To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-27
Oława: usługa przeprowadzenia dwumodułowego kursu pn. Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych oraz obsługą wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla uczestników projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecz
Numer ogłoszenia: 437206 - 2013; data zamieszczenia: 27.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394106 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie, ul. 1 Maja 11, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 313 27 40, faks 71 303 24 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa przeprowadzenia dwumodułowego kursu pn. Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych oraz obsługą wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla uczestników projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca wraz z ofertą przedłoży Zamawiającemu program kursu obejmujący zajęcia w ilości 137 godzin dydaktycznych, w tym: Moduł I Nowoczesny magazynier z obsługą programów magazynowych - 70h Moduł II Obsługa wózków jezdniowych (w tym: uprawnienia operatora wózków jezdniowych wszystkich typów oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych) - 67 h (w tym zajęcia teoretyczne - 47h, praktyczna wymiana butli - 5h, praktyczna jazda wózkiem -15h) Program winien zawierać rozszerzenie następujących zagadnień: MODUŁ I: zapasy magazynowe, wyposażenie magazynu, technologia prac magazynowych, organizacja prac magazynowych, wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, zabezpieczenie towarów, zasady zabezpieczenia towarów w magazynie, gospodarka odpadami, przepisy BHP, ochrona p.poż,, minimum sanitarne, obsługa komputera podstawy, obsługa komputerowych programów użytkowych w magazynie, hurtowni (m.in. podział dokumentów na handlowe i magazynowe, wydania magazynowe, faktury VAT i dokumenty powiązane) MODUŁ II: typy wózków jezdniowych, budowa i zasady działania wózków jezdniowych różnych typów pozwalające na ich prawidłową eksploatację, czynności operatora przed, w trakcie i po zakończeniu pracy, zasady załadunku i rozładunku kontenerów w magazynie, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, warunki towaroznawstwa, wiadomości z bhp i wybrane przepisy ruchu drogowego, wiadomości o dozorze technicznym, egzamin UDT, jazda praktyczna wózkiem jezdniowym po placu manewrowym. Program kursu winien zawierać podział zajęć dydaktycznych na zajęcia teoretyczne i praktyczne w każdym wyszczególnionym przez Zamawiającego wyżej zagadnieniu. Zajęcia praktyczne muszą umożliwić nabycie praktycznego zastosowania zdobytych wiadomości teoretycznych. 2) Liczba osób do przeszkolenia: MODUŁ I - max. 8 osób, MODUŁ II - max. 5 osób z 8 osób skierowanych na I moduł. Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie kierowanych uczestników do grupy innych kursantów. W przypadku dołączenia do innej grupy uczestników Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia szczegółowego harmonogramu zajęć, który zostanie w całości dostosowany do potrzeb Zamawiającego. W przypadku braku możliwości dostosowania szczegółowego harmonogramu do potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia tylko dla uczestników skierowanych przez Zamawiającego. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie liczby przeszkolonych osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczestników kursu o 1 osobę. Na dzień ogłoszenia zamówienia jeden uczestnik przebywa za granicą a planowany powrót ma nastąpić w połowie października. W przypadku dalszego pozostawania uczestnika projektu za granicą Zamawiający skieruje na kurs odpowiednio 7/4 osoby. Poza w/w przypadkiem Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia liczby osób skierowanych na kurs, chyba, że skierowany uczestnik na kurs zrezygnuje z uczestnictwa kursu (np. podejmie zatrudnienie, choroba). Ponadto Zamawiający zastrzega zmniejszenie liczby osób skierowanych na Moduł II kursu w przypadku stwierdzenia przez lekarza przeciwwskazań do obsługi wózków widłowych W przypadku nieukończenia przez uczestnika z winy Wykonawcy kursu, przerwania, rezygnacji przez uczestnika z kursu, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa w kursie (przeliczone wg stawki Cena jednostkowa brutto 1 godziny szkoleniowej na 1 uczestnika) bez naliczania jakichkolwiek kar. 3) Liczba dni szkoleniowych: Moduł I - 10 dni, Moduł II - cz. teoretyczna - 7 dni, cz. praktyczna - 10 dni. Zajęcia będą odbywać się w dniach od poniedziałku do soboty. W Module I, a także w części teoretycznej w Module II kursu maksymalnie po 7 godzin dydaktycznych dziennie, w Module II część praktyczna - max. 10 dni. Godzina dydaktyczna liczy 45 minut. Długość przerw nie wlicza się do godzin kursu. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca przedłoży do akceptacji przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Kolejność przeprowadzania modułów: moduł I po module II. Nie dopuszcza się przeprowadzania jednocześnie dwóch modułów. 