Ogłoszenie z dnia 2012-10-30
Chojnice: Przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem
Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem
Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem
Numer ogłoszenia: 426230 - 2012; data zamieszczenia: 30.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Technikum Nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach , ul. Sukienników 13, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 52 397 23 23, faks 52 397 23 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tech3chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem; Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem; Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem w ramach projektu pn: Szkoła jako łącznik ze światem pracy w Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach, ul. Sukienników 13, 89-600 Chojnice realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1.Przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem: 1.1 Zakres kursu będzie obejmował gramatykę i posługiwanie się językiem obcym w mowie i piśmie w łącznym wymiarze 320 h lekcyjnych. Uczestnicy kursu mogą wybrać język angielski lub niemiecki. Kursem zostanie objętych 95 uczniów podzielonych na 10 grup szkoleniowych liczących 9-10 osób każda, tj. 32 h lekcyjne na grupę. Przydział do grup uzależniony będzie od preselekcji i poziomu językowego UP (wg testów początkowych). Celem kursu jest zapewnienie językowych zajęć wyrównawczych dla osób z niskimi umiejętnościami rozszerzonych o specjalistyczne słownictwo wykorzystywane w zawodzie Technik Hotelarstwa i Technik Cyfrowych Procesów Graficznych. Zajęcia prowadzone będą metodą eklektyczną polegającą na łączeniu wcześniejszych metod wykorzystując ich najlepsze elementy i najbardziej skuteczne techniki nauczania, pozwalają zdobyć umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających użycia branżowego języka obcego i zwiększenia swobody komunikacji z klientem. Dominującą rolę w metodzie eklektycznej pełni podejście komunikacyjne. Nacisk położony jest na autentyczną komunikację językową, polegającą na udzielaniu i uzyskiwaniu informacji, a przede wszystkim na skuteczność przekazu na wszystkich poziomach znajomości języka. Usługa cateringowa: Zapewnienie usługi cateringowej podczas trwania kursu językowego, w terminie od października 2012r. do czerwca 2013r. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową w postaci: wody mineralnej gazowanej, niegazowanej, soków oraz kanapek. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich uczestników kursu w podręczniki oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze, tj. notes format A4 i długopis z logo program operacyjny kapitał ludzki, europejski fundusz społeczny. Promocja powinna być zgodna z załącznikiem Planu komunikacji POKL - Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenie o ukończeniu kursu. 1.3.Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkoleniowe. 1.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenia o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3 - dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. 1.5.W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zmianie osoby, która poprowadzi zajęcia. Osoba ta powinna spełnić warunki wynikające z pkt 6.3. 1.6.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji: - list obecności uczestników projektu, - harmonogramu zajęć,- dzienników zajęć, - przeprowadzić testy sprawdzające wiedzę na początku i na koniec kursu, - list wydanych materiałów dydaktycznych,- list odbioru cateringu, - rejestru wydanych zaświadczeń, - wydania zaświadczeń na zakończenie kursu. 2.Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem: 2.1. Kurs prowadzony będzie w łącznym wymiarze 230 h lekcyjnych (5 grup szkoleniowych po 46 h każda) i obejmował będzie następujące moduły: Moduł I. Plastyka w fotografii, grafika dookoła nas (4 h lekcyjne na grupę). Moduł I obejmuje m.in.: dobór koloru i kompozycji, skład i łamanie tekstu (zasady poprawnej typografii), kanon sztuki we współczesnym świecie, zarys historii malarstwa i grafiki. Moduł II. Z grafiką na TY (16 h lekcyjnych na grupę). Zajęcia teoretyczne i praktyczne. Moduł II obejmuje m.in.: przygotowanie dokumentów i grafik promujących projekt, przełożenie na grafikę komputerową zagadnień poznanych w Module I, praca w programie graficznym, skład i łamanie tekstu, obróbka obrazu. Moduł III. Fotografia cyfrowa (20 h lekcyjnych na grupę). Zajęcia teoretyczne i praktyczne. Moduł III obejmuje m.in.: obróbka zdjęć i przygotowanie do druku, praca z oprogramowaniem graficznym (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Moduł IV. Zrób to sam (6 h lekcyjne na grupę). Zajęcia praktyczne. Moduł IV obejmuje m.in.: wydruk lub inną forma przygotowania prezentacji (prezentacja prac przygotowanych w Modułach od I do III w galerii Chojnickiego Domu Kultury). Usługa cateringowa:Zapewnienie usługi cateringowej podczas trwania kursu grafika dla praktyka, w terminie od października 2012r. do czerwca 2013r.Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową w postaci: wody mineralnej gazowanej, niegazowanej, soków oraz kanapek. 2.2.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestników kursu w podręczniki oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze, tj. notes format A4 i długopis z logo program operacyjny kapitał ludzki, europejski fundusz społeczny. Promocja powinna być zgodna z załącznikiem Planu komunikacji POKL - Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenie o ukończeniu kursu. 2.3.Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkoleniowe. 2.