To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-10
Ogłoszenie nr 41642 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.
Przemyśl: Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych zajęć kursowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuKształcenie zawodowe szansą dla Ciebie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15947-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych, krajowy numer identyfikacyjny
65097613700000, ul.
ul. Bakończycka
11,
37700
Przemyśl, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
0-16 6788486, faks
0-16 6788486, e-mail
dyrektor@zsu-hig.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsu-hig.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych zajęć kursowych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cz I Kurs barmana (min. 30 godzin na grupę), grupy 10 osobowe, 6 grup kursowych, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz II Kurs kelnera (min. 30 godzin na grupę), grupy 10 osobowe., 6 grup kursowych, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. III Kurs baristy (min. 20 godzin na grupę), grupy 10 osobowe., 6 grup kursowych, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. IV Kurs carvingu (min. 20 godzin na grupę), grupy 10 osobowe., 6 grup kursowych, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. V Kursy z obsługi programów graficznych: After Effects, Adobe Animate, Fotoshop, Coreldraw. (min. 16 godzin na grupę), grupy 10 osobowe, 3 grupy kursowe z każdego programu, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. VI Kurs przewodnika turystycznego (min. 200 godzin), 1 grupa 12 osobowa (10 uczniów 2 nauczycieli), Zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. VII Kurs pilota wycieczek (min. 100 godzin), 1 grupa 12 osobowa (10 uczniów 2 nauczycieli). Zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. VIII Kurs kosmetyczny - manicure hybrydowy (min. 6 godzin na grupę), grupy 15 osobowe, 2 grupy kursowe, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. IX Szkolenia: "Wydruku kolorowego, zarządzania barwami, sprzętu drukującego", "Szlachetnych technik fotograficznych" (min. 8 godzin na grupę), grupy 10 osobowe., 3 grupy kursowe z każdego szkolenia, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. X Szkolenia: Kuchnia myśliwska, Kuchnia staropolska, Kuchnia z użyciem nowych technik (sous-vide, molekularna) - (min. 8 godzin na grupę), grupy 10 osobowe, 2 grupy szkoleniowe z każdego szkolenia, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. XI Szkolenie z nowoczesnych technik fryzjerskich (min. 16 godzin na grupę), grupy 10 osobowe, 4 grupy szkoleniowe, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Cz. XII Szkolenie animatora czasu wolnego (min. 16 godzin na grupę), grupy 30 osobowe, 2 grupy szkoleniowe, zaj. w terminach opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80212000-3
Dodatkowe kody CPV:
80530000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przeprowadzenie kursu barmana |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33267 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 24000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przeprowadzenie kursu kelnera |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17280 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przeprowadzenie kursu baristy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przeprowadzenie kursu carvingu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30067 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15360 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Przeprowadzenie kursów z obsługi programów graficznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT105080 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 59880 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Przeprowadzenie kursu na przewodnika turystycznego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Przeprowadzenie kursu na pilota wycieczek |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Przeprowadzenie kursu kosmetycznego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) w związku z art. 94 ust 3 oraz art. 93 ust. 1 pkt. 4. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. Po dokonaniu oceny ofert i wyborze wykonawcy, wykonawca poinformował, że w związku z błędnym obliczeniem ceny na wykonanie usługi, postanawia zrezygnować z podpisania umowy. Ze względu na fakt, że oferta najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zamawiający unieważnił postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu fotografii |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9600 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kuchni myśliwskiej, staropolskiej, nowoczesnych technik |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT61916 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18100 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Przeprowadzenie szklenia z nowoczesnych technik fryzjerskich |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41467 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12900 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia animatora czasu wolnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13333 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Zagospodarowanie skarpy oraz terenu przy Pl. Dominikańskim 3 w Przemyślu" w ramach Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/1067/PolskiLad
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 4 zadania )
- Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 5 zadań)
- WYBÓR OPERATORA PRZEMYSKIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I INNOWACJI
- Przebudowa DP Nr 2108R Orły - Niziny w km 0+009-2+670
- Usługa związana z przygotowaniem, dostarczeniem i podawaniem produktów żywnościowych
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.