Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-03
Toruń: obsługa projekcji filmowych (w formacie 35 mm, 2K DCP
(w tym 3D) oraz 4K DCP) oraz nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu oferenta na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2012
Numer ogłoszenia: 430826 - 2012; data zamieszczenia: 03.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja TUMULT , Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210019, faks 056 6522197.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tumult.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa projekcji filmowych (w formacie 35 mm, 2K DCP (w tym 3D) oraz 4K DCP) oraz nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu oferenta na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. obsługa i wyposażenie dużej sali Opery Nova (803 miejsca) w dniach 24.11 - 1.12.2012r. w: 1. studyjny sprzęt projekcyjny, w tym: - wysokiej klasy projektor filmowy 35 mm z możliwością projekcji ciągłej do 5000 m, odczyty, - latarnie do lamp ksenonowych wraz z lampami o mocy min. 4kW, - wysokiej klasy obiektywy projekcyjne anamorfotyczne do formatu panoramicznego 2.39 oraz wysokiej klasy obiektywy projekcyjne do formatu kaszetowego 1.85, 1.66 i innych, - szpule, przewijarka i sklejarka; 2. aparaturę nagłośnieniową do odsłuchu dźwięku w systemie Dolby Stereo Digital, w tym: - procesory dźwięku dolby, monitory kontrolno-odsłuchowe i wzmacniacze wysokiej jakości, - profesjonalne głośniki zaekranowe i efektowe systemu kinowego, - okablowanie, materiały montażowe i inne; 3. aparaturę niezbędną do projekcji cyfrowych (PAKIETY DCP/DCI, w formacie 2K DCP (w tym 3D) w formacie 4K DCP), w tym skaler umożliwiający płynne przejścia między źródłami projekcji oraz dostosowanie proporcji obrazu), przy czym: a) projektor musi być dostosowany do możliwości projekcji pakietów: 2K DCP, 2K DCP 3D oraz 4K DCP, b) w przypadku projekcji 4K DCP luminancja ekranu musi wynosić 48 kandeli na metr kwadratowy (14 foot-lambertów [fL]), c) w przypadku projekcji 2K DCP 3D należy przygotować projekcję zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, opisującym wymagania techniczne projekcji filmu LIFE OF PI, d) w przypadku projekcji 2K DCP 3D należy zapewnić okulary 3D w liczbie 900 sztuk. II. obsługa i wyposażenie małej sali Opery Nova (220 miejsc) w dniach 25.11 - 30.11.2012 r. w: 1. aparaturę nagłośnieniową do odsłuchu dźwięku w systemie Dolby Stereo Digital, w tym: - procesory dźwięku dolby, monitory kontrolno-odsłuchowe i wzmacniacze wysokiej jakości - profesjonalne głośniki zaekranowe i efektowe systemu kinowego, - okablowanie, materiały montażowe i inne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- obsługa projekcji filmowych (w formacie 35 mm, 2K DCP (w tym 3D) oraz 4K DCP) oraz nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu oferenta na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2012 do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.13.00.00 - Usługi projekcji filmów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, przez co należy rozumieć zamówienie wykonane przez Wykonawcę udzielone przez jednego Zamawiającego na organizację obsługi projekcji filmowych na festiwalach filmowych o zasięgu przynajmniej ogólnopolskim o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każde według wzoru podanego w załączniku nr 4 (na potwierdzenie warunków, o których mowa w pkt. 1.2 tego rozdziału)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazu sprzętu dostępnego wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - według wzoru podanego w załączniku nr 5 (na potwierdzenie warunków, o których mowa w pkt. 1.3 tego rozdziału)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych (na potwierdzenie warunków, o których mowa w pkt. 1.4 tego rozdziału)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki tych zmian: a) obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części zamówienia, które obejmowało zamówienie, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane. b) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowego w odniesieniu do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tumult.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: asia@camerimage.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Tumult, Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb obiektów zarządzanych przez Urbitor Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z dobudową oświetlenia drogowego na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych na terenie miasta Torunia
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.