Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Wejherowo: Zorganizowanie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie wyjazdowej imprezy integracyjno-wypoczynkowej do Barcelony w okresie od dnia 29 kwietnia 2011 r. do dnia 04 maja 2011 r.
Numer ogłoszenia: 40603 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta , pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6777105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie wyjazdowej imprezy integracyjno-wypoczynkowej do Barcelony w okresie od dnia 29 kwietnia 2011 r. do dnia 04 maja 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie imprezy integracyjno - wypoczynkowej do Barcelony w okresie od dnia 29 kwietnia 2011 r. do dnia 04 maja 2011 r. Ilość uczestników - 47 osób Impreza odbywać się będzie na trasie Wejherowo - Barcelona - Wejherowo. Planowany program wycieczki: 29.04.2011 (piątek) - Wyjazd z Wejherowa w godzinach popołudniowych (po 15.30 tj. po zakończeniu pracy Urzędu) na lotnisko do Gdańska (transport autokarem). Odprawa i przelot do Barcelony. Transfer autokarem z lotniska do hotelu. Kolacja, nocleg. 30.04.2011(sobota) - Śniadanie. Zwiedzanie Barcelony: Placa Cataluna, Las Ramblas, Barcelona Gaudiego: Casa Batllo, Casa Mila, Bazylika św. Rodziny - Sagrada Familia. Obiad. Wieczorem tańczące fontanny na Plaza Espana. Powrót do hotelu, nocleg. 01.05.2011(niedziela) - Śniadanie. Zwiedzanie Barcelony: Port Vel (Stary Port), Plac Hiszpański, Barri Gotic - Dzielnica Gotycka, Arc de Triomf oraz Parc de Ciutadella. Obiad. Wieczorek regionalny. 02.05.2011 (poniedziałek) - Śniadanie. Wyjazd na Wzgórze Montserrat - zwiedzanie Bazyliki, krótki koncert chóru chłopięcego Escolania, wjazd kolejką na punkt widokowy. Czas wolny. Powrót do Barcelony. Obiadokolacja. 03.05.2011 (wtorek) - Śniadanie. Wzgórze Montjuich ze stadionem olimpijskim, wejście na stadion FC Barcelona Park Guell i oceanarium. Czas wolny. Obiad. Czas wolny. 04.05.2011 (środa) - Śniadanie. Wykwaterowanie z hotelu. Dalsze zwiedzanie Barcelony. Obiad. Przejazd autokarem na lotnisko, wylot w godzinach wieczornych do Polski. Przejazd autokarem w godzinach nocnych do Wejherowa. Istotne wymagania co do realizacji zamówienia: 1) Termin zorganizowania wycieczki: 29.04.2011 r. - 04.05.2011 r. (6 dni); 2) Przewidywana liczba uczestników: 47 osób. 3) Transport: transport lotniczy i autokarowy (liczba miejsc siedzących nie mniejszej niż liczba uczestników wycieczki) oraz ewentualny transport środkami komunikacji miejskiej na terenie Barcelony. 4) Pilot-przewodnik: Wymagany jest pilot-przewodnik na całej trasie wycieczki. 5) Noclegi: Wymagane jest zapewnienie noclegów w liczbie wynikającej z programu, tj. 5 noclegów w hotelu położonym w centrum Barcelony o standardzie min. 4* z pełnym węzłem sanitarnym (toaleta, prysznic) oraz telewizorem. Pokoje jedno i dwuosobowe. 6) Wyżywienie: 5 śniadań w formie bufetu (pieczywo, kilka rodzajów wędlin i serów, miód, dżem, dwa ciepłe dania do wyboru, warzywa, owoce, kawa herbata, mleko, soki - napoje bez ograniczeń), 1 kolacja, 5 obiadów lub obiadokolacji składających się przynajmniej z dwóch dań i deseru - dania główne do wyboru drób, ryby i inne dania mięsne, ziemniaki, frytki, zestaw surówek, 1 wieczorek regionalny wraz z wyżywieniem. 7) Ubezpieczenie - KL+NNW, Jeżeli odległość między zwiedzanymi obiektami będzie wynosiła powyżej 2 km to Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku zapewnić Zamawiającemu (uczestnikom imprezy) transport autokarem lub transport środkami komunikacji miejskiej. Zaproponowana przez Wykonawcę cena winna zawierać wszelkie koszty biletów wstępu, opłat przewodnickich, opłat miejskich, transportu autokarem z lotniska i na lotnisko, transportu autokarami uczestników wycieczki na terenie Barcelony lub transportu środkami komunikacji miejskiej na terenie Barcelony, biletów lotniczych, opłat lotniskowych i ewentualnych opłat bagażowych (bagaż do 20 kg + bagaż podręczny). Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z wykonawcami i w sposób ostateczny określony w opisie przedmiotu zamówienia, który otrzymają wykonawcy po negocjacjach jako załącznik do składania ofert. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. polegającej na zorganizowaniu dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wejherowie wyjazdowej imprezy integracyjno-wypoczynkowej. 2. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zmawiający zażąda od wykonawców zaproszonych do złożenia ofert wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem oraz aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonana należycie) polegające na zorganizowaniu wycieczki zagranicznej (nie dotyczy kolonii, obozów i wczasów) dla grupy zorganizowanej min. 45 osób o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 zł brutto na osobę w każdym zamówieniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielania przedmiotowego zamówienia potwierdzi posiadanie opłaconej polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł lub na wartość nie mniejszą niż 2 000 zł na osobę w zakresie pokrycia kosztów powrotu klienta do kraju , w wypadku gdy organizator turystyki lub pośrednik turystyczny wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu, a także na pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w razie niewykonania zobowiązań umownych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy zobowiązani są przedstawić wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (za każdą dodatkowo wykonaną usługę (potwierdzoną dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie), opisaną w rozdz. VI pkt 2, ponad minimum określone przez Zamawiającego jako warunek udziału, Zamawiający przyzna wykonawcy dodatkowo 5 punktów). Wykonawcy, którzy spełnią wyłącznie warunki określone w rozdz. VI pkt 1 - 5 ogłoszenia o zamówieniu i nie wykażą się żadnym dodatkowym doświadczeniem otrzymają 1 pkt. Jeżeli Wykonawcy otrzymają taką samą liczbę punktów o kolejności Wykonawców decydować będzie łączna wartość usług wymienionych w wykazie, które spełniają wymogi Zamawiającego.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy zostaną określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 57 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do złożenia ofert wstępnych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Podawcza Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12-go Marca 195 w Wejherowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA TRZECH PLACÓWEK OPIEKUŃCZO -WYCHOWAWCZYCH W RUMI ORAZ POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W WEJHEROWIE W ROKU 2025
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie na 2025 rok
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W WEJHEROWIE NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- FERIE 2025 - warsztaty wyjazdowe dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość"
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów pn. "Mentoring jako metoda wsparcia wychowanków pieczy zastępczej" w ramach projektu partnerskiego, pn. "Rodzina w centrum Etap I
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Świadczenie usług w zakresie pośrednictwa przy zakupie biletów lotniczych oraz rezerwacji hoteli w miejscu pobytu za granicą w ramach realizacji projektu: nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzebę realizacji kursów przez Krajowe Centrum Monitorowania Ratownictwa
- Organizacja oraz obsługa logistyczna dwóch wizyt turystyczno - edukacyjnych grup z Białorusi w województwie małopolskim - Myślenice, region Kraków i Myślenice w grudniu 2024
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.