Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Gdańsk: EZP-2008/02/29/01
Numer ogłoszenia: 41778 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, fax 058 5204092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2008/02/29/01.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV nr - 24400000 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup leków, płynów infuzyjnych i środków dezynfekcyjnych w siedmiu pakietach dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku na okres od 19 marca 2008 r. do 18 marca 2009 r. (zał. 1): Pakiet nr 1 - leki Pakiet nr 2 - leki (narkotyki, psychotropy, prekursory) Pakiet nr 3 - płyny infuzyjne Pakiet nr 4,5,6,7 - środki dezynfekcyjne 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia do 18 marca 2009 r. mniejszej ilości dostaw niż ilości zawarte w formularzu ofertowym. 3. Zamawiający bierze pod uwagę możliwość złożenia zamówień uzupełniających (art. 67 pkt. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.) 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym jest spełnienie wymogów określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszej SIWZ tj.: 1.Dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń zgodnie z rozdziałem VI 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 3.Wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz zezwolenie na obrót środkami odurzającymi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana poprzez badanie złożonych dokumentów pod względem : 1)formalnym (poświadczenia za zgodność z oryginałem, pieczątki, podpisy osób upoważnionych, aktualność dokumentów, oczywiste omyłki pisarskie), 2)merytorycznym
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) 2. Oświadczenie wykonawcy (zał. 2) w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 2 ustawy 3. Oświadczenie wykonawcy (zał. 3) o wyrażeniu zgody na warunki zawarte w specyfikacji i projekcie umowy oraz, że uważa się za związanego z ofertą i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie nie dłuższym niż termin związania z ofertą 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem przedmiotu działalności ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty) oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 5. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy lub prześle pocztą na adres jak w rozdziale I, niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartej w oświadczeniu a szczególnie aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1 pok. 34.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - leki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 69 pozycji leków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2- leki (narkotyki, psychotropy, prekursory).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet obejmuje 11 pozycji narkotyków, psychotropów, prekursorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup automatycznego systemu do syntezy peptydów na nośniku stałym, sprzętu medycznego, systemu do automatycznej analizy metodą Western-Blot w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa pakietu usług wsparcia producenta oprogramowania dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Microsoft przez okres 12 miesięcy
- Realizacja oświetlenia i obsługi multimediów w ramach Bałtyckiego Festiwalu Operowego
- Budowa ciągu pieszego wzdłuż ul. Pustej w Gdańsku w ramach realizacji zadania Budżetu Obywatelskiego "Wrota Olszynki- bezpieczne i atrakcyjne alejki piesze przy Opływie Motławy"
- Remont silników Scania DI 16 (nr silników 1050355, 1069076) z jednostki pływającej typu IC 16 M III o numerze burtowym SG-215
- Zakup fabrycznie nowych pojazdów samochodowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków na potrzeby Szpitala Powiatowego w Gryfinie
- Sukcesywny zakup i dostawa leków dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Dostawa preparatów leczniczych
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych.
- ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB RADOMSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W RADOMIU
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.