eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynLeki i produkty lecznicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-03

Olsztyn: Leki i produkty lecznicze
Numer ogłoszenia: 430818 - 2012; data zamieszczenia: 03.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leki i produkty lecznicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego leków i produktów leczniczych w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ tj.: - Pakiet 1 - Leki cytostatyczne, palivizumab, sufentanyl, substytut opony twardej, floseal - łącznie 38 odrębnych pozycji w pakiecie. 1) Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. zawierających taki sam skład produktu, w takiej samej ilości i objętości w takiej samej postaci produktu, tej samej drodze podania i takie same wskazania terapeutyczne 2) Dopuszcza się składanie ofert cząstkowych na poszczególne pozycje w zadaniach. 3) W przypadku występowania na rynku opakowania produktu (zamieszczonego w SIWZ) posiadającego inną ilość sztuk w opakowaniu , należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę 4) Dopuszcza się zamianę postaci proponowanych produktów z tabletek na tabletki powlekane, drażetki lub kapsułki i odwrotnie, ampułek na fiolki. Nie dopuszcza się zamiany fiolek na ampułki 5) Leki dostępne w ramach programów lekowych i leki stosowane w ramach chemioterapii (pozycja od 1 do 32; 35-36) muszą alternatywnie znajdować się w katalogu leków refundowanych , wtedy mają posiadać kod EAN objęty decyzją o refundacji zgodnie z wykazami MZ (w tych przypadkach należy podać kod EAN leku obok nazwy) lub być sprowadzane w ramach importu docelowego, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne i wtedy należy podać numer i datę wydania decyzji Ministra Zdrowia wydanej w trybie art. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne 6) Każda pozycja w pakiecie stanowi odrębne zadanie - część zamówienia, które stanowi odrębne zobowiązanie stron ze wszelkimi konsekwencjami prawnymi wynikającymi z tego tytułu (w tym unieważnienie postępowania, odrzucenie oferty, wykluczenie z udziału w postępowaniu, zawarcie umowy i rozwiązanie umowy w sprawie zamówienia itp.) Liczba części - 38..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy pozycji w pakiecie od 1 do 36. Niezależnie od złożonego oświadczenia, dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający żąda by wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi zgodnie z przepisami Prawa farmaceutycznego. Jeżeli wykonawca nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy wraz z Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami jednostkowymi, nazwą i cena łączną oferowanego produktu. 2. Pełnomocnictwo do składania oferty - jeśli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu. 2.7 Dopuszcza się zmianę ceny produktów leczniczych objętych umową w przypadku : a/ objęcia ich refundacją na podstawie decyzji administracyjnej, z której wynika zmiana dotychczasowej ceny; b/ zmiany decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu; c/ zmiany urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej d/ zmiany produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej, z zastrzeżeniem, iż zmieniona cena nie będzie wyższą niż cena przedstawiona w ofercie przetargowej, stanowiącej załącznik do przedmiotowej umowy. 2.8 zmiany nazwy Zamawiającego 3. W przypadkach określonych w ust. 2.2.7 cena produktu leczniczego zostanie ustalona z uwzględnieniem zasad określonych art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych / Dz. U. Nr 122, poz. 696 / tj. jako iloczyn ceny 1DDD leku stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej i liczby DDD leku objętego umową, powiększony o urzędową marżę hurtową. 4. Zmiana ceny produktów leczniczych, o której mowa w ust. 2 ppkt 2.7 jako niezależna od Stron i przewidziana umową, nie wymaga zmiany umowy. 5.Zmiany o których mowa w ust. 2 ppkt od 2.1 do 2.6 i 2.8 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww z dopiskiem Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złozyć w siedzibie Zamawiającego - Sekcja zam. publicznych pok. nr 01.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET - zadanie nr od 1 do 38..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr : 1. Asparaginaza Medac 5 000 j Fiol. 60; 2. Asparaginaza Medac 10 000 j Fiol . 50; 3. Cyklofosfamid 50mg x 50 tabl. Op . 1; 4. Cyklofosfamid 1g Fiol . 20; 5. Cyklofosfamid 200mg Fiol . 100; 6. Cytarabina 1000mg Fiol . 100; 7. Cytarabina 100mg Fiol . 300; 8. Dacarbazyna 100mg Fiol . 10; 9. Dacarbazyna 200mg Fiol . 20; 10. Doxorubicyna10mg Fiol . 100; 11. Doxorubicyna 50mg Fiol . 30; 12. Etopozyd 100mg/5ml Fiol . 150; 13. Fludarabina 50mg Fiol . 5; 14. Hydroxycarbamid 500mg Tabl . 100; 15. Idarubicyna 10mg Fiol . 10; 16. Idarubicyna 5mg Fiol . 15; 17. Ifosfamid 1g Fiol . 60; 18. Karboplatyna 150mg Fiol . 20; 19. Karboplatyna 50mg Fiol . 10; 20. Karboplatyna 600mg Fiol . 5; 21. Karboplatyna 450mg Fiol . 5; 22. Merkaptopuryna 50mg x 30tabl Op . 25; 23. Metotreksat 10mg roztwór do wstrzyknięć do podawania dokanałowego Amp. 300; 24. Metotreksat 1 g roztwór Fiol . 150; 25. Metotreksat 5 g roztwór Fiol . 20; 26. Metotreksat 2,5mg Tabl . 200; 27. Oncaspar 3750j Fiol. 10; 28. Tioguanina 40mgx 25tabl Op . 15; 29. Temodal 100mg x 5 kaps Opak. 1; 30. Temodal 20mg x 5 kaps Opak. 1; 31. Winblastyna 5mg Fiol . 80; 32. Winkrystyna 1mg fiol 200; 33. Sufentanyl 250mcg/5ml x 5 amp Op . 40; 34. Sufentanyl 50mcg/10ml x 5amp Op . 10; 35. Palivizumab 50mg 1 fiolka + rozp. 1ml Szt . 60; 36. Palivizumab 100mg 1 fiolka + rozp. 1ml Szt . 20; 37. Substytut opny twardej- błona kolagenowa zaporowa 2,5 x 2,5cm Szt . 50; 38. Floseal - klej hemostatyczny 5ml Szt . 100;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.