Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-26
Gorzów Wielkopolski: Transport (bez nadzoru medycznego) pacjentów dializowanych. Nr sprawy ZP/N/50/13
Numer ogłoszenia: 437180 - 2013; data zamieszczenia: 26.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o. , ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - Zakład opieki zdrowotnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport (bez nadzoru medycznego) pacjentów dializowanych. Nr sprawy ZP/N/50/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (bez nadzoru medycznego) pacjentów z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ , a następnie przewóz pacjentów do ich miejsca zamieszkania. 2. Aktualna ilość pacjentów objętych zamówieniem: 92 osoby. Ilość osób każdorazowo jest uzależniona od stanu zdrowia pacjenta i w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianom. 3. Ilość dializ w miesiącu: 1 pacjent ok.12-13 dializ (24-26 kursów w obie strony). Każdy pacjent jest dializowany trzy razy w tygodniu. 4.Szacowana ilość km do przejechania w skali jednego miesiąca 25.000,00 km. (ok. 450.000 km w okresie trwania umowy) 5.Usługi realizowane będą w systemie pracy czterozmianowym w godzinach: I zmiana w godz. 7:00-11:00; II zmiana w godz. 12:30-16:30; III zmiana w godz. 18:00-22:00; IV zmiana w godz. 23:00-03:00, 6. Dializy są wykonywane w systemie ciągłym przez 7 dni w tygodniu. 7. W nagłych przypadkach istnieje konieczność przewiezienia pacjenta na dializy poza ustalonym harmonogramem. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi ustalonymi, wyznaczonymi przez Zamawiającego trasami zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Zamawiającego, który będzie stanowił załącznik do umowy. 8. W przypadku pokrywania się kierunków dojazdu, Wykonawca zobowiązany jest do łączenia przewozów . 9. Trasy przewozu: a) Kierunek Myślibórz, Sulimierz; b) Kierunek Międzyrzecz;c) Kierunek Sulęcin; d) Kierunek Witnica;e) Kierunek Strzelce Krajeńskie;f) Gorzów Wlkp. i okolice; g) Kierunek Przytoczna, Goraj; 10. Kierowca pojazdu musi posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii, aktualne badania psychologiczne a także zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w zakresie własnym: pojazdy samochodowe przeznaczone konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą w ilości pozwalającej na terminowe, zgodne z ustalonym, obowiązującym harmonogramem świadczenie usług będących przedmiotem niniejszej umowy. 10. Pojazdy którymi Wykonawca będzie przewoził pacjentów muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dodatku nr 2 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia , który po wyborze Wykonawcy będzie stanowił załącznik do umowy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających których mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984 i 1047) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie posiadania uprawnień jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualną licencję na przewóz osób wydaną na podstawie przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. 2013 poz.567 z późn.zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje, lub będzie dysponował 3 pojazdami samochodowym przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich, zarejestrowanymi jako samochody do przewozu 9 osób.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wypełniony Formularz oferty przetargowej -wzór dokumentu jest dodatkiem nr 1 do SIWZ; 2)Opis przedmiotu zamówienia, który zaakceptowany przez Wykonawcę będzie stanowił załącznik do umowy -dodatek nr 2 do SIWZ; 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(wzór dodatek nr 3 do SIWZ); 4)Umocowanie do podpisania oferty -Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie)-wzór dodatek nr 7 do SIWZ;5)Oświadczenie o woli współpracy - art. 23 Ustawy -Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie przystępujących do postępowania podpisane przez wszystkich Wykonawców.Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: a) nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego.b) wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia wraz z nazwą zadania - tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania w postępowaniu musi posiadać stosowne upoważnienie (pełnomocnictwo - wzór : zał. nr 7 do SIWZ; 6)Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Szczegółowy wykaz wszystkich żądanych dokumentów wraz z opisem ich wypełnienia zawiera pkt 10 SIWZ dostępnej na stronie internetowej www.szpital.gorzow.pl Zamawiającego od dnia ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p., w stosunku do treści oferty. Warunki zmiany: a)istotne zmiany w treści umowy wynikające z błędów pisarskich i rachunkowych (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b)zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy - o ile dotyczy; c) zmiana warunków umowy w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania ponad czas, o którym mowa w § 7 ust. 1 do czasu wykorzystania limitu kilometrów określonych w załączniku nr 1 do umowy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ) i w § 3 ust.5 niniejszej umowy. d) możliwość zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy z powodu wcześniejszego wykorzystania limitu kilometrów określonych w załączniku nr 1 do umowy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ) i w § 3 ust.5 niniejszej umowy. e) zmiana sposobu/zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika; f) w razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zmianę wartości zamówienia wynikającą z wynagrodzenia uwzględniającego obowiązującą stawkę VAT z datą powstania obowiązku podatkowego - zmiana ta nie wymaga formy pisemnej w postaci aneksu;g)zmiana (aktualizacja) harmonogramu o którym mowa w § 3 ust. 12;h) zmiana ilości pacjentów objętych niniejszą umową.Opis możliwych zmian zawarty jest w pkt 22 SIWZ. Szczegółowy opis warunków zmian jest zawarty w pkt 22 SIWZ i w dodatku nr 8 do SIWZ: Wzór Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z .o.o.
ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp.Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z .o.o. ul. Jana Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wlkp. SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
- Dostawa aparatu do mechanicznego wspomagania ECLS/ECMO z wymiennikiem ciepła oraz aparatu do pomiaru krzepliwości krwi
- Usługi holowania i przechowywania usuwanych pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
- Dostawa mięsa surowego i wyrobów mięsnych.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Lipki Małe, Stare Polichno, Nowe Polichno, Ludzisławice, Lipki Wielkie, Mąkoszyce, Baranowice, Jastrzębnik. Powiat: 0801 gorzowski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego samochodem sanitarnym o standardzie odpowiadającym karetkom typu S."
- Transport uczestników ŚDS z terenu gminy i miasta Orzysz na 2025 rok
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowozy do Stolicy eXperymentu na potrzeby realizacji projektu Wsparcie rozwoju edukacji w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Gniezna
- Dowóz dzieci i dorosłych niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.