Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Śrem: Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków dla dzieci i innych osób uprawnionych korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w formie dożywiania w 2012r
Numer ogłoszenia: 415682 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie , ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836107, faks 061 2833989.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opssrem.lap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków dla dzieci i innych osób uprawnionych korzystających ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w formie dożywiania w 2012r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zorganizowanie dwóch punktów wydawania posiłków na terenie miasta Śrem. - Jeden punkt wydawania posiłków powinien być zlokalizowany w centralnej części miasta, - Drugi na Jezioranach, aby umożliwić dostęp jak największej liczbie osób. 1) posiłki mogą być przygotowane na miejscu lub dowożone z zewnątrz, zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi, 2) wydawanie posiłków powinno odbywać się w higienicznych, spełniających warunki sanitarno-epidemiologiczne pomieszczeniach i utrzymywanie w pomieszczeniu w trakcie stołowania się osób temperatury, co najmniej 180C, 3) posiłki powinny być wydawane w pomieszczeniach zamkniętych - jadalni, mogącej pełnić funkcję świetlicy, stołówki, 4) konieczne jest zapewnienie miejsca siedzącego do spożywania posiłku, przez minimum 7 osób, 5) wprowadzenie i bezwzględne przestrzeganie zakazu spożywania alkoholu lub innych środków psychoaktywnych w miejscu spożywania posiłków oraz bezwzględny zakaz wydawania posiłku osobom, które są po spożyciu alkoholu i innych środków psychoaktywnych, 6) wprowadzenie i bezwzględne przestrzeganie zakazu palenia tytoniu poza miejscami do tego wyznaczonymi, 7) wyposażenie punktu w apteczkę pierwszej pomocy medycznej, gaśnicę zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i PPOŻ, 8) wydawanie posiłków w godzinach od 12:30 do 15:00. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych działalność punktu może być przedłużona, 9) personel świadczący usługi musi spełniać warunki stawiane przy prowadzeniu zbiorowego żywienia, 10) wywieszanie w widocznym miejscu aktualnego, miesięcznego jadłospisu, 11) zapewnienie możliwości łączności telefonicznej upoważnionemu pracownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie, 12) prowadzenie odrębnej dokumentacji dotyczącej realizacji zadania zgodnie z umową. 2. Gorące posiłki dla innych osób uprawnionych mają być przygotowane zgonie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów i zapewniać nie mniej niż 950 kcal w tym: - białko stanowić ma ok. 10-15% posiłku, - węglowodany stanowić mają - ok. 50-55%posiłku, - tłuszcze stanowić mają - ok. 25-30% posiłku. Miesięczny jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu, podrobów, ryb o określonej gramaturze: - ziemniaki( kasza, ryż lub makaron, pyzy) - 250g, - mięso / ryba - 100g, - surówka lub jarzyny gotowane - 120g, Raz w tygodniu winno być danie: mięsne lub danie z rybą, dodatki do posiłku np. sos muszą stanowić min. 50g. Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. Raz w tygodniu danie bezmięsne (np. naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane - 350g itp Trzy razy w tygodniu zupa z zawartością mięsa - 500ml zupy + 100g mięsa ( np. krupnik, grochówka, kapuśniak itp.). Część II 3. Przygotowanie i dowiezienie gorących posiłków do wyznaczonych przez Zamawiającego punktów wydawania posiłków od poniedziałku do piątku ( w dni robocze). Posiłki należy dostarczyć w godzinach ustalonych z przedstawicielem szkoły wskazanym pisemnie przez dyrektora placówki. 3.1. Posiłki będą dowożone do następujących punktów: - Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zbrudzewie, - Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nochowie, - Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dąbrowie, - Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie, - Szkoły Podstawowej w Krzyżanowie ( budynek w Gaju), - Szkoły Podstawowej w Wyrzece, - Szkoły Podstawowej w Bodzyniewie, - Szkoły Podstawowej w Pyszącej, - Gimnazjum nr 2 w Śremie, - Szkoły Podstawowej Nr 4 w Śremie, - Zespołu Szkół Specjalnych. 