemu 9) Polskojęzyczne oprogramowanie do pracowni serologii transfuzjologicznej oraz banku krwi wraz z drukarką zapewniającym wydruk wyników zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami oraz prowadzenie ksiąg serologicznych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zainstalował oprogramowanie na sprzęcie komputerowym, który posiada zamawiający. 10) Serwis techniczny urządzeń w okresie trwania umowy, połączony z coroczną walidacją urządzeń 11) System aparatury składający się z wirówki, inkubatora, statywu i dwóch pipet automatycznych/elektronicznych (ewentualnie dodatkowo dozowników, jeśli wymaga tego metodyka pracy). Wszystkie elementy systemu fabrycznie nowe z rokiem produkcji 2009 lub 2010. Zadanie nr 2 Dostawa odczynników do serologii grup krwi PARAMETRY GRANICZNE 1) Wykonawca zapewni dostawy odczynników w podanej poniżej ilości. Ilości dotyczą zapotrzebowania na 24 miesięcy. - Standard anty-D -1920 ml - Surowica antyglobulinowa poliwalentna płynna - 3600 ml - Odczynnik monoklonalny anty-IgG - 96 ml - Standaryzowane krwinki wzorcowe do układu AB0 typ PBS-VERA (zestaw) - 2880 ml - Standaryzowane krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał typ LISS-VERA (zestaw) - 432 ml - Papaina 1% roztwór - 400 ml - PBS - 0,15 mol/l roztwór soli fizjologicznej o pH 6,6 do 7,6 - 960 000 ml - LISS - roztwór NaCl o niskiej sile jonowej, opakowanie po 250 ml - 24000 ml 2) Dostawy odczynników i krwinek wzorcowych objęte będą transportem monitorowanym w zakresie temperatur 2 -8 oC. 3) Opis produktu w języku polskim. 4) Krwinki wzorcowe posiadają wydruk fenotypu. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, posiadać wymagane deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczania do obrotu i użytku w polskich placówkach opieki zdrowotnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 44 ustawy z związku z art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 44 ustawy z związku z art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 44 ustawy z związku z art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 44 ustawy z związku z art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie art. 44 ustawy z związku z art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Ceny mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w przypadku zmiany stawek podatku VAT w stopniu wynikającym z tych zmian - obowiązujące od dnia wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego. b) Zamiana oferowanego przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy na inny o właściwościach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania ich z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane). c) Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie (zmiana terminu obowiązywania umowy). d) Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku, ul. Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy sukcesywne: kart do testu antyglobulinowego i enzymatycznego oraz odczynników do mikrotestów kolumnowych serologii grup krwi wraz z elementami zużywalnymi oraz z dzierżawą podstawowego zestawu do wyżej wymienionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne: kart do testu antyglobulinowego i enzymatycznego oraz odczynników do mikrotestów kolumnowych serologii grup krwi wraz z elementami zużywalnymi oraz z dzierżawą podstawowego zestawu do wyżej wymienionych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do serologii grup krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do serologii grup krwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.