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenia o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3 - dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. 2.5.W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zmianie osoby, która poprowadzi zajęcia. Osoba ta powinna spełnić warunki wynikające z pkt 6.3. 2.6. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji: - list obecności uczestników projektu, - harmonogramu zajęć,- dzienników zajęć, - przeprowadzić testy sprawdzające wiedzę na początku i na koniec kursu, - list wydanych materiałów dydaktycznych,- list odbioru cateringu, - rejestru wydanych zaświadczeń, - wydania zaświadczeń na zakończenie kursu. 3.Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem: 3.1.Kurs prowadzony będzie w łącznym wymiarze 250 h lekcyjnych (5 grup szkoleniowych po 50 h każda) i obejmował będzie następujące zakres tematyczny: obsługa gościa i marketing usług hotelarskich, w tym: profesjonalna obsługa klienta (również przez telefon), psychologiczne aspekty obsługi gości, profile klientów, trening kompetencji interpersonalnych i społecznych, specyfika produktu, formy i rola promocji usług, znaczenie przekazu wizualnego, wykorzystanie ICT do celów marketingowych. Usługa cateringowa:Zapewnienie usługi cateringowej podczas trwania kursu hotelarstwo dla praktyka, w terminie październik 2012r. do czerwiec 2013r. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową w postaci: wody mineralnej gazowanej, niegazowanej, soków oraz kanapek. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestników kursu w podręczniki oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze, tj. notes format A4 i długopis z logo program operacyjny kapitał ludzki, europejski fundusz społeczny. Promocja powinna być zgodna z załącznikiem Planu komunikacji POKL - Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenie o ukończeniu kursu. 3.3.Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkoleniowe. 3.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenia o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3 - dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. 3.5.W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zmianie osoby, która poprowadzi zajęcia. Osoba ta powinna spełnić warunki wynikające z pkt 6.3. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji: - list obecności uczestników projektu, - harmonogramu zajęć,- dzienników zajęć, - przeprowadzić testy sprawdzające wiedzę na początku i na koniec kursu, - list wydanych materiałów dydaktycznych,- list odbioru cateringu, - rejestru wydanych zaświadczeń, - wydania zaświadczeń na zakończenie kursu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń, kursów tego samego rodzaju ( tj. min. 1 szkolenie z języka angielskiego z elementami języka specjalistycznego w zakresie hotelarstwa, min. 1 szkolenie z hotelarstwa oraz min. 1 szkolenie z grafiki komputerowej) lub o zbliżonym zakresie przedmiotowym (tj. min. 1 szkolenie z języka angielskiego z elementami języka specjalistycznego w zakresie hotelarstwa/turystyki, min. 1 szkolenie z hotelarstwa/przyjmowanie i obsługa klienta/gościa hotelowego oraz min. 1 szkolenie komputerowe) oraz posiadają wiedzę i doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - 1 osoba metodyka z pięcioletnim doświadczeniem w przygotowaniu specjalistycznych programów nauczania. - co najmniej 2 osoby, które będą prowadzić zajęcia z języka angielskiego oraz co najmniej 1 osoba, która będzie prowadzić zajęcia z języka niemieckiego, wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia zajęć (zdobyte w ramach specjalności w toku studiów, studiów podyplomowych, kursów), posiadająca kwalifikacje pedagogiczne uprawniające do pracy z młodzieżą, -co najmniej 1 osoba, która będzie prowadzić zajęcia z zakresu Grafika dla praktyka, posiadająca wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia zajęć (zdobyte w ramach specjalności w toku studiów, studiów podyplomowych, kursów), posiadająca kwalifikacje pedagogiczne uprawniające do pracy z młodzieżą, - co najmniej 1 osoba, która będzie prowadzić zajęcia z zakresu Hotelarstwo dla praktyka, posiadająca wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia zajęć (zdobyte w ramach specjalności w toku studiów, studiów podyplomowych, kursów), posiadająca kwalifikacje pedagogiczne uprawniające do pracy z młodzieżą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii wystawione przez osoby do tego upoważnione. Polisa OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. Załącznik nr 1 Formularz Oferty,Załącznik nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług, Załącznik nr 5 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, Załącznik nr 6 Umowa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia, nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w pkt. 6.3, -w przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, -zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, -zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych,-zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych,-w przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie, -w przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie, -jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia, -powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatchojnice.pl, www.tech3chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach,
ul. Sukienników 13, 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach, ul. Sukienników 13, 89-600 Chojnice -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chojnicach
- "Świadczenie w 2025 roku usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Chojnicach"
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.