Ogłoszenie z dnia 2013-03-16
Ruszów: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 40055 - 2013; data zamieszczenia: 16.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, według wymagań Zamawiającego, w okresie trwania umowy, dostawa artykułów biurowych wyszczególnionych poniżej: 1. Papier ksero A4 POLjet (prime) 80g/m2 500 arkuszy lub równoważny - 900 ryz 2. Papier ksero A3 POLjet (prime) 80g/m2 500 arkuszy lub równoważny - 40 ryz 3. Papier ksero A4 NAVIGATOR 160g 500 arkuszy lub równoważny - 15 ryz 4. Papier ksero A4 Maestro Extra 80g/m2 500 arkuszy lub równoważny - 15 ryz 5. Papier kancelaryjny A3/kratka 500 arkuszy - 2 ryzy 6. Papier do faxu w rolce 210*30 - 50 rolek 7. Papier pakowy brązowy 10m/1m - 5 arkuszy 8. Sznurek pakowy 100-120 m - 3 sztuk 9. Blok listowy A4/ 100 kartkowy, kratka, wyrywane kartki, klejony na górze - 30 sztuk 10. Blok listowy A5/ 100 kartkowy, kratka, wyrywane kartki, klejony na górze - 30 sztuk 11. Kalka biurowa A4/100 arkuszy - 5 sztuk 12. Brulion A4/96 kartek w twardej oprawie - kratka - 20 sztuk 13. Brulion A5/96 kartek w twardej oprawie - kratka - 20 sztuk 14. Zeszyt A5/32 kartki-kratka, okładka kartonowa - 20 sztuk 15. Zeszyt A5/60 kartki-kratka, okładka kartonowa - 20 sztuk 16. Bloczki samoprzylepne żółte 76x76 mm/100 karteczek - 50 sztuk 17. Koperta biała bez okienka C6 samoklejąca - 5000 sztuk 18. Koperta biała bez okienka C5 samoklejąca - 1500 sztuk 19. Koperta biała bez okienka C4 samoklejąca - 1000 sztuk 20. Koperta biała z folią bąbelkową format A5 - 50 sztuk 21. Koperta biała z folią bąbelkową format A4 - 50 sztuk 22. Koperta biała z folią bąbelkową format A3 - 50 sztuk 23. Koperta biała z folią bąbelkową ok. 49 cm x 36 cm - 50 sztuk 24. Koperty na CD samoklejące białe ok. 124 x 124mm - 30 sztuk 25. Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem, z wymienną etykietą grzbietową) kolor - 200 sztuk 26. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm (powlekany, z dźwignią z dociskiem z wymienną etykietą grzbietową) kolor - 200 sztuk 27. Skoroszyt PCV A4 miękki (zapisywalny pasek grzbietowy), wpinany w segregator (kolor) - 250 sztuk 28. Teczka wiązana A4 kolor kartonowa - 50 sztuk 29. Teczka skrzydłowa A4 na rzepa, powlekana (kolor) - 15 sztuk 30. Teczka pudełko A4 z rączką i zamkiem, powlekana (kolor) - 10 sztuk 31. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 5mm - 20 sztuk 31. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 10mm - 20 sztuk 33. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 13mm - 20 sztuk 34. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 16mm - 20 sztuk 35. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 20mm - 20 sztuk 36. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 24mm - 20 sztuk 37. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 28mm - 10 sztuk 38. Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 32mm - 10 sztuk 39. Okładka przezroczysta PCV do bindowania (folia sztywna) A4 kolor - 100 sztuk 40. Okładka karton do bindowania A4 kolor - 100 sztuk 41. Okładka skóropodobna do bindowania A4 kolor - 100 sztuk 42. Koszulka na dokumenty A4 przeźroczysta - 3000 sztuk 43. Obwoluta A4 (ofertówka) sztywna, przezroczysta, otwierana od góry i z boku - 50 sztuk 44. Długopis - 180 sztuk 45. Cienkopis - 50 sztuk 46. Kredki ołówkowe (12 kol.) - 5 kompletów 47. Kreda biała - 250 sztuk 48. Marker do płyt CD/DVD uniwersalna końcówka - 10 sztuk 49. Zakreślacz fluorescencyjny końcówka ścięta, grubość linii pisania od 1 mm do 5mm (kolor) - 50 sztuk 50. Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, wodny 25 ml (zielony) - 10 sztuk 51. Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących, wodny 25 ml (czarny) - 20 sztuk 52. Ołówek z gumką (HB) - 30 sztuk 53. Linijka plastikowa przeźroczysta 30 cm - 10 sztuk 54. Nożyczki ok. 18,5cm (ostrze tnące ze stali wysokiej jakości, uchwyt plastikowy) - 5 sztuk 55. Klej biurowy w sztyfcie 25 g - 10 sztuk 56. Taśma klejąca ok.12 mm x 10 m - 20 sztuk 57. Taśma klejącaok.18 mm x 18 m - 20 sztuk 58. Taśma klejąca dwustronnie ok. 50 mm x 10 m - 5 sztuk 59. Taśma klejąca pakowa brązowa ok. 48 x 50 - 30 sztuk 60. Dziurkacz do 25 kartek z wysuwanym ogranicznikiem - 5 sztuk 61. Dziurkacz do 200 kartek (jednorazowo) - 1 sztuki 62. Zszywacz do 20 kartek (24/6) - 10 sztuk 63. Zszywki metalowe 24/6 (1000 szt.) - 50 opakowań 64. Zszywki metalowe 23/6 (1000 szt.) - 1 opakowanie 65. Zszywki metalowe 23/8 (1000 szt.) - 1 opakowanie 66. Zszywki metalowe 23/10 (1000 szt.) - 1 opakowanie 67. Zszywki metalowe 23/13 (1000 szt.) - 1 opakowanie 68. Zszywki metalowe 23/15 (1000 szt.) - 1 opakowanie 69. Spinacze biurowe okrągłe 33 (100 szt.) - 50 opakowań 70. Klipy metalowe 15 mm (12 szt.) - 40 opakowań 71. Klipy metalowe 19 mm (12 szt.) - 40 opakowań 72. Klipy metalowe 25 mm (12 szt.) - 50 opakowań 73. Klipy metalowe 41 mm (12 szt.) - 30 opakowań 74. Klipy metalowe 51 mm (12 szt.) - 30 opakowań 75. Klips do spinania dokumentów plastikowy (50 szt.) tzw. wąsy - 20 opakowań 76. Przeźroczysta podkładka na biurko ok. 40 x 70 cm - 3 sztuki 77. Kalkulator (14-pozycyjny wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, korekta ostatniej cyfry, klawisz podwójnego zera) ok. 15 cm x20 cm - 10 sztuk 78. Kalkulator kieszonkowy zamykany (8 liczb na wyświetlaczu) - 3 sztuki 79. Nośnik danych DVD-R 4,7 GB - 100 sztuk 80. Nośnik danych CD-R 700 MB - 100 sztuk 81. Pudełko na płytę DVD-R/CD-R - 100 sztuk 82. Worki 160 litrowe bardzo mocne (rolka po10 szt.) - 300 rolek 83. Worki 60 litrowe bardzo mocne (rolka po10 szt.) - 50 rolek 84. Toner do drukarki HP Officejet 6500 Wireless (czarny + kolory) - 12 kpl 85. Toner do drukarki LaserJet M 1319f MFP (czarny) - 12 sztuk 86. Toner do drukarki HP LaserJet 4350 dtn (czarny) - 1 sztuka 87. Toner do drukarki HP Color LaserJet CM1312 nfi MFP (czarny + kolor) - 12 kpl 88. Toner do drukarki HP LaserJet P1102 (czarny) - 2 sztuki 89. Toner do drukarki Ricoh Aficio SPC 232SF (czarny + kolor) - 4 kpl 90. Toner do drukarki Samsung Color Laser Printer CLP-510N (czarny + kolor) - 4 kpl 91. Toner do drukarki LEXMARK X340 (czarny) - 2 sztuki 92. Toner do drukarki HP Color LaserJet 5550 dtn (czarny + kolor) - 6 kpl 93. Zespół utrwalający do drukarki HP Color LaserJet 5550 dtn - 1 kpl 94. Toner do drukarki Canon C2020i (czarny + kolor) - 12 kpl 95. Toner do drukarki Nashuatec MP C2550 Aficio (czarny + kolor) - 36 kpl 86. Toner do drukarki HP Laser Jet 1100 (czarny) - 2 sztuki 87. Toner do drukarki Laser Jet Pro CM 1415 fnw color MFP (czarny + kolor) - 40 kpl 88. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Brother DCP-9270 CDN Laser Color (czarny + kolor) - 30 kpl 89. PZ - przyjęcie materiału z zewnątrz druk samokopiujący - 6 pozycyjne - 5 bloczków 90. WZ - wydanie materiału na zewnątrz druk samokopiujący 6- pozycyjne - 5 bloczków 91. MM - przesunięcie międzymagazynowe druk samokopiujący - 10 bloczków 92. ZW - zwrot materiału druk samokopiujący 6-pozycyjny - 2 bloczki 93. Dziennik budowy A4- oprawa kartonowa - 10 sztuk 94. Zamówienie ogólne z rubrykami/liniami samokopiujące A5 - 5 bloczków 95. Arkusz spisu z natury druk samokopiujący A4 - 5 sztuki 96. Ewidencja środków trwałych A4 - 3 sztuki 97. Ewidencja wyposażenia A4 - 3 sztuki 98. Książka korespondencyjna A4 twarda oprawa (2 kolory) - 20 sztuk 99. Księga meldunkowa A4 - 1 sztuka 100. Terminarz na 2014r. A5, w twardej, skóropodobnej oprawie/kolor - 10 sztuk Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych tonerów producenta (nie zamienników). Termin dostawy wynosi do 24 godzin od daty zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania na dany zakres artykułów będących przedmiotem zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dowóz oraz rozładunek i wniesienie/doniesienie artykułów biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane w budynku biuro-administracyjnych w Ruszowie przy ul. Leśnej 2. Dostawy mogą się odbywać w dni robocze w godzinach od godz. 7:00 do godz. 14:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie rozszerzenie przedmiotu zamówienia podstawowego o zakres, którego wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.14.10.00 - Maszyny liczące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - 6/2710/2013 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. X Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził wykonywanie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o minimalnej wartość netto - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych/netto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany jest Wykonawca, poza złożeniem Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Złożone oświadczenie jest potwierdzeniem przez Wykonawcę posiadania lub dysponowania m. in. osobami umożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości ubezpieczenia wynoszącej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą udokumentować, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają, każdy z osobna, wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1) w przypadku zaistnienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub terminie wykonania przedmiotu umowy; 2) w przypadku zmiany zasad finansowania zamówienia; 3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wroclaw.lasy.gov.pl/ruszow (Zakładka: Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów ul. Leśna 2 59-950 Ruszów Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RUSZÓW
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
więcej: przetargi RUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.