eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa igieł do portu, ustników do gastroskopii, amnicotów, żeli do elektroforezy białek, rurekustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, implantów kręgosłupowych, cementu kostnego, artykułów dla potrzeb apteki, worków odpuszczalnych, odczynników monoklonalnych, PBS, krwinek wzorcowych, wyrobów do zabiegów proktologicznych, zestawów do szynowania moczowodu z popychaczem, ustnik z filtrem do spirometru, klipsy jednorazowe do kolonoskopu, pudełka tekturowe szare, rura karbowana, osłona na głowicę USG w podziale na 21 części. Sprawa znakZP.3520/7/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Biała Podlaska: Dostawa igieł do portu, ustników do gastroskopii, amnicotów, żeli do elektroforezy białek, rurek: ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, implantów kręgosłupowych, cementu kostnego, artykułów dla potrzeb apteki, worków odpuszczalnych, odczynników monoklonalnych, PBS, krwinek wzorcowych, wyrobów do zabiegów proktologicznych, zestawów do szynowania moczowodu z popychaczem, ustnik z filtrem do spirometru, klipsy jednorazowe do kolonoskopu, pudełka tekturowe szare, rura karbowana, osłona na głowicę USG w podziale na 21 części. Sprawa znak: ZP.3520/7/16
Numer ogłoszenia: 42501 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł do portu, ustników do gastroskopii, amnicotów, żeli do elektroforezy białek, rurek: ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, implantów kręgosłupowych, cementu kostnego, artykułów dla potrzeb apteki, worków odpuszczalnych, odczynników monoklonalnych, PBS, krwinek wzorcowych, wyrobów do zabiegów proktologicznych, zestawów do szynowania moczowodu z popychaczem, ustnik z filtrem do spirometru, klipsy jednorazowe do kolonoskopu, pudełka tekturowe szare, rura karbowana, osłona na głowicę USG w podziale na 21 części. Sprawa znak: ZP.3520/7/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: igieł do portu, ustników do gastroskopii, amnicotów, żeli do elektroforezy białek, rurek: ustno-gardłowych, intubacyjnych, tracheostomijnych, implantów kręgosłupowych, cementu kostnego, artykułów dla potrzeb apteki, worków odpuszczalnych, odczynników monoklonalnych, PBS, krwinek wzorcowych, wyrobów do zabiegów proktologicznych, zestawów do szynowania moczowodu z popychaczem, ustnik z filtrem do spirometru, klipsy jednorazowe do kolonoskopu, pudełka tekturowe szare, rura karbowana, osłona na głowicę USG.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.13.20-9, 33.14.00.00-3, 33.69.66.00-1, 33.17.10.00-9, 33.14.17.50-2, 33.18.31.00-7, 33.60.00.00-6, 33.69.62.00-7, 33.16.22.00-5, 44.61.71.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 2 - 60,00 zł słownie zł: sześćdziesiąt; Część 3 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 4 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt; Część 5 - 300,00 zł słownie zł: trzysta; Część 6 - 1 500,00 zł słownie zł: jeden tysiąc pięćset; Część 7 - 60,00 zł słownie zł: sześćdziesiąt; Część 8 - 350,00 zł słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 9 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 10 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 11 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 12 - 250,00 zł słownie zł: dwieście pięćdziesiąt; Część 13 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt; Część 14 - 150,00 zł słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 15 - 400,00 zł słownie zł: czterysta; Część 16 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt; Część 17 - 100,00 zł słownie zł: sto; Część 18 - 550,00 zł słownie zł: pięćset pięćdziesiąt; Część 19 - 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 20 - 200,00 zł słownie zł: dwieście; Część 21 - 350,00 zł słownie zł: trzysta pięćdziesiąt

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji. 2) Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz. 3) Dotyczy części nr 12, 13, 14: Instrukcje użytkowania zaoferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia w języku polskim (zalecane przez zamawiającego). 4) Dotyczy części nr 12: Zamawiający zaleca przedłożenie wraz z ofertą wyników kontroli aktywności, swoistości i miana wystawionych przez producenta. 5) Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: a) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (dotyczy części nr 1-21) oraz są oznaczone znakiem CE (dotyczy części nr 12, 13, 14) b) w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego, w terminie określonym w § 4 ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 1 i 1A do siwz) dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 5) Zamawiający zaleca załączenie do oferty folderu/katalogu/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl (dotyczy części 1, 3, 5, 6, 8-10, 12, 14, 15, 18-21)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian regulują wzory umów (załącznik nr 1, 1A i 1B do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 15zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 15zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57- 65, 21- 500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną przez okres: a) minimum 6 m-cy od daty zawarcia umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie) - dotyczy części nr 1-11, 15-17 i 19-21, b) minimum 12 m-cy od daty zawarcia umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie) - dotyczy części nr 12-14 i 18. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły do portu, zestawy do przetoczeń do portu z igłą Hubera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igła do portu bez drenu (do bolusa), zagięta pod kątem, do iniekcji o średnim czasie trwania - 300 szt., 2) Zestaw do przetoczeń do portu z igłą Hubera - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii - 1250 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Amnicot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Amnicot, bezpieczne narzędzie do selektywnej amniotomii dla pacjentek oraz noworodków - 700 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żele do elektroforezy białek do aparatu Becman System.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.66.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki ustno-gardłowe, intubacyjne, tracheostomijne (wyroby sterylne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Implanty szyjne, stabilizacja piersiowo - lędźwiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Śruby kaniulowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby kaniulowane - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Implant międzytrzonowy lędźwiowy, sterylny substytut kości, wsuwane klatki szyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cement kostny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły dla potrzeb Apteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Worek odpuszczalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek odpuszczalny stosowany po wyłonieniu jelita a30szt - 4 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odczynniki monoklonalne do badań immunohematologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odczynniki do badań immunohematologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PBS-buforowany roztwór soli fizjologicznej - 180 000 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Krwinki wzorcowe do badań immunohematologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wyroby jednorazowe do zabiegów proktologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurka sigmoidoskopowa jednorazowa 50 szt., 2) Anoskop zabiegowy (operacyjny), ze ściętym końcem - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw do szynowania moczowodu z popychaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szynowania moczowodu z popychaczem - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Jdnorazowy ustnik do spirometru Masterscreen pneumo i do bodypletyzmografu Masterscreen body diff.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jdnorazowy ustnik do spirometru Masterscreen pneumo i do bodypletyzmografu Masterscreen body diff - 800 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Klipsy jednorazowe do kolonoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy jednorazowe do kolonoskopu - 560 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pudełka tekturowe szare.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełka tekturowe szare: 60x60x80 mm - 1000 szt; 80x80x40 mm - 1000 szt.; 100x100x80 mm - 1000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.71.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Rura karbowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rura karbowana a50m - 78 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Osłona na głowicę USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona na głowicę USG, jałowa a24 szt - 24 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.