3.2. Gorące posiłki wydawane uczniom szkoły winy składać się z: a) drugiego dania - 380g w tym: - ziemniaki( kasza, ryż lub makaron, pyzy) - 200g, - mięso / ryba - 80g, - surówka lub jarzyny gotowane - 100g, Dwa razy w tygodniu - danie mięsne, raz w tygodniu danie z rybą oraz dwa razy w tygodniu danie bezmięsne (np. naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane itp. - 300g). Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. Dodatki do posiłku np. sos muszą stanowić min. 50g. Kaloryczność jednego obiadu powinna wynosić minimum 780 kalorii. 3.3. Gorące posiłki dla innych osób uprawnionych mają być o charakterze drugiego dania. Powinny być przygotowane zgonie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów i zapewniać nie mniej niż 950 kcal w tym: - białko stanowić ma ok. 10-15% posiłku, - węglowodany stanowić mają - ok. 50-55%posiłku, - tłuszcze stanowić mają - ok. 25-30% posiłku. Miesięczny jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu, podrobów, ryb o określonej gramaturze: - ziemniaki( kasza, ryż lub makaron, pyzy) - 250g, - mięso / ryba - 100g, - surówka lub jarzyny gotowane - 120g, Razy w tygodniu - danie mięsne, raz w tygodniu danie z rybą, oraz trzy razy w tygodniu danie bezmięsne (np. naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane, itp. -350g.). Dodatki do posiłku np. sos muszą stanowić min. 50g. Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. 4. Wytyczne dotyczące przygotowania i wydania posiłku: - Gorące posiłki z wyjątkiem punktu zorganizowanego przez Wykonawcę powinny być zapakowane w jednorazowe styropianowe opakowania, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do posiłków wydawanych dzieciom i osobom spożywającym posiłki w punkcie jednorazowe sztućce. - Wykonawca dostarcza Zamawiającemu miesięczny jadłospis zaakceptowany przez dietetyka - złożenie pieczątki i podpisu na każdej stronie jadłospisu - do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis zawiera dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis Wykonawcy. Posiłki należy dostarczać do poszczególnych punktów 30 minut przed godziną wydawania posiłków uczniom. Wstępne godziny wydawania posiłków w: - Szkole Podstawowej w Krzyżanowie od 10:20, - Szkole Podstawowej w Krzyżanowie ( budynek w Gaju) od 9:30 , - Szkole Podstawowej w Pyszącej od 10:30, - Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dąbrowie od 10:30, - Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zbrudzewie od 11:00 , - Szkole Podstawowej w Bodzyniewie od 11:30, - Szkole Podstawowej w Wyrzece od 9:00, - Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nochowie od 12:00 , - Gimnazjum nr 2 w Śremie od 10:30 do 11:15, - Szkole Nr 4 w Śremie od 11:30 - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki bezwzględnie zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji posiłków oraz jest odpowiedzialny za ich przestrzeganie. - Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości miejsca wykonywania i wydawania posiłków. - Wykonawca zobowiązany jest do codziennego odbioru odpadów z placówek oświatowych wraz ze styropianowymi opakowaniami. - Wykonawca podawał będzie miesięczny jadłospis do wiadomości uczniów i pozostałych osób korzystających z posiłku oraz personelu w sposób zwyczajowo przyjęty w szkole najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. - Posiłki wydawane będą na podstawie wykazu osób uprawnionych potwierdzonego przez Kierownika Sekcji Świadczeń Pomocy Społecznej. - Wykazy będą obejmować: dane klienta, liczbę dni miesiąca oraz potwierdzenie odbioru posiłku. - Zamawiający zobowiązuje się do terminowego dostarczania wykazów osób zakwalifikowanych do pomocy w formie dożywiania na następny miesiąc, w terminie do dnia 27 każdego miesiąca poprzedzającego, - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wydawanych posiłków oraz punktów wydawania posiłków w zależności od potrzeb. - Zamawiający ma obowiązek zgłosić zmianę ilości posiłków najpóźniej w ciągu dwóch dni. - Wykonawca poinformuje w trzecim dniu Zamawiającego o każdym przypadku dwukrotnego nieodebrania posiłku przez osobę uprawnioną. