Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Wadowice: Świadczenie usług indywidualnego doradztwa psychologicznego, przeprowadzenie zajęć z zakresu terapii zajęciowej oraz zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu studyjnego z zakresu aktywizacji zdrowotnej w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej o tytule: Miasto równych możliwości - program rewitalizacji szansą dla młodych oraz niepełnosprawnych; znak: PRZET-7/RS/UE/MOPS/2012
Numer ogłoszenia: 429492 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wadowicach , ul. E. K. Wojtyłów 4, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 82 343 39, faks 33 82 343 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług indywidualnego doradztwa psychologicznego, przeprowadzenie zajęć z zakresu terapii zajęciowej oraz zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu studyjnego z zakresu aktywizacji zdrowotnej w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej o tytule: Miasto równych możliwości - program rewitalizacji szansą dla młodych oraz niepełnosprawnych; znak: PRZET-7/RS/UE/MOPS/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1- świadczenie usług indywidualnego doradztwa psychologicznego Zadanie 2- zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowego wyjazdu studyjnego Zadanie 3- zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu terapii zajęciowej dla osób niepełnosprawnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować, aby usługa indywidualnej terapii psychologicznej (Zadanie 1) przeprowadzona była przez osobę: legitymującą się tytułem magistra psychologii, posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe, posiadającą doświadczenie min. 1 rok w realizacji działań w zakresie indywidualnej terapii psychologicznej. Dla zadania 2 i 3 Zamawiający nie definiuje wymagań dotyczących trenerów/wykładowców- wszystkie osoby prowadzące zajęcia winny posiadać wiedzę i doświadczenie w danym zakresie. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz.U. Nr 236, poz. 2365). Formularz ofertowy wg wzoru. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wadowicach; ul. E.i K. Wojtyłów 4 , 34-100 Wadowice, pok. 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wadowicach; ul. E.i K. Wojtyłów 4 , 34-100 Wadowice- pok. 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach Programu Rewitalizacji Społecznej o tytule: Miasto równych możliwości - program rewitalizacji szansą dla młodych oraz niepełnosprawnych, realizowanego w ramach projektu systemowego pod nazwą Rewitalizacja społeczna, przez Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w ramach Programu Operacyjnego Kapitał, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet I -zatrudnienie i Integracja Społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług indywidualnego doradztwa psychologicznego-przewidywana liczba godzin terapii 62 ? 6 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowego wyjazdu studyjnego 33( ? 3 osób) - w tym 2 osoby opieki - pracownicy Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z zakresu terapii zajęciowej dla osób niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Utrzymanie i obsługa cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice w 2025 roku
- Dostawa samochodu elektrycznego do "BCU w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu - wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- "Rozwój specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej Głogów"
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.