eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRZEBUDOWA DOMU WCZASOWEGO IMPERIAL W SOPOCIE.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-17

Numer ogłoszenia: 413202 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 400768 - 2014 data 05.12.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o., ul. Syrokomli 6, 03-335 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 188 51 62, fax. 22 188 51 63.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II 1.4..
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Domu Wczasowego IMPERIAL w Sopocie. Budynek jest usytuowany w Sopocie przy ul. Kordeckiego 10, powiat Sopot M., dz. nr 139, 140, 159, 161 obręb 0001. Zamawiający dysponuje pozwoleniem na przebudowę. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. następujące roboty: roboty rozbiórkowe i demontażowe, wymiana windy na nową w istniejącym szybie, budowa ścian, wykonanie nowego pokrycia dachowego na budynku istniejącym; przebudowa ścian wewnętrznych działowych i konstrukcyjnych; montaż platformy zewnętrznej dla niepełnosprawnych, remont ścian i sufitów i podłóg w budynku istniejącym; ułożenie poziomych warstw posadzkowych; budowa ścian działowych; montaż okien, drzwi szklano-aluminiowych w budynku; wykonanie nowych elewacji z tynku mineralnego oraz elewacji ceramicznych, montaż obróbek blacharskich ,wymiana rynien i rur spustowych, roboty wykończeniowe; montaż instalacji, urządzeń i osprzętu. Roboty izolacyjne, roboty tynkarskie, roboty malarskie. Wykonawca jest zobowiązany do wbudowywania materiałów, które uzyskały akceptację Konserwatora Zabytków. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu oraz terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest możliwe po uprzednim umówieniu się na dokonanie tej czynności z p. Jerzym Gątarkiem, tel.: 695 172 872 Szczegółowy zakres zamówienia określają: Przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 9 do SIWZ, Przedmiar robót - branża budowlana roboty wykończeniowe - załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót - branża elektryczna - załącznik nr 11 do SIWZ, Przedmiar robót - branża sanitarna - załącznik nr 12 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 13 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych elektrycznych - załącznik nr 14 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych sanitarnych - załącznik nr 15 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykończeniowych - załącznik nr 16 do SIWZ, Projekt budowlany wykonawczy - branża budowlana - załącznik nr 17 do SIWZ, Projekt budowlany wykonawczy - branża elektryczna - załącznik nr 18 do SIWZ, Projekt budowlany wykonawczy - branża sanitarna - załącznik nr 19 do SIWZ, Projekt aranżacji wnętrz - załącznik nr 20 do SIWZ, Opis robót wykończeniowych do projektu aranżacji wnętrz - załącznik nr 21 do SIWZ, Opis ogólny techniczny do projektu aranżacji wnętrz - załącznik nr 22 do SIWZ.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Domu Wczasowego IMPERIAL w Sopocie. Budynek jest usytuowany w Sopocie przy ul. Kordeckiego 10, powiat Sopot M., dz. nr 139, 140, 159, 161 obręb 0001. Zamawiający dysponuje pozwoleniem na przebudowę. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in. następujące roboty: roboty rozbiórkowe i demontażowe, wymiana windy na nową w istniejącym szybie, budowa ścian, wykonanie nowego pokrycia dachowego na budynku istniejącym; przebudowa ścian wewnętrznych działowych i konstrukcyjnych; montaż platformy zewnętrznej dla niepełnosprawnych, remont ścian i sufitów i podłóg w budynku istniejącym; ułożenie poziomych warstw posadzkowych; budowa ścian działowych; montaż okien, drzwi szklano-aluminiowych w budynku; wykonanie nowych elewacji z tynku mineralnego oraz elewacji ceramicznych, montaż obróbek blacharskich ,wymiana rynien i rur spustowych, roboty wykończeniowe; montaż instalacji, urządzeń i osprzętu. Roboty izolacyjne, roboty tynkarskie, roboty malarskie. Wykonawca jest zobowiązany do wbudowywania materiałów, które uzyskały akceptację Konserwatora Zabytków. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu oraz terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest możliwe po uprzednim umówieniu się na dokonanie tej czynności z p. Jerzym Gątarkiem, tel.: 695 172 872 Szczegółowy zakres zamówienia określają: Przedmiar robót - branża budowlana - załącznik nr 9 do SIWZ, Przedmiar robót - branża budowlana roboty wykończeniowe - załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiar robót - branża elektryczna - załącznik nr 11 do SIWZ, Przedmiar robót - branża sanitarna - załącznik nr 12 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 13 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych elektrycznych - załącznik nr 14 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych sanitarnych - załącznik nr 15 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykończeniowych - załącznik nr 16 do SIWZ, Projekt budowlany wykonawczy - branża budowlana - załącznik nr 17 do SIWZ, Projekt budowlany wykonawczy - branża elektryczna - załącznik nr 18 do SIWZ, Projekt budowlany wykonawczy - branża sanitarna - załącznik nr 19 do SIWZ, Projekt aranżacji wnętrz - załącznik nr 20 do SIWZ, Opis robót wykończeniowych do projektu aranżacji wnętrz - załącznik nr 21 do SIWZ, Opis ogólny techniczny do projektu aranżacji wnętrz - załącznik nr 22 do SIWZ, OPIS ZMIAN DO PROJEKTU ARANŻACJI WNĘTRZ, PARAMETRY DLA NOWOPROJEKTOWANEJ WINDY ORAZ PLATFORMY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy oraz określa warunki niniejszej zmiany w paragrafie 20 umowy, która stanowi załącznik i integralną część SIWZ. 1. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w ust. 2-6 z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu Umowy poza zakres przedmiotowy Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2.Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające na wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej inwestycji, zmiana taka może być spowodowana: a) pojawieniem się na rynku materiałów, urządzeń lub przedmiotów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego w ramach Umowy obiektu lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Każdorazowo na zmiany, o których mowa w lit. a-c) zgodę musi wyrazić projektant sprawujący nadzór autorski. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi być udokumentowany. Wprowadzenie robot zamiennych nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2) ograniczenie zakresu robót, pominięcie jakiejkolwiek części robót, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania Umowy. 3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej Umowy, gdy są spowodowane: a) działaniami osób trzecich np. właściwych instytucji, organów b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację Umowy, c) siłą wyższą, d) koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia, niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy wpływających na kolejność i termin wykonywania robót, e) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego. f) potrzebą usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej i STWiORB, z zastrzeżeniem zapisu paragrafu 4 Umowy. 4) zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wymuszonych okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 5) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w innych przypadkach aniżeli opisane w Umowie, a wymagające podpisania aneksu, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoby wskazane w Umowie. 3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 2 wraz z tą propozycją przedłoży: 1 opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian, 2 propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w Harmonogramie i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, 3 szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 4 uzasadnienie zmiany, w tym wykazanie przesłanek opisanych w ust. 2, 4 Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru inwestorskiego, (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian, spełniającą wymogi opisane w ust 3. 5 W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 6 Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust 4-5. 7 W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem. 8 Zmiany muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym Harmonogramie zgodnie z postanowieniami §5 niniejszej Umowy. 9 Zmiana nie może powodować zmiany terminu, o którym mowa w §4 ust 3, jeżeli jest skutkiem nieprawidłowego działania lub zaniechania Wykonawcy. 10 Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w paragrafie 6 ust 1 zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób: 1 jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na pominięciu jakiejkolwiek części robót, kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w paragrafie 6 ust. 1 zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych robót ustaloną na podstawie kosztorysu załączonego do Oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej Umowy. 2 jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na zastosowaniu rozwiązań zamiennych robót, o których mowa w ust. 2 pkt 1, kwota, o której mowa w paragrafie 6 ust. 1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót na zasadach określonych w pkt 1 a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robot zamiennych przy zastosowaniu postanowień pkt 3 lub 4, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie określone w paragrafie 6 ust.1 nie ulegnie zwiększeniu. 3) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 6 ust. 1 Umowy. 4 jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej Umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych zgodnie z paragrafie 6 ust. 2 Umowy oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud. w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych KNR, a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 11 Każda zmiana do Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy oraz określa warunki niniejszej zmiany w paragrafie 20 umowy, która stanowi załącznik i integralną część SIWZ. 1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w ust. 2-6 z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu Umowy poza zakres przedmiotowy Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2. Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające na wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej inwestycji, zmiana taka może być spowodowana: a) pojawieniem się na rynku materiałów, urządzeń lub przedmiotów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego w ramach Umowy obiektu lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Każdorazowo na zmiany, o których mowa w lit. a)-c) zgodę musi wyrazić projektant sprawujący nadzór autorski. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi być udokumentowany. Wprowadzenie robot zamiennych nie może wpłynąć na kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2) ograniczenie zakresu robót, pominięcie jakiejkolwiek części robót, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania Umowy. 3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej Umowy, gdy są spowodowane: a) działaniami osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów) b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację Umowy, c) siłą wyższą, d) koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia), niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy wpływających na kolejność i termin wykonywania robót, e) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego. f) potrzebą usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w dokumentacji projektowej i STWiORB, z zastrzeżeniem zapisu §4 Umowy. 4) zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wymuszonych okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 5) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w innych przypadkach aniżeli opisane w Umowie, a wymagające podpisania aneksu, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same lub wyższe kwalifikacje jak osoby wskazane w Umowie. 3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 2 wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian i harmonogram wykonania zmian, 2) propozycję dotyczącą jakichkolwiek koniecznych modyfikacji w Harmonogramie i szacunek w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy, 3) szacunki dotyczące wpływu zmian na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 4) uzasadnienie zmiany, w tym wykazanie przesłanek opisanych w ust. 2, 4. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający, w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru inwestorskiego, (w zależności od przypadku) w terminie 14 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian, spełniającą wymogi opisane w ust 3. 5. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 6. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust 4-5. 7. W przypadku przyjęcia propozycji zmian wchodzą one w życie pod warunkiem objęcia ich pisemnym aneksem. 8. Zmiany muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym Harmonogramie zgodnie z postanowieniami §5 niniejszej Umowy. 9. Zmiana nie może powodować zmiany terminu, o którym mowa w §4 ust 3, jeżeli jest skutkiem nieprawidłowego działania lub zaniechania Wykonawcy. 10. Kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w §6 ust 1 zostanie skorygowana w związku z wprowadzonymi zmianami w następujący sposób: 1) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na pominięciu jakiejkolwiek części robót, kwota wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w §6 ust. 1 zostanie zmniejszona o wartość nie wykonanych robót ustaloną na podstawie kosztorysu ofertowego, który Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem tej umowy,. 2) jeżeli zmiany wprowadzone na mocy postanowień niniejszej Umowy polegają na zastosowaniu rozwiązań zamiennych robót, o których mowa w ust. 2 pkt 1), kwota, o której mowa w §6 ust. 1 podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót na zasadach określonych w pkt 1) a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robot zamiennych przy zastosowaniu postanowień pkt 3) lub 4), z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie określone w §6 ust.1 nie ulegnie zwiększeniu. 3) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, który Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem tej umowy, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w §6 ust. 1 Umowy. 4) jeżeli roboty wynikające ze zmian wprowadzonych postanowieniami niniejszej Umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, który Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem tej umowy, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych zgodnie z PARAGRAFEM 6 ust. 2 Umowy oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie - Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 11. Każda zmiana do Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu. 12. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust 1 - 11 jest nieważna..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 22.12.2014 godzina 12:00.
  • W ogłoszeniu powinno być: 29.12.2014 godzina 12:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.