Ogłoszenie z dnia 2015-08-07
Nr: NP/2015/07/0753/GDA
Przedmiot zamówienia: Realiz. zad. remontowego pn.,,Likwidacja wypłycenia gaz. w m.Dąbrówka" w zak. przykrycia gaz. DN 250 rel Sopieszyno-Lębork na odc. ok.195m na dz. nr261/3 obręb Dąbrówka, gm.Luzino poprzez dowiezienie ziemi, rozplantowanie i zagęszczenie jej nad gaz.
Typ: Niepubliczne
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Roboty
Miasto: Gdańsk
Województwo: pomorskie
Data publikacji: 2015-08-07
Data wygaśnięcia: 2015-08-24
CPV: -
Osoba kontaktowa: Dorota Zagórska (GDH) dorota.zagorska@gaz-system.pl 058 32 30 480
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania : Realiz. zad. remontowego pn.,,Likwidacja wypłycenia gaz. w m.Dąbrówka" w zak. przykrycia gaz. DN 250 rel Sopieszyno-Lębork na odc. ok.195m na dz. nr261/3 obręb Dąbrówka, gm.Luzino poprzez dowiezienie ziemi, rozplantowanie i zagęszczenie jej nad gaz.
Miejsce uzyskania SIWZ : strona internetowa Zamawiającego postępowania niepubliczne pn.:likwidację wypłycenia gazociągu w m. Dąbrówka" w zakresie przykrycia gazociągu DN 250 relacji Sopieszyno-Lębork na odcinku ok.195m na działce nr 261/3 obręb Dąbrówka, gm. Luzino poprzez dowiezienie ziemi, rozplantowanie i zagęszczenie jej nad gazociągiem o numerze postępowania NP/2015/07/0753/GDA.
Ogłoszenie i SIWZ są dostępne do dnia składania ofert tj. do dnia 24 sierpnia 2015r. do godziny 12:00
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
2.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
3.O zakończeniu Postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Dostawców biorących udział w Postępowaniu.
4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych w zakresie kryteriów oceny oferty, które będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną
5.Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia Niepublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli żąda go Zamawiający.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części/ całości prac będących przedmiotem niniejszego postępowania podwykonawcom.
W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom w ofercie należy wskazać jaki zakres prac zostanie zlecony podwykonawcom.
Dodatkowe informacje : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych
w niniejszej Specyfikacji
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia Zamówienia Niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Dostawcy, którzy chcą wziąć w nim udział. Ogłoszenie o Zamówieniu Niepublicznym w postępowaniu prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego publikuje się na stronie internetowej Spółki.
3. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4.Przedmiotem Zamówienia jest likwidacja wypłycenia gazociągu w m. Dąbrówka" w zakresie przykrycia gazociągu DN 250 relacji Sopieszyno-Lębork na odcinku ok.195m na działce nr 261/3 obręb Dąbrówka, gm. Luzino poprzez dowiezienie ziemi, rozplantowanie i zagęszczenie jej nad gazociągiem o numerze postępowania NP/2015/07/0753/GDA
5. Istotne warunki zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji, szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
6. Zakres prac polega na zwiększeniu przykrycia gazociągu do minimum 0,8 m w pasie na odcinku około 195,0 m (pas o pow. ok. 1200 m2) i obejmuje :
1) Uzyskanie zgód właścicieli, użytkowników wieczystych, dzierżawców lub zarządców nieruchomości na czasowe zajęcie terenu w związku z realizacją zadania remontowego, w tym zgód na przejazd do miejsca prowadzenia robót,
2) Uzyskanie zgody właściciela/zarządcy nieruchomości na której będą prowadzone prace nad gazociągiem na zmianę ukształtowania terenu w pasie o niezbędnej szerokości,
3) Wypłatę odszkodowań,
4) Opracowanie sposobu transportu,
5) Wytyczenie geodezyjne i oznakowanie niwelety docelowej na obszarze przeznaczonym do korekty ukształtowania terenu wraz z wyliczeniem niezbędnej ilości ziemi wraz z uwzględnieniem jej zagęszczenia dla uzyskania przykrycia gazociągu 0,8 m. na wypłyconym odcinku,
6) Zakup, transport, rozładunek oraz rozplantowanie ziemi urodzajnej w sposób mechaniczny i ręczny wraz z jej zagęszczeniem zapewniając przykrycie gazociągu minimum 0,8m. Zagęszczenie gruntu należy wykonać warstwowo na całej powierzchni terenu. Sposób wykonania zagęszczenia wymaga akceptacji Zamawiającego przed rozpoczęciem prac.
