Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Lublin: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW
Numer ogłoszenia: 40615 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 531-42-02, faks (081) 744 14 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENDOPROTEZ I IMPLANTÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego, endoprotez stawu kolanowego, implantów do rekonstrukcji ACL, implantów do szycia łąkotek oraz implantów do zespolenia kości ręki, podzielona na zadania: ZADANIE 1 - endoprotezy stawu biodrowego bezcementowe ZADANIE 2 - endoprotezy stawu biodrowego cementowe ZADANIE 3 - endoprotezy stawu biodrowego przynasadkowe ZADANIE 4 - endoproteza połowicze typu Austin - Moore ZADANIE 5 - endoprotezy stawu kolanowego ZADANIE 6 - implanty do rekonstrukcji ACL ZADANIE 7 - implanty do szycia łąkotek ZADANIE 8 - implanty do zespolenia kości ręki ZADANIE 9 - implanty do zespolenia kości długich - śródszpikowe oraz płytki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum 2 zamówienia, które obejmowały dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości min. 80% wartości składanej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia/dokumenty, którymi Wykonawca powinien wykazać spełnianie tych warunków (na zasadzie spełnia / nie spełnia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w szczególności, że oferowane urządzenia spełniają wymogi określone przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) oraz warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski, a także posiadają aktualne świadectwa rejestracji, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) dokumenty potwierdzających dopuszczenie oferowanego produktu do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, tj.: - deklarację zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) - certyfikat jednostki notyfikującej (dot. klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) - zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r o wyrobach medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie) b) opisy techniczne oferowanych urządzeń (foldery, wyciągi z katalogów) określające szczegółowe parametry techniczne urządzeń, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załącznik Nr 1 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 2. Wypełniony i podpisany Załącznik Zestawienie asortymentowe - sporządzony na podstawie Załącznik Nr 3. Treść załącznika ma potwierdzać spełnienie warunków, parametrów granicznych. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, dopuszczalne w świetle umowy i ustawy Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z: 1) okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy lub sa korzystne dla Zamawiającego, 2) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, 3) promocji obowiązujących u Wykonawcy na towar objęty przedmiotem umowy, 4) zmiany stawki podatku VAT. 3. Zmiana danych teleadresowych stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku powiadomienia wszelkie pisma wysłane na adres i numer faksu wskazane w niniejszej umowie uznaje się za skutecznie doręczone. Przyjmuje się, że przytoczone powyżej zapisy umowy nie zakwestionowane przed złożeniem oferty zostaną przyjęte przez Wykonawcę bez zastrzeżeń w chwili jej podpisania. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące wzoru umowy, będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji, zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.lublin.pl, www.ebip.lublin.pl/19/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 13:00, miejsce: Okręgowy Szpital Kolejowy SPZOZ, ul. Kruczkowskiego 21, 20-468 Lublin- SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO BEZCEMENTOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trzpień bezcementowy modularny anatomiczny z rozróżnieniem prawy - lewy w różnych rozmiarach, ze stopu metalu, bezkołnierzowy, w części bliższej pokryty okładziną