Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-17
Rzeszów: Usługi wykonywania obsługi serwisowej aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 413012 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wykonywania obsługi serwisowej aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: Usługi wykonywania obsługi serwisowej: przeglądów okresowych zalecanych przez producenta z wymianą zużywalnych podzespołów i napraw aparatury medycznej wyszczególnione w dwóch Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie a w tym: a)Część nr 1 - Obsługa serwisowa posiadanej aparatury do radioterapii produkcji Varian Medical Systems: - Akcelerator liniowy Clinac 2300 CD nr 396 - 1 szt.; - Akcelerator liniowy Clinac 2300 CD nr 4072 - 1 szt.; - Symulator z opcją tomograficzną Acuity iX nr 377 - 1 szt. b)Część nr 2 - Obsługa serwisowa posiadanej aparatury rentgenowskiej produkcji Siemens: - Tomograf komputerowy Somatom Sensation Open - 1 szt.; - Tomograf komputerowy Definition AS 128+ - 1 szt.; - Aparat RTG Multix Compact - 1 szt.; - Aparat RTG Multix Compact K - 1 szt.; - Aparat RTG śródoperacyjny Siremobil ISO C - 1 szt.; - Aparat RTG przewoźny Polymobil - 2 szt.; - Aparat Lithostar Modularis - 1 szt.; - Rezonans magnetyczny Magnetom Avanto - 1 szt. 2.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Wykazie aparatury medycznej Załącznikach nr 1 do SIWZ do Części nr 1 i 2 i Zakresie czynności obsługi serwisowej w Załącznikach nr 1a do SIWZ do Części nr 1 i 2, będących integralną częścią SIWZ, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 4. Kategoria CPC:1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi: Część nr 1 - 2 000,00 zł, Część nr 2 - 2 500,00 zł. Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art.4 ust.1 ustawy - Prawo atomowe (tj. Dz. U. z 2014r. poz. 1512), polegającej na uruchamianiu (serwisowaniu) posiadanych akceleratorów liniowych firmy Varian Medical Systems - dotyczy Części nr 1. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji przedstawionego zezwolenia. Brak dokumentu o których mowa powyżej, zostanie oceniony jako niespełnienie warunku, a Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zamawiający wymaga, by oferowane usługi będące przedmiotem zamówienia: a)odpowiadały opisowi przedmiotu zamówienia dla danej oferowanej Części; b)były wykonywane przez Wykonawcę posiadającego aktualną autoryzację producenta danych urządzeń do wykonywania ich obsługi serwisowej. 2. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty: a)Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał); b)Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby autoryzacji producenta dla Wykonawcy do wykonywania usług w oferowanej Części. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY: 1.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) Zakres czynności obsługi serwisowej dla danej oferowanej Części - Załączniki nr 1a do SIWZ, b) Formularz oferty (Załącznik nr 6 do SIWZ- oryginał). c) Formularz cenowo - ofertowy dla danej oferowanej Części, sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (Załączniki nr 2 do SIWZ- oryginały), stanowiące integralne załączniki do SIWZ. 2.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie luzem celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 3.Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). II. Dobrze byłoby, by Oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Jednakże ich brak nie spowoduje odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta będzie spełniać wymagania SIWZ. III. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w pkt.III.3.1 dotyczący posiadania odpowiednich uprawnień winni spełniać ci członkowie konsorcjum, którzy będą faktycznie realizować część zamówienia do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. Warunki określone w pkt.III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. W pkt. III.3.2,III.3.3), III.3.4), III.3.5) nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący). Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie. Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania dotyczy pełnomocnictwo, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy do reprezentowania wykonawców i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas realizacji przeglądów w dniach - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Ceny jednostkowe umowne oferowanych usług nie zostaną podwyższone przez cały okres obowiązywania umowy. Okres stałości cen nie dotyczy stawki podatku VAT, która zależy od przepisów wykonawczych obowiązujących w tej sprawie (może się zmieniać bez aneksu do umowy). