Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Góra Kalwaria: Wybór asystentów kierownika w projektach pn. Aktywne dziecko i Aktywny nastolatek finansowanych z POKL
Numer ogłoszenia: 40607 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 0-22/7273414, faks 0-22/7273414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór asystentów kierownika w projektach pn. Aktywne dziecko i Aktywny nastolatek finansowanych z POKL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.a Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta w projekcie finansowanym z PKOL Priorytet 9 Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 1)I projekt Aktywne dziecko 2)II projekt Aktywny nastolatek 1.b Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie. W każdym z projektów jeden z asystentów będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie procedur przetargowych związanych z realizacją danego projektu. W projekcie Aktywne dziecko będzie do przeprowadzenia 7 procedur przetargowych, w projekcie Aktywny nastolatek będzie do przeprowadzenia 6 procedur przetargowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo połączenia procedur w jedno postępowanie jeżeli będzie to uzasadnione przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Do obowiązków asystenta będzie należało: 1)sporządzenie kompletnej dokumentacji przetargowej tj. SIWZ, umowy, załączników 2)pomoc przy sporządzaniu ogłoszenia do BZP 3)sporządzanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji przetargowej i kwestii formalnych 4)pomoc przy prowadzeniu procedury pod względem formalnym np. przedłużenie wadium, zmiana SIWZ, zmiany warunków udziału w postępowaniu itp. 5)wszelka inna pomoc niezbędna do przeprowadzenia procedury przetargowej 6)przyjazd do siedziby zamawiającego na otwarcie ofert lub w pierwszym możliwym terminie max do 48h od otwarcia ofert 7)ocena merytoryczna i formalna złożonych ofert 8)pomoc w tworzeniu dokumentacji przetargowej druki ZP, protokół 9)opracowanie pism dotyczących wyniku postępowania, pism informujących o odrzuconych ofertach/wykluczonych wykonawcach 10)Reprezentacje Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą 11)Reprezentacja Zamawiającego przed organami kontrolującymi projekt (w zakresie zamówień publicznych).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej trzy usługi polegające na sporządzeniu dokumentacji przetargowej i udziale w pracach komisji przetargowej badającej oferty. Co najmuje dwa z tych zadań były współfinansowane ze środków unijnych. (dotyczy częsci 8 i 13)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-posiada wykształcenie wyższe magisterskie w oraz przygotowanie pedagogiczne (dotyczy cz. 1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12) -Mającą 7 lat doświadczenia w pracy jako pedagog (dotyczy cz. 1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12) -Wykażą iż dysponują co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej i badania ofert. Osoba ta musi wykazać iż wykonała co najmniej trzy usługi polegające na sporządzeniu dokumentacji przetargowej iudziale w pracach komisji przetargowej badającej oferty, przy czym każde z wykazanych zadań było współfinansowane ze środków unijnych. (dotyczy częsci 8 i 13)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na wykonanie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Ratuszowa 1 u specjalisty d/s zamówień publicznych w godzinach urzędowania Zamawiającego lub pobrać ze strony Zamawiającego www.bip.gorakalwaria.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańca; Urząd Miasta i Gminy Góra Kalwaria ul. 3-go Maja 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program finansowany z POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: asystent w Szkole Podstawowej Nr 2 w Górze Kalwarii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: asystent w Szkole Podstawowej w Czachówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: asystent w Szkole Podstawowej w Dobieszu i Zespole Szkół w Coniewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: asystent w Szkole Podstawowej w Czaplinku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: asystent w Szkole Podstawowej w Kątach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: asystent w Zespole Szkół w Baniosze i Zespole Szkół w Brześcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: asystent ds. zamówień publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W każdym z projektów jeden z asystentów będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie procedur przetargowych związanych z realizacją danego projektu. W projekcie Aktywne dziecko będzie do przeprowadzenia 7 procedur przetargowych, w projekcie Aktywny nastolatek będzie do przeprowadzenia 6 procedur przetargowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo połączenia procedur w jedno postępowanie jeżeli będzie to uzasadnione przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Do obowiązków asystenta będzie należało: 1)sporządzenie kompletnej dokumentacji przetargowej tj. SIWZ, umowy, załączników 2)pomoc przy sporządzaniu ogłoszenia do BZP 3)sporządzanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji przetargowej i kwestii formalnych 4)pomoc przy prowadzeniu procedury pod względem formalnym np. przedłużenie wadium, zmiana SIWZ, zmiany warunków udziału w postępowaniu itp. 5)wszelka inna pomoc niezbędna do przeprowadzenia procedury przetargowej 6)przyjazd do siedziby zamawiającego na otwarcie ofert lub w pierwszym możliwym terminie max do 48h od otwarcia ofert 7)ocena merytoryczna i formalna złożonych ofert 8)pomoc w tworzeniu dokumentacji przetargowej druki ZP, protokół 9)opracowanie pism dotyczących wyniku postępowania, pism informujących o odrzuconych ofertach/wykluczonych wykonawcach 10)Reprezentacje Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą 11)Reprezentacja Zamawiającego przed organami kontrolującymi projekt (w zakresie zamówień publicznych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: asystent w Zespole Szkół Ogólnokształcących Gimnazjum w Górze Kalwarii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: asystent w Zespole Szkół w Brześcach i Zespole Szkół w Baniosze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: asystent w Zespole Szkół w Coniewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: asystent w Gimnazjum w Cendrowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: asystent ds. zamówień publicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W każdym z projektów jeden z asystentów będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie procedur przetargowych związanych z realizacją danego projektu. W projekcie Aktywne dziecko będzie do przeprowadzenia 7 procedur przetargowych, w projekcie Aktywny nastolatek będzie do przeprowadzenia 6 procedur przetargowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo połączenia procedur w jedno postępowanie jeżeli będzie to uzasadnione przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Do obowiązków asystenta będzie należało: 1)sporządzenie kompletnej dokumentacji przetargowej tj. SIWZ, umowy, załączników 2)pomoc przy sporządzaniu ogłoszenia do BZP 3)sporządzanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji przetargowej i kwestii formalnych 4)pomoc przy prowadzeniu procedury pod względem formalnym np. przedłużenie wadium, zmiana SIWZ, zmiany warunków udziału w postępowaniu itp. 5)wszelka inna pomoc niezbędna do przeprowadzenia procedury przetargowej 6)przyjazd do siedziby zamawiającego na otwarcie ofert lub w pierwszym możliwym terminie max do 48h od otwarcia ofert 7)ocena merytoryczna i formalna złożonych ofert 8)pomoc w tworzeniu dokumentacji przetargowej druki ZP, protokół 9)opracowanie pism dotyczących wyniku postępowania, pism informujących o odrzuconych ofertach/wykluczonych wykonawcach 10)Reprezentacje Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą 11)Reprezentacja Zamawiającego przed organami kontrolującymi projekt (w zakresie zamówień publicznych).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: asystent w Szkole Podstawowej w Czersku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystent podlega kierownikowi projektu. Do jego zadań należy obsługa dokumentacji BO, bieżąca obsługa realizacji zadań związanych z realizacją projektu, organizacja logistyczna i techniczna, udział w pracach zespołu monitorowego. 1.c. Każdy z asystentów z wyjątkiem asystenta odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedur przetargowych będzie zobowiązany wykonywać swoją usługę przez 6 dni w tygodniu z racji tego, że zajęcia realizowane dla uczniów uczestniczących w projekcie będą się odbywały od poniedziałku do soboty. Godziny poszczególnych zajęć zostaną ustalone po przeprowadzeniu procedury przetargowej na nauczycieli prowadzących zajęcia w projekcie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.