Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Kraków: Przygotowanie i przeprowadzenie autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników zgodnie z przedst. programem w ramach szkoleń z zakresu Ekonomii i finansów
oraz przygotowanie i przeprowadzenie autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników zgodnie z przedst. programem, w ramach szkolenia z zakresu Modernizacji procesów zarządzania kadr wymiaru sprawiedliwości organizowanych w ramach Projektu: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości, na podstawie POKL współfinansowanego ze środków EFS
Numer ogłoszenia: 40605 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury , ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 94 10, faks 12 617 94 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników zgodnie z przedst. programem w ramach szkoleń z zakresu Ekonomii i finansów oraz przygotowanie i przeprowadzenie autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników zgodnie z przedst. programem, w ramach szkolenia z zakresu Modernizacji procesów zarządzania kadr wymiaru sprawiedliwości organizowanych w ramach Projektu: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości, na podstawie POKL współfinansowanego ze środków EFS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników, mających charakter utworu w rozumieniu prawa autorskiego, zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego programem, w ramach szkolenia z zakresu Ekonomii i finansów, dla 28 grup szkoleniowych oraz przygotowanie i przeprowadzenie autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników mających charakter utworu w rozumieniu prawa autorskiego, zgodnie z przedstawionymi przez Zamawiającego programem w ramach szkolenia z zakresu Modernizacji procesów zarządzania kadr wymiaru sprawiedliwości dla 1 grupy szkoleniowej. Szkolenia organizowane w ramach Projektu: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego na podstawie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje mżliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o wartości łącznie nie przekraczającej 50% wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.00.00.00-8, 80.00.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi polegające na przeprowadzeniu zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń dla pracowników wymiaru sprawiedliwości w liczbie minimum 30 godzin szkoleniowych (45 min) oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje: 1) w zakresie zadania 1 i 2 * co najmniej 1 osobą spełniającą następujące kryteria - musi posiadać wykształcenie co najmniej wyższe z zakresu prawa lub nauk ekonomicznych lub musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie dydaktyczne na uczelni wyższej z zakresu ekonomii lub zarządzania zasobami ludzkimi; 2) w zakresie zadania 3 * co najmniej 1 osobą spełniającą następujące kryteria - musi posiadać wykształcenie co najmniej w stopniu doktora nauk ekonomicznych o specjalności zarządzanie oraz musi posiadać doświadczenie dydaktyczne obejmujące prowadzenie zajęć dla studentów prawa lub pracowników wymiaru sprawiedliwości z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty winno zostać załączone bądź to pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) bądź to umowa o współpracy, z której takie pełnomocnictwo będzie wynikać.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie realizacji szkoleń dla pracowników wymiaru sprawiedliwości - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku, gdy taka konieczność będzie wynikała z następujących okoliczności: a) jako następstwo zmian obowiązujących przepisów, w tym zmiany stawki podatku VAT, wytycznych Ministerstwa Sprawiedliwości lub innych organów, b) w przypadku, gdy ze strony Instytucji Zarządzającej pojawi się konieczność zmiany wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) w przypadku istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy, d) konieczności zmiany poszczególnych terminów realizacji Umowy w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia, umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Umowy w pierwotnych terminach, e) konieczności zmiany poszczególnych terminów i godzin realizacji Umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegną poszczególne terminy szkoleń wskazane w harmonogramie zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa
pokój nr 504.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa pokój nr 504.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości na podstawie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ekonomia i finanse - blok zarządzanie (Gr. 1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dzieła w postaci przygotowania i przeprowadzenia autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników, mających charakter utworu w rozumieniu prawa autorskiego, zgodnie z przedstawionym programem w ramach szkolenia z zakresu Ekonomii i finansów - blok zarządzanie (Gr. 1), dla 14 grup szkoleniowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.00.00.00-8, 80.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie realizacji szkoleń dla pracowników wymiaru sprawiedliwości - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ekonomia i finanse - blok zarządzanie (Gr. 2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dzieła w postaci przygotowania i przeprowadzenia autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników, mających charakter utworu w rozumieniu prawa autorskiego zgodnie z przedstawionym programem w ramach szkolenia z zakresu Ekonomii i finansów - blok zarządzanie (Gr. 2) dla 14 grup szkoleniowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.00.00.00-8, 80.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie realizacji szkoleń dla pracowników wymiaru sprawiedliwości - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja procesów zarządzania kadr wymiaru sprawiedliwości..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dzieła w postaci przygotowania i przeprowadzenia autorskich zajęć dydaktycznych oraz opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników mających charakter utworu w rozumieniu prawa autorskiego, zgodnie z przedstawionym programem w ramach szkolenia z zakresu Modernizacji procesów zarządzania kadr wymiaru sprawiedliwości dla 1 grupy szkoleniowej (sędziowie)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.00.00.00-8, 80.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w zakresie realizacji szkoleń dla pracowników wymiaru sprawiedliwości - 60
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- "Usługa kompleksowej org. i przeprowadzenia dwudniowego seminarium połączonego z wizytą studyjną nt. deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społ. w pieczy zastępczej oraz rozwoju więzi rodzinnych".
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.