porowatą (tytan porowaty lub hydroksyapatyt) - 30 szt. 2. Panewka bezcementowa, typu press - fit wykonana ze stopu metalu, napylona tytanem porowatym lub hydroksyapatytem. Rozmiary panewek od 44 mm do maksymalnego posiadanego rozmiaru - 30 szt. 3. Wkład polietylenowy do panewki bezcementowej, asymetryczny, o średnicy wewnętrznej 32 mm - 30 szt. 4. Głowa metalowa o średnicy 32 mm, w minimum 3 rozmiarach - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO CEMENTOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trzpień cementowany, wykonany ze stopu metalu, gładki w 5 - 7 rozmiarach - 30 szt. 2. Panewka do protezy cementowej wykonana z polietylenu, dla głowy o średnicy wewnętrznej 32mm, średnica zewnętrzna od 44 mm do maksymalnego posiadanego rozmiaru - 30 szt 3. Głowa metalowa o średnicy 32 mm, w minimum 3 rozmiarach - 30 szt. 4. Panewka bipolarna dla głowy o średnicy wewnętrznej 32 mm, średnica zewnętrznej 44 do maksymalnego posiadanego rozmiaru, z konstrukcją zabezpieczającą przed zwichnięciem - 15 szt. 5. Cement kostny bez antybiotyku - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO PRZYNASADOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trzpień przynasadowy modularny w ilości 10 szt., składający się z dwóch części : a) część dalsza wykonana z litego stopu metalu, pokryta porowatym tytanem lub hydroksyapatytem dostępny w rożnych rozmiarach b) część bliższa wykonana ze stopu metalu, dostępna w różnych rozmiarach, różne kąty nachylenia szyjka - trzpień oraz rożne nachylenie szyjki ante-; 0-; retrotorsja 2. Głowa ceramiczna o średnicy 32mm w minimum 3 rozmiarach - 10 szt. 3. Wkład ceramiczny do panewki bezcementowej, dla głowy o średnicy 32 mm - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 ENDOPROTEZA POŁOWICZA TYPU AUSTIN MOORE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoproteza połowicza Austin -Moore`a , dostępna w wersji standardowej oraz z wąskim trzpieniem; średnica głowy od 44 - 54mm. 2. Cement kostny bez antybiotyku - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endoproteza stawu kolanowego cementowana, dwukłykciowa. 2. Część udowa anatomiczna (lewa i prawa) przynajmniej w 5 rozmiarach dla każdej ze stron. 3. Część piszczelowa uniwersalna, modularna, (nie związana na stałe z wkładką polietylenową) przynajmniej w 5 rozmiarach. 4. Wkładka polietylenowa dostępna w grubościach 10mm, 12mm, 14mm, 16mm, przynajmniej w 5 rozmiarach dla każdej grubości, także w wersji ze stabilizacją tylną. 5. Endoproteza musi dawać możliwość śródoperacyjnego wyboru wersji z zachowaniem lub bez zachowania PCL. 6. Cement kostny z antybiotykiem - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 IMPLANTY DO REKONSTRUKCJII ACL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Udowe mocowanie przeszczepu - 30 szt. Implant wprowadzany kanałem udowym, wykonany w całości ze stopu tytanu, w kształcie tulei z podłużnym uchwytem pozwalającym na przewieszenie więzadła, wyposażony w zapadkę blokującą się w kanale udowym na kości korowej. Implant zapakowany sterylnie 2. Piszczelowe mocowanie przeszczepu - 30 szt. Tytanowa podkładka zaopatrzona w kilkanaście kolców korowych, śruba tytanowa, kompresująca podkładkę gąbczastą o długości 30-50 mm. System pozwalający na mocowanie przeszczepu na zewnątrz kanału piszczelowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 IMPLANTY DO SZYCIA ŁĄKOTEK - 30 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. System złożony z dwóch miękkich implantów wykonanych z poliestru, połączonych samozaciskającą się podwójną nicią 2. Implanty osadzone na podwójnym, jednorazowym podajniku z dźwigniami 3. Stosowany z metalowymi prowadnicami umożliwiającymi precyzyjne szycie pod różnym kątem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 IMPLANTY DO ZESPOLENIA KOŚCI RĘKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płytki do zespolenia dalszej nasady kości promieniowej - 30 kpl Płytki do zespolenia złamań dalszej nasady kości promieniowej niskoprofilowe, tytanowe, wielootworowe z otworami gwintowanymi i niegwintowanymi pozwalającymi na wprowadzenie śrub w zakresie kąta +/- 10-15°. Śruby z głowami bezgwintowymi i nagwintowane o różnej długości. 