eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpital nr 2 w Mysłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Mysłowice: Dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpital nr 2 w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 41495 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 3183300, 3183348, 3183287, faks 32 3183300, 32 3183287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpital nr 2 w Mysłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 25 pakietów: Pakiet 1 PĘTLA DO POLIPEKTOMII, Pakiet 2 URZĄDZENIA DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH, Pakiet 3 TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I MATERIAŁY POMOCNICZE, Pakiet 4 NOŻE OKULISTYCZNE WIELORAZOWE, Pakiet 5 SONDY OKULISTYCZNE, Pakiet 6 FLIP TOPY, USZCZELKI DO TROAKARA, Pakiet 7 OSŁONKA JEDNORAZOWA DO USTNIKA, Pakiet 8 LUSTERKA LARYNGOLOGICZNE, Pakiet 9 KOMPRESY, Pakiet 10 MASKI, Pakiet 11 OPATRUNKI, Pakiet 12 SZCZOTKA CHIRURGICZNA, Pakiet 13 ELEKTRODA DO KOAGULACJI, Pakiet 14 WOSK KOSTNY, Pakiet 15 OSTRZA DO PIŁY STRYKER SYSTEM 6, Pakiet 16 SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPÓW, Pakiet 17 SIATKA DO WYCIĄGANIA CIAŁ OBCYCH, Pakiet 18 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE, Pakiet 19 PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Z HAPTYKIEM, Pakiet 20 PASKI DO GLUKOMETRU, Pakiet 21 PASKI FLUORESCEINOWE, Pakiet 22 OSTRZA DO WIERTARKI STRYKER REM B UNIVERSAL DRIVER, Pakiet 23 PEG G -TUBE, Pakiet 24 FARTUCHY, Pakiet 25 MATERIAŁY DO ENDOSKOPII.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.26-9, 33.16.81.00-6, 33.19.80.00-4, 30.23.74.30-2, 33.14.14.11-4, 33.14.16.41-5, 33.14.11.19-7, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.19.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.16.80.00-5, 33.12.41.31-2, 33.19.90.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej przedłożonych oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : 1. Oświadczenie wg wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca okaże polisę o wartości nie mniejszej niż podana w tabeli (w zależności od pakietu). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet należy zsumować wartości dla poszczególnych pakietów. Pakiet nr 1 Jednorazowa pętla do polipektomii 2857,68 zł Pakiet nr 2 Urządzenie do zabiegów laparoskopowych 6051,36 zł Pakiet nr 3 Torebki posterylizacyjne 164,57 zł Pakiet nr 4 Noże okulistyczne 9122,79 zł Pakiet nr 5 Sondy Okulistyczne 12421,64 zł Pakiet nr 6 Flip Topy i uszczelki do troakara 1529,28 zł Pakiet nr 7 Osłonka jednorazowa do ustnika 272,16 zł Pakiet nr 8 Lusterka laryngologiczne 457,68 zł Pakiet nr 9 Kompresy 21637,10 zł Pakiet nr 10 Maski 487,05 zł Pakiet nr 11 Opatrunki 5124,28 zł Pakiet nr 12 Szczotka chirurgiczna 1296,00 zł Pakiet nr 13 Elektroda do koagulacji 955,15 zł Pakiet nr 14 Wosk kostny 9,41 zł Pakiet nr 15 Ostrza do piły STRYKER 2138,40 zł Pakiet nr 16 Szczotka do czyszcz.endoskopu 180,79 zł Pakiet nr 17 Siatka do wyciągania ciał obcych 3434,40 zł Pakiet nr 18 Pierścienie dotorebkowe 491,56 zł Pakiet nr 19 Pierścienie dotorebkowe z haptykiem 2225,51 zł Pakiet nr 20 Paski do glukometru 5357,66 zł Pakiet nr 21 Paski fluoresceinowe 988,75 zł Pakiet nr 22 Ostrza do wiertarki 1231,20 zł Pakiet nr 23 Zestaw PEG G-Tube 1671,84 zł Pakiet nr 24 Fartuchy 16 200,00 zł Pakiet nr 25 Materiały dla endoskopii 777,60 zł Wartość ogółem 97083,89 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy o oferowanych produktach - załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty ( Załącznik nr 1) 2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy ( Załącznik nr 2) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru (W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa). 4. W przypadku polegania na potencjale innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Zał. nr 7 do SIWZ. 5. Dokumenty dotyczące Wykonawców występujących wspólnie zgodnie z rozdz. V pkt. F ppkt 2 i 3 oraz pkt. G SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: a) Zmniejszenie cen określonych w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat. b) Zmianę cen w przypadkach określonych w § 3 ust. 8. c) Zmianę przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub nie zwiększonej cenie, w przypadku, gdy: a. Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia (tj. pod warunkiem, iż odpowiednik znajdzie zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt objęty umową); b. Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; c. Wytwórca wyrobów, będących przedmiotem umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; d. Wykonawca dokona zmian numeru katalogowego e. Wytwórca wyrobów zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. d) Zmianę danych w przypadku wystąpienia zmian podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia. itp.), e) Zmianę terminu realizacji zamówienia - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. f) Zmianę terminu i formy realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital2myslowice.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=39&Itemid=121
