To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Ostrów Wielkopolski: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 41459 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57686 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia podzielono na V części: I część: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 17 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 3 nauczycieli, zgodnie z podziałem: a) klasa III - 30 godzin - dla 8 uczniów - 2 nauczyciel - każdy po 15 godzin, b) klasa II i klasa I - 30 godzin - dla 9 uczniów - 1 nauczyciel. II część: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 19 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie z podziałem: a) klasy III - 30 godzin - dla 8 uczniów - 1 nauczyciel, b) klasa II i klasa I - 30 godzin - dla 11 uczniów - 1 nauczyciel. III część: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla 22 uczniów w wymiarze 80 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie z podziałem: a) klasy III - 30 godzin - dla 12 uczniów - 1 nauczyciel, b) klasa II i klasa I - 50 godzin - dla 10 uczniów - 1 nauczyciel. IV część: Specjalistyczne zajęcia rewalidacyjne dla 5 uczniów w wymiarze 60 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie z podziałem: a) klasy II - 30 godzin - dla 2 uczniów - 1 nauczyciel, b) klasy I - 30 godzin - dla 3 uczniów - 1 nauczyciel. V część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie dla 30 uczniów w wymiarze 100 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie z podziałem: a) klasy III - 30 godzin - dla 15 uczniów - 1 nauczyciel, b) klasy II i klasy I - 70 godzin - dla 15 uczniów - 1 nauczyciel. Dodatkowe uwarunkowania: 1. Przez jednostkę 1 godzina używaną w SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. 2010.228.1487) §13 ust. 1 - rozumie się: a) 45 minut - dla zajęć rozwijających uzdolnienia oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, b) 60 minut - dla zajęć specjalistycznych. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły autorskiego programu nauczania, 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły harmonogramu zajęć. 4. Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z dyrektorem szkoły. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia 6. Podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z art. 355 Kodeksu cywilnego. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zajęcia będą prowadzone przy wykorzystaniu posiadanych przez szkołę pomocy i środków dydaktycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pn. Od dziś pracuję na swój sukces realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Karpińska, ul. Powstania Listopadowego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Anna Dorociak, ul. Mielczarskiego 47, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Irena Treska, ul. Sosnowa 28, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3540,00
Oferta z najniższą ceną: 3540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Roszak, ul. Poniatowskiego 99, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Barbara Cnotliwa, ul. Czarneckiego 43, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3540,00
Oferta z najniższą ceną: 3540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Jędrzejak, ul. Wyjazdowa 22, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Elżbieta Skrzypek, ul. Sowińskiego 64 a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5203,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4720,00
Oferta z najniższą ceną: 4720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Specjalistyczne zajęcia rewalidacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Pawlak, ul. Strzelecka 116e/8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Małgorzata Moneta-Molska, ul. Strzelecka 62a/8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3540,00
Oferta z najniższą ceną: 3540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3540,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beata Olszak, ul. Wańkowicza 25a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Iwona Szwarczyńska, ul. Wolności 32/7a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5900,00
Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
- "Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.