Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Dobrodzień: Przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych
na terenie Gminy Dobrodzień w ramach projektu:
Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój
Numer ogłoszenia: 429498 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrodzień , Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, tel. 034 3575100, faks 034 3575100 w. 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Dobrodzień w ramach projektu: Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Dobrodzień w ramach projektu: Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój. Miejscem realizacji zamówienia są: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Śląskich w Dobrodzieniu, Publiczna Szkoła Podstawowa w Pludrach (w ramach Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pludrach), Publiczna Szkoła Podstawowa w Szemrowicach i Publiczna Szkoła Podstawowa w Turzy. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych Gminy Dobrodzień dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu poprzez indywidualizację nauczania. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 3.1. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Powstańców Śląskich w Dobrodzieniu: - w ramach części 1 zamówienia: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem, - w ramach części 2 zamówienia: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 1 ucznia, - w ramach części 3 zamówienia: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem, - w ramach części 4 zamówienia: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012, w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r., Razem 30 godzin dla 5 uczniów ogółem, - w ramach części 5 zamówienia: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Język niemiecki w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem, - w ramach części 6 zamówienia: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. 3.2. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Pludrach: - w ramach części 7 zamówienia: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 7 uczniów ogółem, - w ramach części 8 zamówienia: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, grupa 1 i grupa 2 po 5 uczniów - w 2012 r. - 20 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 40 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 60 godzin dla 10 uczniów ogółem, - w ramach części 9 zamówienia: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matem.-przyrod. w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r., Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem, - w ramach części 10 zamówienia: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. 3.3. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szemrowicach: - w ramach części 11 zamówienia: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem, - w ramach części 12 zamówienia: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matem.-przyrod. w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r., Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. 3.4. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Turzy: - w ramach części 13 zamówienia: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r., Razem 30 godzin dla 6 uczniów ogółem, - w ramach części 14 zamówienia: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012, w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 4 uczniów ogółem, - w ramach części 15 zamówienia: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Język niemiecki w 2012 r. - 10 godzin do 15 grudnia 2012 r., w 2013 r. - 20 godzin do 20 maja 2013 r. Razem 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 3.1 - 3.4 Wykonawca zobowiązany jest również do: a) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu, b) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu: Idziemy z indywidualizacją, zdobywając rozwój dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu, c) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu, d) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu, e) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, f) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy, g) opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, h) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, i) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, j) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, k) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, l) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu), m) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów, n) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów (listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej), o) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, p) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej http://www.pokl.opole.pl, q) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, r) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, s) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, t) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, u) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, v) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach, w) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, x) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), y) jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 45 minut dla: - zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, - zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy, z) jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 60 minut dla: - zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy, - zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, b) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, d) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, e) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed dyrektora szkoły pracowni bądź sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W zamówieniach tych przewidywany jest zakres usług wymieniony w sekcji II.1.3 pkt. 3.1 - 3.4.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądać od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokona w oparciu o złożony w ofercie zaświadczenie potwierdzające wiedzę i doświadczenie zawodowe Wykonawcy w pracy w szkole z uczniami I etapu edukacyjnego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, zapewniającym wykonanie niniejszego zamówienia, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź posiada co najmniej stopień nauczyciela stażysty oraz kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych typów zajęć wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400) uprawniające do nauczania wczesnoszkolnego. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożony w ofercie WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone w ofercie OŚWIADCZENIE, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego), aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydruk z internetowej CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ (tzw. CEIDG), aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu lub dokumentów, o których wyżej mowa, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo do podpisania oferty, które powinno być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w punkcie 3. 3. Oferta powinna być napisana na maszynie, komputerze lub w inny trwały sposób oraz podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-one) na podstawie odrębnych przepisów do składania oświadczeń woli - reprezentowania firmy na zewnątrz. W przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę(-y) reprezentującą(-ce) Wykonawcę do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Każda zapisana strona przedstawionych dokumentów powinna być podpisana czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z pieczątką imienną podpisującego przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub osobę wskazaną w pełnomocnictwie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany osoby prowadzącej zajęcia, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia w ramach zastępstwa winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć lub warsztatów, b) zmiany liczby godzin zajęć, c) zmiany liczby dzieci biorących udział w projekcie, d) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany przepisów, e) termin realizacji: - w przypadku wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na jej realizację, - wstrzymania zajęć, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przez uprawniony organ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, pok. nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, woj. opolskie, w Sekretariacie pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsc realizacji zamówienia i sprawdził na miejscu warunki wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę części bądź całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wymagania związane ze złożeniem oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - w przypadku oferty złożonej wspólnie przez kilku Wykonawców (np. konsorcjum, Spółka Cywilna) należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo takie powinno być złożone w formie i zakresie, o którym mowa w sekcji III.6 pkt 3, - Wykonawcy wspólnie składający ofertę (np. konsorcjum, Spółka Cywilna) zobowiązani są przedstawić dokumenty określone w sekcji III.4.1, które to dokumenty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólnie ofertę spełnią je łącznie. Wymienione w sekcji III.4.1 oświadczenie i dokumenty oraz wszystkie dokumenty wymienione w sekcji III.6 i należy złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marek Kochel (tel. 34/3575100 wew. 26, email: m.kochel@dobrodzien.pl). Urząd Miejski w Dobrodzieniu (pok. nr 1) jest czynny dla Wykonawców od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 - 15:30.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DOBRODZIEŃ
więcej: przetargi DOBRODZIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt.
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.