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia, 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41 Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Magazynu - Budynek Dyrekcji SP ZOZ Szpitala nr 2 - II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 08:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 w Mysłowicach, ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przedmiotowe oświadczenie i podpisane przez tych wykonawców, którzy spełniają postawione warunki. Jeżeli np. wykonawca A spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 1 i 2, a wykonawca B spełnia warunek art. 22 ust 1 pkt 3 i 4, złożenie podpisów tych wykonawców pod jednym oświadczeniem, będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ( podstawa art. 24 ust. 1 ) w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców składających ofertę. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. F ppkt.2 i 3 i pkt. G .3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku należy złożyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg wzoru określonego Załącznikiem zał. nr 7 do SIWZ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PĘTLA Z IGŁĄ DO POLIPEKTOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PĘTLA Z IGŁĄ DO POLIPEKTOMII , sztuk 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.26-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIE DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH, opak. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.81.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I MATERIAŁY POMOCNICZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TOREBKI POSTERYLIZACYJNE I MATERIAŁY POMOCNICZE, torebki osłonowe sztuk 100, marker do opisywania sztuk 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 30.23.74.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NOŻE OKULISTYCZNE WIELORAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NOŻE OKULISTYCZNE WIELORAZOWE, 5 pozycji, łączna liczba sztuk 190.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SONDY OKULISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SONDY OKULISTYCZNE , łączna liczba sztuk w 4 pozycjach pakietu 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: FLIP TOPY I USZCZELKI DO TROAKARA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FLIP TOPY I USZCZELKI DO TROAKARA, flip topy sztuk 20 uszczelki sztuk 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OSŁONKA JEDNORAZOWA DO USTNIKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSŁONKA JEDNORAZOWA DO USTNIKA , opak. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: LUSTERKA LARYNGOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LUSTERKA LARYNGOLOGICZNE, sztuk 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KOMPRESY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPRESY, 5 pozycji w pakiecie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: MASKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI, 2 pozycje w pakiecie, opak. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: OPATRUNKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI, zestaw serwet, opaski identyfikacyjne, opatrunek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SZCZOTKA CHIRURGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKA CHIRURGICZNA, sztuk 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ELEKTRODA DO KOAGULACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODA DO KOAGULACJI, sztuk 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: WOSK KOSTNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WOSK KOSTNY, sztuk 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: OSTRZA DO PIŁY STRYKER SYSTEM 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSTRZA DO PIŁY STRYKER SYSTEM 6, sztuk 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZOTKA DO CZYSZCZENIA ENDOSKOPU, sztuk 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SIATKA DO WYCIĄGANIA CIAŁ OBCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIATKA DO WYCIĄGANIA CIAŁ OBCYCH, sztuk 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE, sztuk 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Z HAPTYKIEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PIERŚCIENIE DOTOREBKOWE Z HAPTYKIEM, sztuk 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PASKI DO GLUKOMETRU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI DO GLUKOMETRU, opak. 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PASKI FLUORESCEINOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI FLUORESCEINOWE, opak. 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: OSTRZA DO WIERTARKI STRYKER Rem B Universal Driver.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSTRZA DO WIERTARKI STRYKER Rem B Universal Driver, 2 pozycje w pakiecie po 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: ZESTAW PEG G-TUBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW PEG G-TUBE, sztuk 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: FARTUCHY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCHY, sztuk 4000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: MATERIAŁY DO ENDOSKOPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATERIAŁY DO ENDOSKOPII, pułapka na polipy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.