Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Sanok: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 41522 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Jezierskiego 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 464 3593;4646570; 4646580, faks 13 4643593.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-sanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim. Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, skierowany jest do 35 uczestników projektu tj. 32 osób niepełnosprawnych, oraz 3 wychowanków rodzin zastępczych, pochodzących z terenu powiatu sanockiego, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, pozostających bez zatrudnienia lub zatrudnionych. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Kurs: Grafika komputerowa i tworzenie stron www 2.Kurs: Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego 3.Kurs: AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania 4.Kurs: Wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci 5.Kurs: Operator koparko-ładowarki kl. III-wszystkie typy 6.Kurs: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej osób i mienia 7.Kurs: Kucharz - ciastkarz z elementami carvingu 8.Kurs: Kurs obsługi komputera z kasą fiskalna i fakturowaniem 9.Kurs: Spawacz z uprawnieniami metodą TIG-141.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4 do SIWZ lub Oświadczenie o posiadaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4a do SIWZ oraz w przypadku kursu AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania wykonawca przedłoży dokument potwierdzający status Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Autodesk (ATC)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji, co najmniej trzech usług (kursów/szkoleń) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie Wykazu wykonanych podobnych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług głównie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/szkoleń zawodowych, tożsamych rodzajowo ze szkoleniami wymienionymi w poszczególnych częściach zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ- Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. zoorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych: grafika komputerowa i tworzenia stron www; księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego; AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania; wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci; operator koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy; kwalifikowany pracownik fizycznej ochrony osób i mienia; kucharz-ciastkarz z elementami carvingu, kurs obsługi komputera z kasą fiskalną i fakturowaniem; spawacz z uprawnieniami metodą TIG-141), posiadającymi wymagane uprawnienia, (jeżeli ustawa nakładała obowiązek posiadania takich uprawnień), odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy oraz przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleń zawodowych. Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu załącznika nr 7 do SIWZ. Wiedza i doświadczenie personelu przewidzianego do przeprowadzenia zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku kursu AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania wykonawca przedłoży dokument potwierdzający status Autoryzowanego Centrum Szkoleniowego Autodesk (ATC)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ lub Oświadczenie o posiadaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4a do SIWZ podmiot ubiegający się o zamówienie musi na czas składania ofert posiadać status instytucji szkoleniowej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a)zmianę liczby uczestników kursu, co może być spowodowane przypadkami losowymi w szczególności chorobą osoby, która zadeklarowała udział w kursie, lub w przypadku wydania orzeczenia lekarskiego o przeciwskazaniu do odbycia kursu. W przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, b)zmniejszenia/zwiększenie liczby uczestników szkolenia także z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości jego zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. c)w przypadku śmierci uczestnika projektu, który rozpoczął kurs, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku zobowiązuje się pokryć koszty proporcjonalnie w stosunku do odbytych godzin kursu. d)rezygnacja uczestników kursu z przeprowadzenia kursu z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie, co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia kursu, e)zmianę lub modyfikację zakresu oraz zmianę formy odbywania się kursu - określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część niniejszej umowy - co może być spowodowane koniecznością dostosowania zakresu i formy kursu do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestnika, f)zmianę terminu wykonania kursu ze względów organizacyjnych. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: a)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, c)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, d)wynikną z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, e)nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, f)nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nieprowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 5 ust. 2. 3.Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy wskazany w ofercie, o której mowa w § 7 ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-sanok.pl/?p=299
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku, ul. Jezierskiego 21, 38-500 Sanok..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku, ul. Jezierskiego 21, 38-500 Sanok..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grafika komputerowa i tworzenie stron www.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Grafika komputerowa i tworzenie stron www dla 2 osób. Liczba godzin kursu: 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego dla 2 osób. Liczba godzin kursu: 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania dla 1 osoby głuchoniemej. Liczba godzin kurs: 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci dla 3 osób. Liczba godzin kursu: 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III-wszystkie typy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Operator koparko-ładowarki kl. III-wszystkie typy dla 4 osób. Liczba godzin kursu: 202, w tym 116 godzin - część teoretyczna oraz 86 godzin - część praktyczna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej osób i mienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej osób i mienia dla 15 osób. Liczba godzin kursu: 245.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kucharz - ciastkarz z elementami carvingu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Kucharz - ciastkarz z elementami carvingu dla 4 osób. Liczba godzin kursu 120, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs obsługi komputera z kasą fiskalna i fakturowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Kurs obsługi komputera z kasą fiskalna i fakturowaniem dla 3 osób. Liczba godzin 160.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Spawacz z uprawnieniami metodą TIG-141.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs pn. Spawacz z uprawnieniami metodą TIG-141 dla 1 osoby. Liczba godzin kursu 103, w tym 23 godziny zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku 2025 r.
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.