Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Gdańsk: 39/1013/DN/UE - Sukcesywna dostawa artykułów sanitarnych i chemii gospodarczej na potrzeby projektu `Akademia Wspierania Fachowców`
Numer ogłoszenia: 415696 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego , ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 5547190, 58 5547442, faks 58 5547227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 39/1013/DN/UE - Sukcesywna dostawa artykułów sanitarnych i chemii gospodarczej na potrzeby projektu `Akademia Wspierania Fachowców`.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów sanitarnych i chemii gospodarczej na potrzeby projektu `Akademia Wspierania Fachowców`. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację ilościowo-wartościową zawiera Załącznik 1.... Wymagania Zamawiającego: ... -...Dostarczone artykuły sanitarne i chemii gospodarczej muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać ważną gwarancję producenta, jeżeli dla danego produktu jest ona wymagana. Artykuły sanitarne muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta.... -...Zamawiane produkty każdego zestawu do sprzątania określonego w Załączniku nr 1 muszą być osobno zapakowane np. w pojemniku wiadra przy odpowiednim zabezpieczeniu przed wypadnięciem lub w opakowania typu foliowa torba reklamowa wytrzymała na rozerwanie, przy czym koszt 1 dodatkowego opakowania musi być wliczony w cenę zaoferowaną przez Wykonawcę dla 1 zestawu.... -...Zamówione artykuły sanitarne i chemii gospodarczej muszą być dostarczane transportem własnym Wykonawcy, w terminie max 3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania,... -...Zamawiający ma prawo do składania reklamacji ilościowych i jakościowych w terminie 21 dni od otrzymania towaru,... -...Reklamacje realizowane będą na bieżąco,... -...Wykonawca poniesie odpowiedzialność za wady jawne i ukryte towaru.... -...W przypadku zgłoszenia reklamacji jakościowej, Wykonawca zobowiązuje się do odebrania na swój koszt od Zamawiającego wadliwego towaru będącego przedmiotem reklamacji w celu jego wymiany na wolny od wad i dostarczenia do Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.... -...W przypadku zgłoszenia reklamacji ilościowej, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć brakującą część zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.... -...Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje wynikające z tytułu wprowadzenia do obrotu towaru nie spełniającego wymogów określonych obowiązującymi przepisami i normami.... .... Miejsce dostawy: ... Zasadnicza Szkoła Zawodowa Specjalna nr 20, Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy, ul. Wita Stwosza 23, 80-312, Gdańsk ... Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. ... Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom... TERMIN WYKONANIA/REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2015r..... Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14.000 euro lecz nie przekraczającej 200.000 euro dla dostaw..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39.22.43.30 - Wiadra 39.51.42.00 - Ścierki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 --> załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1....OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych,..2...Formularz Oferty postępowania nr 39/1013/DN/UE (Załącznik nr 5)...3... Załącznik 1 - Zestawienie ilościowo-wartościowe - Zapotrzebowanie na artykuły sanitarne i chemii gospodarczej...4...Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą...5...Oświadczenie Wykonawcy informujące Zamawiającego o tym, która z pozycji lub części zamówienia powierzona zostanie podwykonawcom.... Uwaga: Brak złożenia oświadczenia zostanie przyjęte jako informacja, że całe zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez Wykonawcę...6...Pisemne zobowiązanie Innych Podmiotów dotyczące zasobów oddanych do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. ... Uwaga: Brak pisemnych zobowiązań innych podmiotów oznaczać będzie, że Wykonawca przy realizacji zamówienia nie będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,...7... Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają dla ustanowionego pełnomocnika pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:... 1....zmiany danych Wykonawcy (siedziba, adres, nazwa) bez zmiany Wykonawcy.... 2....rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy.... 3....wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy.... 4....zmiany podwykonawcy, jeżeli Wykonawca złożył w ofercie oświadczenie informujące Zamawiającego o tym, że część zamówienia powierzona zostanie podwykonawcom i jeżeli zmiana ta jest niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy. ... *** Uwaga: W przypadku, gdy całe zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez Wykonawcę powyższy punkt zostanie usunięty z przyszłej Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://awf.gdansk.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -...Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, ...w Biurze Zamówień Publicznych, pok. 308 lub --...w Biurze Kanclerza, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Budynek AWFiS, ul. Józefa Czyżewskiego 30A (wjazd od ul. Nadwodnej), 80-336 Gdańsk, Biuro Kanclerza, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1...Niniejsze zamówienie publiczne realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego - Projekt `Akademia Wspierania Fachowców` (AkWF), umowa UDA-POKL.09.02.00-22-066/12-00, Priorytet IX - Rozwój kształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt jest nadzorowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju IP POKL... 2...Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej,...3...Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,...4...Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa profesjonalnych środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy w 2025r. środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Wola m.st. Warszawy (dla 70 placówek)
więcej: Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.