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania korekty ilości zamówionych posiłków telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. - Kontrolę jakości wydawanych posiłków oraz ich zgodności z jadłospisem prowadzić będzie w imieniu Zamawiającego upoważniony pracownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie, - każda osoba potwierdza odbiór posiłków na wynos osobiście czytelnym podpisem w poszczególne dni, w które korzystała z posiłków. W przypadku jeżeli osoba nie odbiera posiłków osobiście każdorazowo winna przedstawić, zgodne ze wzorem, upoważnienie potwierdzone przez pracownika socjalnego tut. Ośrodka. 5. Wykonawca musi tak skalkulować cenę jednostkową gorącego posiłku, aby: - nie uległa zmianie w trakcie umowy, bez względu na ilość zamówionych gorących posiłków, - w przypadku rozbieżności między ceną podaną słownie i cyfrowo, za wiążącą uznana zostanie wartość podana słownie. 6. W formularzu ofertowym należy podać wartości jednostkowe: - gorącego posiłku wydawanego w zorganizowanym przez Wykonawcę punkcie, - gorącego posiłku przygotowanego uczniom wraz z dowozem, wydaniem i jednorazowymi styropianowymi opakowaniami i sztućcami, - gorącego posiłku dla innych osób wraz z dowozem i jednorazowymi styropianowymi opakowaniami, 7. Dla porównania cen ofert należy wyznaczyć cenę oferty opierając się na następujących danych: Liczbie wydawanych posiłków dla: Części I Punkt 1 - Gorący posiłek - 280 osób dziennie x 220 dni = 61 600 Punkt 2 - Gorący posiłek - 205 osób dziennie x 220 dni = 45 100 Część II Gorący posiłek dla dzieci -53 dzienne x 117 dni = 6 201 Gorący posiłek dla osób dorosłych 14 dziennie x 117 = 1 638 Uwaga! Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na pomoc w formie dożywiania. 8. Zamawiający informuje, że przedstawiciel szkoły może zamówić dodatkowo gorące posiłki za cenę zaproponowaną przez Wykonawcę w przedstawionej ofercie. 9. Zamawiający ustanawia iż na potrzeby realizacji zamówienia wszelkie zawiadomienia i wezwania dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wyjątek stanowić będą nagłe zmiany mające wpływ na wykonanie zamówienia - dopuszcza się wtedy telefoniczne zgłoszenie przez osoby wskazane przez Wykonawcę i Zamawiającego. Dokonywanie skutecznych doręczeń odbywać się będzie: a. za potwierdzeniem odbioru, b. pocztą elektroniczną. 4.10. Wykonawca zobowiązany jest podać w formie oświadczenia części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania przedmiotu umowy w całości przez inny podmiot niż Wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie oferenta
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 2. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wówczas musi zawrzeć informację w ofercie, jaką część zamierzenia powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Wykonawca akceptuje wzór umowy poprzez jej podpisanie na ostatniej stronie w miejscu przeznaczonym na podpis Wykonawcy, oraz zawiera klauzulę -AKCEPTUJĘ WARUNKI UMOWY-, oraz dołącza do sporządzonej oferty. Niepodpisanie wzoru umowy lub nie zawarcie klauzuli -AKCEPTUJĘ WARUNKI UMOWY- skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Decyzję właściwego miejscowo Powiatowego Inspektora Sanitarnego na przewóz art. spożywczych samochodem dostawczym; 5. Propozycję miesięcznego jadłospisu na gorące posiłki - zaakceptowany przez dietetyka - złożenie pieczątki i podpisu na każdej stronie jadłospisu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opssrem.lap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opssrem.lap.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 14:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie ul. Mickiewicza 40.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Udzielanie wsparcia psychologicznego dla osób dorosłych zamieszkujących na terenie powiatu śremskiego, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych.
- Modernizacja dróg asfaltowych
- Zakup używanego pojazdu z urządzeniem hakowym- II postępowanie
- Przebudowa ul. Ogrodowej w Błociszewie
- Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Śrem w miejscowości: Psarskie ul. Orzechowa, Psarskie ul. Modrzewiowa, Mechlin ul. Żurawinowa, Grzymysław, Śrem ul. Piaskowa
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 4062P na odcinku Ludwikowo - Jaszkowo
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
- WE.ZP.261.7.2025 Świadczenie usługi cateringowej w trakcie spotkania wielkanocnego dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.