eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaranówODBIERANIE OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY BARANÓW I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W LATACH 2013 - 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-03

Baranów: ODBIERANIE OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY BARANÓW I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W LATACH 2013 - 2014
Numer ogłoszenia: 430824 - 2012; data zamieszczenia: 03.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów , ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 81 883 40 27, faks 81 883 40 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY BARANÓW I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W LATACH 2013 - 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Odbieranie od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów i zagospodarowanie odpadów komunalnych w latach 2013 - 2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Baranów z sołectw: Baranów, Czołna, Dębczyna, Gródek. Huta, Karczunek, Klin, Kozioł, Łukawka, Łukawica, Łysa Góra, Motoga, Niwa, Nowomichowska, Pogonów, Składów, Śniadówka, Wola Czołnowska oraz Zagóźdź. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, zarówno zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny tj: makulatury, tworzyw sztucznych, szkła oraz odpadów ulegających biodegradacji oraz innych odpadów w tym: odpadów ze studzienek kanalizacyjnych (kod 20 03 06), komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05), skratków (kod 19 08 01), zawartości piaskowników (KOD 19 08 02) oraz popiołu powstałego w wyniku spalania paliw stałych w piecach CO, wykonawca zobowiązany jest również do odbioru i zagospodarowania odpadów gromadzonych w sposób selektywny z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych usytuowanego w Baranowie przy ul. Cmentarnej. a) szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ, b) szacunkowa liczba pojemników o pojemności 0,12 m3 oraz worków 120 l z folii LDPE, które będą odbierane w ciągu miesiąca kalendarzowego z nieruchomości, stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ, c) szacunkowa ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości określona jest w załączniku Nr 8 do SIWZ 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, kontenerach 1,1 m3, 2,5 m3 oraz 7 m3 oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, 4) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach czerwiec i październik 2013 roku oraz w czerwcu i październiku 2014 roku odbiór powstających w gospodarstwach domowych odpadów obejmujących zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, chemikalia (farby, lakiery, przeterminowane środki ochrony roślin), zużyte akumulatory, ogniwa i baterie galwaniczne, metale, opony, meble i odpady wielogabarytowe oraz przeterminowane lekarstwa. 5) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których, odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ, worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy, 6) Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady komunalne od właścicieli poszczególnych nieruchomości w ilości wskazanej przez Zamawiającego w odniesieniu do każdej z nieruchomości, 7) w przypadkach odebrania większej ilości odpadów komunalnych od właściciela nieruchomości aniżeli ilość wskazana przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty odbioru odpadów o numerze nieruchomości oraz o ilości masy odebranych odpadów ponad ilość, o której mowa w pkt. 6. W przypadku nie poinformowania Zamawiającego o odbiorze dodatkowej masy odpadów - Wykonawcy nie będzie przysługiwać wynagrodzenie za odbiór dodatkowej masy odpadów. 8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jeden raz w miesiącu kalendarzowym, 9) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 19.00, harmonogram odbioru odpadów komunalnych stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, 10) Wykonawca na żądanie Zamawiającego wyposaży nieodpłatnie wskazane nieruchomości w pojemniki o pojemności większej niż 0,12 m3, przeznaczone na gromadzenie odpadów zmieszanych i selektywnych (szkło, tworzywa sztuczne, makulatura oraz odpady biodegradowalne) - orientacyjna liczba pojemników - 20 szt. 11) w przypadku wyposażenia wskazanych nieruchomości w pojemniki, o których mowa w pkt 10 - Wykonawca zobowiązuje się do odbierania gromadzonych w nich odpadów komunalnych w ciągu dwóch dni roboczych, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego, 14) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do miejsca ich odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia w terminie do ostatniego dnia każdego kwartału..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające może dotyczyć rozszerzenia zakresu świadczonych usług - odbioru większej masy odpadów komunalnych, aniżeli przewidywana przez Zamawiającego do odebrania masa odpadów określona w załączniku Nr 8 do SIWZ. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu gotówka, przelew na konto Zamawiającego w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach Nr 30 8736 0006 2004 0081 6975 0003 z dopiskiem wadium - przetarg na odbiór odpadów komunalnych w latach 2013 - 2014 roku z terenu Gminy Baranów b) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, (poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty), c) w innych formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądał. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę lub który został wykluczony z postępowania bądź którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ oraz zezwolenie Wójta Gminy Baranów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Baranów i zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnianie powyższego warunku - wg załącznika Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do wystąpienia w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baranów; 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat, tel; 81 8834027, fax: 81 8834041, e-mail: gmina@gminabaranow.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów; 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.