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.: a)dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją zamówienia, o których mowa w § 10 umowy, w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; b)jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa, forma prawna, adres siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, strony zobowiązane są do powiadomienia siebie na wzajem o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy; c)strony umowy dopuszczają zmianę stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywały i niezwykły (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistniała sytuacja będzie miała charakter obiektywny, niezależny od stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9, bud. J.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.W Sekcji IV.2.1) oraz w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych dla Części nr 1 i 2, pkt 4) Kryteria oceny ofert podano: Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 90. 2. Czas realizacji przeglądów w dniach - 10. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: A) Cena brutto oferty zł: 90 %, B) Czas realizacji przeglądów w dniach: 10 %. Liczba punktów obliczona według wzorów podanych w SIWZ zostanie przyznana poszczególnym ofertom. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny brutto i czasu realizacji przeglądów w dniach (suma punktów otrzymanych w dwóch kryteriach). 2. Planowany termin otwarcia ofert: 30.12.2014r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3.Sygnatura sprawy: WSS.XII.252/AM/39/14, Postępowanie nr 72. 4. W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 5. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie zastosowano dialogu technicznego. 6. Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał). - punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w tym postępowaniu. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zgodnie z art. 24 ust.2a Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 10. W Sekcji II.2) oraz w Załączniku I - Informacje dotyczące ofert częściowych dla Części nr 1 i 2, pkt 3) ze względu na Program: czas trwania zamówienia lub termin wykonania podano: okres w miesiącach: 12. Powinno być: Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Termin wykonania przeglądów okresowych aparatury medycznej należy uzgodnić bezpośrednio z użytkownikiem aparatu lub Kierownikiem Działu Aparatury Medycznej. 11. W Sekcji III.4.1) punktor pierwszy winno być: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć kserokopię Zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art.4 ust.1 ustawy - Prawo atomowe (Dz. U. z 2014r. poz. 1512), polegającej na uruchamianiu (serwisowaniu) posiadanych akceleratorów liniowych firmy Varian Medical Systems-dotyczy Części nr 1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa serwisowa posiadanej aparatury do radioterapii produkcji Varian Medical Systems.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej posiadanej aparatury do radioterapii produkcji Varian Medical Systems: - Akcelerator liniowy Clinac 2300 CD nr 396 - 1 szt.; - Akcelerator liniowy Clinac 2300 CD nr 4072 - 1 szt.; - Symulator z opcją tomograficzną Acuity iX nr 377 - 1 szt. 2.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Wykazie aparatury medycznej Załączniku nr 1 do SIWZ do Części nr 1 i Zakresie czynności obsługi serwisowej w Załączniku nr 1a do SIWZ do Części nr 1, będących integralną częścią SIWZ, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas realizacji przeglądów w dniach - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa posiadanej aparatury rentgenowskiej produkcji Siemens.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej posiadanej aparatury rentgenowskiej produkcji Siemens: - Tomograf komputerowy Somatom Sensation Open - 1 szt.; - Tomograf komputerowy Definition AS 128+ - 1 szt.; - Aparat RTG Multix Compact - 1 szt.; - Aparat RTG Multix Compact K - 1 szt.; - Aparat RTG śródoperacyjny Siremobil ISO C - 1 szt.; - Aparat RTG przewoźny Polymobil - 2 szt.; - Aparat Lithostar Modularis - 1 szt.; - Rezonans magnetyczny Magnetom Avanto - 1 szt. 2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Wykazie aparatury medycznej Załączniku nr 1 do SIWZ do Części nr 2 i Zakresie czynności obsługi serwisowej w Załączniku nr 1a do SIWZ do Części nr 2, będących integralną częścią SIWZ, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas realizacji przeglądów w dniach - 10
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa żywności do bieżącego żywienia wojsk w 2025 roku - OLEJE I TŁUSZCZE ROŚLINNE
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka" organizowanego w dniach 10-12 grudnia 2024 r.
- Zakup wraz z dostawą oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego do PZDW Rzeszów - 8 zakresów (RDW) - II część
- Dostawa ryb i mrożonek do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego typu E na potrzeby Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.