To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-28
Łódź: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu
doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów
grupowych dla uczniów Gimnazjum nr 20 w Łodzi w ramach projektu
pn.: Wsparcie na starcie II.
Numer ogłoszenia: 419652 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326306 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej z zakresu doradztwa zawodowego, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych dla uczniów Gimnazjum nr 20 w Łodzi w ramach projektu pn.: Wsparcie na starcie II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby, posiadające niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie, zajęć grupowych (warsztatów) z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów wybranych łódzkich gimnazjów. Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Wsparcie na Starcie II. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć grupowych dla uczniów klas II i III Gimnazjum nr 20 w Łodzi. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie usługi dla maksymalnie 48 uczniów podzielonych na 4 grupy po maksymalnie 12 osób. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zajęć grupowych w wymiarze 25 godzin na jedną grupę (razem 100 godzin, 4x25=100). Zajęcia grupowe dotyczą zagadnień z zakresu roli pracy w życiu człowieka, umiejętności oceny własnych predyspozycji, sposobów uczenia się, wyboru ścieżki edukacyjnej i planowania kariery zawodowej, informacji o rynku pracy. Zajęcia grupowe należy realizować z wykorzystaniem różnorodnych metod prowadzenia zajęć takich jak m.in.: odkrywanie, przeżywanie, działanie, metoda projektu, metody aktywizujące. Do realizacji programu zajęć należy wykorzystać uaktualniony podręcznik opracowany w I edycji projektu Wsparcie na starcie (podręcznik zostanie przekazany Wykonawcom z którymi zostaną zawarte umowy). Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć grupowych; dopuszczalne są m.in. mini-wykłady, warsztaty, ćwiczenia, zajęcia z wykorzystaniem komputera. Terminy i godziny warsztatów muszą być dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgodnione z Dyrekcją danej szkoły. Zamawiający przewiduje, że Dyrekcja szkoły tak ułoży plan zajęć dla klas II i III, aby wszyscy uczniowie uczestniczący w Programie mogli wziąć udział w warsztatach (bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi). Wiążące plany lekcji zostaną przekazane Wykonawcy niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający informuje, iż warsztaty będą odbywać się raz w tygodniu po 1 lub 2 godziny dydaktyczne w zależności od opracowanego planu lekcji uczestniczących uczniów oraz w terminie ustalonym przez Dyrekcję szkół. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w dni powszednie w godzinach 7:00-18:00. Zamawiający może wyrazić zgodę, w wyjątkowych przypadkach, na zorganizowanie zajęć w soboty. Zajęcia odbywać się będą w siedzibie szkoły, do której uczęszcza uczeń, w wyznaczonym pomieszczeniu. W celu osiągnięcia najwyższego poziomu świadczonych usług, jak również w przypadku wystąpienia wątpliwości w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z Zamawiającym oraz z Doradcą Zawodowym - koordynatorem SzOKów nadzorującym kompleksowo sprawną realizację przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia . Realizacja warsztatów odbywać się będzie z podziałem uczniów na grupy według poniższego zestawienia: grupa A - max. 12 uczniów; 25 godzin / 2 semestry grupa B - max. 12 uczniów; 25 godzin / 2 semestry grupa C - max. 12 uczniów; 25 godzin / 2 semestry grupa D - max. 12 uczniów; 25 godzin / 2 semestry Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia Przez cały czas trwania projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Doradca Zawodowy - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją zajęć grupowych zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. Dodatkowo, Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym (tzw. Przedstawiciela Wykonawcy), Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego,Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. Wykonawcy (osoby prowadzące konsultacje) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, do wypełniania dzienników doradztwa/protokołów z doradztwa. Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty) zobowiązani będą dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące warsztaty) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 4.5. stosuje się odpowiednio.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Borowczyk, ul. Karolewska 29/31 m. 7, 90-560 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4878,05
Oferta z najniższą ceną: 3400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego i niemedycznego do poszczególnych lokalizacji MCM "Górna" w Łodzi".
- Adaptacja pomieszczeń w ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
- EZ.28.79.2025 Usługa 2 - letniej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla mammografu typ Selenia Dimensions o nr seryjnym 81005166638 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.