UWAGA! Należy zastosować poprzeczne wzmocnienia, częściowo pod powierzchnią gruntu, w celu zapewnienia nie przemieszczanie się warstw nasypowych po pochylni (zboczu).
7) Udokumentowanie wykonanych czynności w dokumentacji powykonawczej zgodnie z założeniami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia,
8) Odtworzenie oznakowania gazociągu w przypadku jego uszkodzenia,
9) Aktualizację rzędnych terenu oraz posadowienie gazociągu DN 250 w ośrodku dokumentacji geodezyjnej po wykonaniu prac ziemnych,
7.Wykonanie robót budowlanych zgodnie z w/w dokumentacją, Opisem Przedmiotu Zamówienia,
Założeniami technicznymi oraz pozostałymi dokumentami. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji zadania opisują założenia techniczne do remontu stanowiące załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia
8.Dostawca, przed złożeniem oferty, powinien zapoznać się z planowanym zakresem robót, bezpośrednio na terenie przyszłej budowy.
9. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A., który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/ i stosować jego postanowienia na etapie realizacji zamówienia.
10.Ofertę należy złożyć w oryginale oraz w wersji elektronicznej, tj. zeskanowanej oferty w formacie nieedytowalnego pliku PDF na płycie CD lub DVD.
Warunki udziału w postępowaniu : INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego tj.: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne dla grupy 3, zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) do wykonywania prac dozorowych - typ D.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem VII ust. 1 SIWZ.
UWAGA:
1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły
0 - 1 ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w Postępowaniu.
2. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Dostawców o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany
w ust. 1 pkt 1) - 3) powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 pkt 4) musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
3. Dostawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w ust.1pkt 2) powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania Zamówienia Niepublicznego, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. .
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów Dostawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w sposób realny zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia Niepublicznego.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia Niepublicznego
w charakterze podwykonawców Dostawcy.
W sytuacji gdy Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji Zamówienia Niepublicznego, zakazuje się polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy
i doświadczenia.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w Rozdziale VIII SIWZ, Dostawca winien przedstawić:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Dostawcy w obrocie.
Dopuszcza się składanie dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i Dostawca złoży w tym zakresie stosowne oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność danych Dostawcy zawartych w rejestrze.
Pobrane samodzielnie wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.
2) Oświadczenie Dostawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z Rozdziałem VIII ust 1. Pkt. 4) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ).
3) Oświadczenie Dostawcy, iż spełnia warunki udziału, zgodnie z Rozdziałem VIII ust.1
pkt 1) - pkt 3) SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Specyfikacji).
4) Oświadczenie Dostawcy, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem opisanym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SIWZ (zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do Specyfikacji).
Wykaz osób spełniających powyższy warunek wraz z kopiami posiadanych uprawnień , należy przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
2. Dokumenty załączone do oferty z wyłączeniem pełnomocnictw muszą być przedstawione w formie oryginału, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę/Mocodawcę.
3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę.
4. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust 1. pkt 1) - pkt 2) powyżej dotyczy każdego
z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
5. Jeżeli Dostawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w sposób realny zasobami niezbędnymi do realizacji Zamówienia Niepublicznego, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia Niepublicznego (zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty, z których będzie wynikać, że osoba lub osoby podpisujące pisemne zobowiązanie były umocowane do działania w imieniu tych podmiotów.
6. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
7. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
8. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
9. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 3 Dostawców, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, badanie i ocenę tylko tych 3 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa
w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Data realizacji zamówienia : 2015-11-30
Miejsce realizacji zamówienia : Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Gdańsku
Termin składania ofert : 2015-08-24 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Termin otwarcia ofert : 2015-08-24 12:00
Miejsce otwarcia ofert : otwarcie ofert jest niejawne
Okres związania ofertą : 45 dni
Termin związania ofertą : 2015-10-07
Pełna treść ogłoszenia
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »