eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Świadome planowanie kariery w gimnazjum - przez Specjalistę ds. rozliczeń i monitoringu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-29

Łódź: Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Świadome planowanie kariery w gimnazjum - przez Specjalistę ds. rozliczeń i monitoringu
Numer ogłoszenia: 420950 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321346 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w projekcie współfinansowanym ze środków EFS POKL pn. Świadome planowanie kariery w gimnazjum - przez Specjalistę ds. rozliczeń i monitoringu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę profesjonalnej usługi z zakresu kontroli rachunkowej oraz sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w ramach projektu: Świadome planowanie kariery w gimnazjum w gimnazjum, polegającej w szczególności na opracowaniu i wykorzystaniu narzędzi ewaluacyjnych i monitoringowych. Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Świadome planowanie kariery w gimnazjum (dalej: Projekt). Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, zastrzega sobie prawo do niezrealizowania z obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, całości (np. w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie z Instytucją pośredniczącą lub nie otrzymania transzy środków finansowych na konto projektu) lub części zamówienia bez prawa regresu ze strony Wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie zaangażowana na stanowisku Specjalista ds. rozliczeń i monitoringu w wymiarze maksymalnie 450 godzin przez cały okres trwania umowy. 2.Do obowiązków Specjalisty ds. rozliczeń i monitoringu (dalej: Specjalista) należą: - przygotowanie regulaminu monitoringu i ewaluacji w oparciu o wniosek o dofinansowanie - przygotowanie narzędzi monitoringowych i ewaluacyjnych w postaci m.in. kwestionariuszy ankiet i wywiadów ex ante i ex post, testów wiedzy i kompetencji ex ante i ex post, arkuszy samooceny, kart obserwacji i hospitacji, kart konsultacji, szablonów opinii etc. 1. utworzenie matryc kodowych do zaproponowanych narzędzi 2. prowadzenie prac monitoringowych i ewaluacyjnych w szkołach i zakładach pracy w godzinach pracy placówek edukacyjnych i zakładów pracy (powielanie, dystrybucja i zbieranie narzędzi wśród uczniów i prowadzących) 3. analiza danych ilościowych i jakościowych uzyskanych w toku działań monitoringowych i ewaluacyjnych 4. opracowanie raportów i sprawozdań cząstkowych oraz zbiorczych z przeprowadzonych analiz zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie 5. opracowanie i nadzór nad dokumentacją projektu w zakresie monitoringu i ewaluacji 6. archiwizacja dokumentacji monitoringowej i ewaluacyjnej w wersji papierowej i elektronicznej 7. zarządzanie ryzykiem w projekcie (identyfikacja ryzyka, analiza jakościowa i ilościowa ryzyka, planowanie i reakcja na ryzyko, monitorowanie i kontrola ryzyka) 8. wsparcie w rekrutacji uczestników projektu, w tym utworzenie i prowadzenie baz danych uczestników, przydział do grup oraz monitoring zmian 9. kontakty z dyrekcją szkół w godzinach pracy placówek edukacyjnych 10. monitoring wydatków w projekcie, w tym prowadzenie zestawienia ponoszonych kosztów i prognoz wydatków w arkuszu kalkulacyjnym 11. prowadzenie sprawozdawczości finansowej i merytorycznej projektu z uwzględnieniem zarówno wytycznych POKL jak i wewnętrznych wymogów formalnych instytucji publicznej; 12. wypełnianie formularza PEFS 13. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z zasadami realizacji projektów POKL 14. wystawianie not księgowych 15. monitoring wkładu własnego w projekcie 16. monitoring wydatków w ramach finansowania krzyżowego 17. nadzór nad przepływem środków finansowych w projekcie 18. współpraca z księgowym/ą projektu oraz działem księgowości Zamawiającego 19. stały kontakt z Koordynatorem projektu w kwestii zarządzania kosztami (np. informowanie o zauważonych nieprawidłowościach finansowych) oraz Instytucją Pośredniczącą w związku z zatwierdzeniem wniosków o płatność; 20. sporządzanie harmonogramów płatności i dbałość o płynność finansową projektu 21. sporządzanie Wniosków Beneficjenta o Płatność w części finansowej 22. sporządzanie załącznika nr 2 do Wniosku Beneficjenta o Płatność 23. archiwizacja dokumentacji finansowej projektu 24. uczestnictwo w pracach zespołu projektowego, w tym w cotygodniowych zebraniach zespołu projektowego Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia: 1. Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów Wykonawcy dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył Koordynator Projektu. 2. Wykonawca podlega bezpośrednio Koordynatorowi Projektu - wyznaczonego przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego, 5. Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Zapisy zawarte w ust. 3.4. stosuje się odpowiednio. a) Zgodnie z wytycznymi projektu, Zamawiający przewiduje zaangażowanie Specjalisty poziomie maksymalnie 450 godzin, przy czym Zamawiający wymaga takiego zorganizowania prac przez Wykonawcę aby w każdym z miesięcy trwania umowy, Specjalista przedstawił rozliczenie za co najmniej 30 godzin. 6. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Świadome planowanie kariery w gimnazjum..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marlena Kuryłek, Petrykozy 44, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.