Ogłoszenie z dnia 2012-02-12
Zabrze: Koordynacja prac projektowo-wykonawczych, przygotowanie instrukcji eksploatacji
nowej kwatery składowiska oraz przygotowanie wniosku o zmianę pozwolenia
zintegrowanego dla składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w
Zabrzu
Numer ogłoszenia: 41780 - 2012; data zamieszczenia: 12.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o., ul. Matejki 6, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2716340, 2716640 w. 102, faks 032 2716340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynacja prac projektowo-wykonawczych, przygotowanie instrukcji eksploatacji nowej kwatery składowiska oraz przygotowanie wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w celu wykonania n/w zadań związanych z rozbudową istniejącego składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu, polegającej na budowie nowej kwatery składowiska: Zadanie nr 1 Koordynacja prac projektowo-wykonawczych dot. rozbudowy istniejącego składowiska odpadów komunalnych przy ul. Cmentarnej w Zabrzu, polegającego na budowie nowej kwatery składowiska. W ramach zadania Wykonawca obowiązany jest do: udzielania wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, dokonywania uzgodnień dotyczących wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, zabezpieczenia potrzeb Zamawiającego w zakresie obsługi doradczej, uczestniczenia w naradach koordynacyjno - sprawozdawczych z wykonania zadania, sporządzania comiesięcznych, pisemnych sprawozdań z wykonanych zadań uczestniczenie w naradach w siedzibie Zamawiającego nie częściej niż raz w m-cu, bieżące kontrolowanie przebiegu procesu inwestycyjnego, w tym kontrola zgodności wykonywania robót budowlanych z projektem, wprowadzania niezbędnych, nieistotnych zmian do projektu, zaproponowanie sposobu dokonania rozdziału kwater składowiska celem spełnienia wymogów określonych przepisami prawa. Zadanie nr 2 Wykonanie kompletnej dokumentacji do wniosku wraz ze złożeniem stosownego wniosku oraz uzyskaniem decyzji zatwierdzającej instrukcję eksploatacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej przez właściwy organ - po budowie nowej kwatery. Dokumentacja do wniosku o zatwierdzenie instrukcji eksploatacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej (związane z jego rozbudową) powinna spełniać wymogi określone w art. 53 ust. 2 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 poz. 628 z póź. zmianami). Dokumentacja do wniosku o zatwierdzenie instrukcji eksploatacji składowiska powinna zawierać: imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby wnioskodawcy oraz zarządzającego składowiskiem, jeżeli są to różne podmioty, oraz adres składowiska odpadów, określenie typu składowiska odpadów, określenie, czy na tym składowisku , jeżeli nie jest to składowisko odpadów niebezpiecznych, zostały wydzielone części, na których mają być składowane określone rodzaje odpadów niebezpiecznych, rodzaje odpadów przeznaczonych do składowania na tym składowisku, wskazanie kwalifikacji kierownika i pracowników składowiska odpadów, wyszczególnienie urządzeń technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania składowiska odpadów (np. kompaktor, spychacz, waga, brodzik dezynfekcyjny, środki transportu), wyszczególnienie aparatury kontrolno-pomiarowej wraz ze schematem rozmieszczenia punktów pomiarowych, określenie sposobu składowania poszczególnych rodzajów odpadów, określenie rodzaju i grubości stosowanej warstwy izolacyjnej, określenie godzin otwarcia składowiska odpadów, określenie sposobu zabezpieczenia składowiska odpadów przed dostępem osób nieuprawnionych, określenie procedury przyjęcia odpadów na składowisko odpadów, określenie sposobu i częstotliwości prowadzonych badań, określenie sposobu prowadzenia dokumentacji dotyczącej eksploatacji składowiska odpadów, określenie planu awaryjnego, w szczególności na wypadek wykrycia zmian w jakości wód gruntowych z powodu emisji substancji ze składowiska odpadów. Zadanie nr 3 Wykonanie kompletnej dokumentacji do wniosku wraz ze złożeniem stosownego wniosku oraz uzyskanie decyzji Marszałka Województwa Śląskiego zmieniającej obowiązującą decyzję Marszałka Województwa Śląskiego Nr 2095/OS/2011 z dnia 14.07.2011 ( pismo znak OS. GO.7222/16/11) udzielającej pozwolenia zintegrowanego na eksploatację składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej - po wybudowaniu nowej kwatery. Dokumentacja do wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego dla składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Zabrzu przy ul. Cmentarnej (związane z jego rozbudową) powinna spełniać wymogi określone w rozdziale 4 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. nr 62 poz. 627 z póź. zm.). Dokumentacja do wniosku o zmianę pozwolenia zintegrowanego powinna składać się z: części formalnej, części informacyjno-opisowej zwierającej m. in.: - charakterystykę rozwiązań technologiczno-konstrukcyjnych instalacji, - opis eksploatacji instalacji z uwzględnieniem przyjętej technologii unieszkodliwiania odpadów, - opis stanu środowiska w otoczeniu instalacji, - charakterystykę oddziaływania na środowisko, części operacyjnej zawierającej m. in.: - opis sposobu zapobiegania lub ograniczania oddziaływania instalacji na środowisko, - wnioskowane warunki dopuszczenia instalacji do eksploatacji, - wnioskowany zakres monitoringu i sprawozdawczości, - warunki weryfikacji i zmian w treści pozwolenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 22.47.00.00 - Instrukcje 22.45.60.00 - Pozwolenia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Usługowe INŻYNIRIA PRO-EKO Sp. z o.o., Strażacka 37, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79950,00
Oferta z najniższą ceną: 79950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79950,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym zastosowano przepisy art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- "Świadczenie usług eksperckich w zakresie nadzoru nad procesem wyłaniania wykonawcy i realizacją wystawy stałej Centrum Edukacyjnego ŚPN wraz z zewnętrznym edukacyjnym placem zabaw"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Pozwolenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.