2. Płytki do zespolenia kości śródręcza - 20 kpl Płytki tytanowe, zwykłe , wielokształtne, wielootworowe z otworami pozwalającymi na wprowadzenie śrub w zakresie kąta +/- 10-15 stopni oraz z otworami gwintowanymi pozwalającymi na wprowadzenie śrub blokujących. Śruby z głowami bezgwintowymi i nagwintowane o różnej długości. 3. Płytki do zespolenia kości palców ręki - 20 kpl Płytki tytanowe, zwykłe, wielokształtne z otworami pozwalającymi na wprowadzenie śrub w zakresie kąta +/-10-15° oraz z otworami gwintowanymi pozwalającymi na wprowadzenie śrub blokujących. Śruby z głowami bezgwintowymi i nagwintowane o różnej długości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 IMPLANTY DO ZESPALANIA KOŚCI DŁUGICH - ŚRÓDSZPIKOWE ORAZ PŁYTKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Śródszpikowy gwóźdź blokowany do kości piszczelowej, stalowy, blokowany standardowo i rekonstrukcyjny, w części bliższej co najmniej 2 otwory, w tym 1 kompresyjny zapewniający opcję blokowania w co najmniej 2 różnych płaszczyznach, otwory w części dystalnej minimum 2 umożliwiające niskie blokowanie, jeden otwór dystalny - kompresyjny. Gwoździe lite i kaniulowane - po 10 szt. 2. Gwoździe blokowane do kości udowej stalowe, uniwersalne (możliwość blokowania doszyjkowego i przezkrętarzowego dwoma wkrętami), prawe i lewe, z możliwością zastosowania jako gwóźdź odkolanowy udowy - 10 szt. 3. Gwoździe blokowane do kości udowej tytanowe, kształtowane anatomicznie, prawe i lewe, wprowadzane od boku krętarza, mających różne możliwości blokowania (w tym doszyjkowe i poprzeczne) - 10 szt. 4. Gwoździe śródszpikowe blokowane do kości ramiennej stalowe, lite i kaniulowane - 10 szt. 5. Gwoździe śródszpikowe typu Gamma tytanowe, lite i kaniulowane, blokowane doszyjkowo jedną lub dwiema śrubami kaniulowanymi - 10 szt. 6. Gwoździe śródszpikowe typu Gamma, długie, lewe i prawe, tytanowe, lite i kaniulowane, blokowane doszyjkowo jedną lub dwiema śrubami kaniulowanymi - 10 szt. 7. Płytka tytanowa do bliższej nasady kości piszczelowej, anatomicznie ukształtowana, L-kształtna, lewa i prawa, również płytka kłykciowa piszczelowa gruba, anatomicznie kształtowana w wersji lewej i prawej - 10 szt. 8. Płytka tytanowa ramienna do bliższej nasady, z otworami umożliwiającymi blokowanie śrub w części nasadowej o wielokierunkowym ustawieniu, oraz część trzonowa z ograniczonym kontaktem - 10 szt. 9. Płytki tytanowe piszczelowe do dalszej nasady różnokształtne, posiadające otwory blokowane i kompresyjne - 10 szt. 10. Płyta tytanowa gruba, udowa, kłykciowa, posiadająca otwór blokowany pod wkręt gąbczasty oraz towarzyszące otwory w części trzonowej posiadające oddzielne otwory blokowane i kompresyjne - 10 szt. 11. Płytka tytanowa kompresyjna wąska oraz kompresyjna szeroka prosta z ograniczonym kontaktem, posiadająca oddzielne otwory kompresyjne i blokowane - 10 szt. 12. Płytka tytanowa blokowana rekonstrukcyjna, posiadająca wcięcia ułatwiające doginanie, otwory blokowane i kompresyjne - 10 szt. 13. Wiertła kostne lite o różnych długościach i średnicach (zestaw)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych dla Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Lublinie oraz Delegatury IPN w Radomiu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa implantów oraz materiałów pomocniczych do endoprotezoplastyki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Sukcesywne dostawy implantów i ostrzy ortopedycznych
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- Dostawa wyrobów ortopedycznych na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- ZP-48/24 dostawa implantów ortopedycznych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.