Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-12-16
Ząbkowice Śląskie: Zakup paliw dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych - tankowanie do baku
Numer ogłoszenia: 412028 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Daleka 19, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151657, faks 074 8153541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp-zabkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych - tankowanie do baku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewiduje się zakup następujących ilości paliw dla zabezpieczenia własnych potrzeb transportowych i sprzętowych / tankowanie do baku / - szacunkowo : Zadanie nr 1 - Zarządu Dróg i Obwodu drogowego nr 1 w Ząbkowicach Śl. - benzyna Pb95 -6.300 litrów, - olej napędowy - 28.000 litrów ,olej napędowy o podwyższonych parametrach technicznych - 6.500 litrów . Zadanie nr 2 - Obwodu drogowego nr 2 w Ziębicach. - benzyna Pb95 - 6.800 litrów, - olej napędowy - 23.000 litrów. Zakup będzie realizowany wg zaistniałych bieżących potrzeb Zamawiającego .Wykonawca zamówienia jest zobowiązany posiadać w ciągłej sprzedaży w dni powszednie i świąteczne - całodobowo wymagany w zamówieniu asortyment paliwa i czynne punkty sprzedaży - stacje paliw minimum 1 na terenie miasta dla : a/ ZADANIE NR 1 - w miejscowości Ząbkowice Śl. b/ ZADANIE NR 2 - w miejscowości Ziębice Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadać, aktualną i ważną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 póż.zm.). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o POSIADAĆ W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY W DNI POWSZEDNIE I ŚWIĄTECZNE - CAŁODOBOWO wymagane w ofercie paliwa i czynne punkty sprzedaży - stacje paliw minimum 1 na terenie miasta dla : a/ ZADANIE NR 1 - w miejscowości Ząbkowice Śl. b/ ZADANIE NR 2 - w miejscowości Ziębice Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art 44 ustawy pzp. Wykaz osób , które będą odpowiedzialne za realizację przedmiotu umowy . Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru ) poświadczone notarialnie .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oryginał lub notarialnie poświadczona kopia. Formularz oferty , arkusz kalkulacyjny .Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia/nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Wysokość udzielonego upustu do ceny netto zakupu 1 litra paliwa - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom , jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: 1.Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy 2.Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 3.Zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4.Gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób, o których mowa w par. 3 umowy. 5.Zakres wykonania przedmiotu zamówienia - zmiana ilości zakupu paliw określonych w § 2 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp-zabkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Daleka nr 19 , w dni robocze od godz. 07:30 do 14:30 po uprzednim uzgodnieniu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 08:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 57-200 Ząbkowice Śl., ul. Daleka nr 19, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej komunikacji zbiorowej Miasta Otwocka
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
- pn: "Dostawa oleju napędowego, zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz dodatku AdBlue do pojazdów służbowych oraz maszyn i urządzeń silnikowych spółki Eco Probe Sp. z o.o. w roku 2025"
- Zakup paliw płynnych w latach 2025-2027 przez Gminę Susiec
- " Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej - Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2025"
- "Zakup paliw płynnych w 2025 r. przez Gminę Koszęcin"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.