4) Miejsce szkolenia - Oława. Dokładny adres miejsca przeprowadzenia kursu Wykonawca wskaże Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Wykonawca zapewni salę szkoleniową, wyposażoną w niezbędny do przeprowadzenia kursu sprzęt dydaktyczny (typu rzutnik, ekran, tablica flipchart, flamastry itp.) wraz z węzłem sanitarnym, z ogrzewaniem w okresie jesienno-zimowym, z oświetleniem umożliwiającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, plac manewrowy do zajęć praktycznej obsługi wózka jezdniowego. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oznaczyć sale szkoleniowe, w których będą się odbywać zajęcia teoretyczne i praktyczne zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania i przeprowadzenia badań lekarskich stwierdzających brak przeciwwskazań do obsługi wózków jezdniowych. 6) Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika niezbędny sprzęt dydaktyczny na zajęciach w celu zrealizowania programu kursu, tj. 1 stanowisko komputerowe na każdego uczestnika - komputer stacjonarny/przenośny - wyposażony w system operacyjny zawierający pakiet biurowy oraz oprogramowanie zawierające programy użytkowane w magazynach, hurtowni (typu program Subiekt lub inne równoważne) oraz sprzęt niezbędny do zajęć praktycznych (w tym co najmniej 1 wózek jezdniowy, palety, koszopalety, pachołki, butle gazowe z osprzętem i statywem do ćwiczeń praktycznej nauki wymiany butli ). 7) Jeżeli Wykonawca będzie podczas kursu wykorzystywać materiały dydaktyczne (typu prezentacja multimedialna - niezależnie od formatu ppt/pdf/inny) zobowiązany jest je oznakować zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 8) Wykonawca przygotuje i przekaże na 7 dni przed terminem rozpoczęcia kursu materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (w formacie Word) Zamawiającemu w celu ich powielenia i przekazania uczestnikom kursu. Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji, zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) Dotyczy to materiałów opracowanych przez Wykonawcę. W przypadku profesjonalnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (typu podręczniki), których nie ma możliwości powielać (nie można powielać) Wykonawca przekaże nieodpłatnie na własność, każdemu uczestnikowi i jeden egzemplarz dla Zamawiającego w pierwszym dniu kursu. 9) Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny służący podniesieniu jakości i terminowości kursu. 10) Po zakończeniu kursu Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, obejmujący zagadnienia teoretyczne i praktyczne z obydwu Modułów, będący podstawą ukończenia kursu, a po jego pozytywnym zaliczeniu wyda zaświadczenie o ukończeniu kursu i uzyskanych kwalifikacjach wg wzoru określonego w § 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186) Ponadto po zakończeniu kursu - MODUŁ II Wykonawca zorganizuje egzamin zewnętrzny, sprawdzający kwalifikacje przed komisją powołaną przez dyrektora Oddziału UDT, umożliwiający uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego z Urzędu Dozoru Technicznego o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. z 2001r. Nr 79, poz. 849 ze zmianami). 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia niżej wymienionej dokumentacji i przekazania w terminie 7 dni od dnia zakończenia kursu Zamawiającemu: a) dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, b) rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskane kwalifikacje, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) protokołu z egzaminu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) zaświadczenia wydane uczestnikom kursu, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, Wszystkie wytworzone przez Wykonawcę dokumenty winny być oznakowane zgodnie Zał. Nr 1 do umowy, który Wykonawca otrzyma w formie elektronicznej od Zamawiającego. 12) Wszystkie w/w wymienione wymagania Wykonawca winien wliczyć w cenę kursu. 13) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. 15) Zamawiający w ramach realizowanego kursu: a) ubezpieczy uczestników projektu od NNW, b) zapewni uczestnikom ciepły posiłek oraz słodki poczęstunek. c) nie zapewnia noclegu i wyżywienia dla Wykładowców.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kurs jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego I Oddział we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14425,00
Oferta z najniższą ceną: 14118,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17060,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Budowa Stacji Zlewczej przy Strefie Rozwoju Gospodarczego w Godzikowicach w gminie Oława
- Utworzenie 48 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Oławie przy ul. B. Chrobrego 106A
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włodawie pn. "Kucharz czeladnik z elementami kuchni ekologicznej"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Kursy na prawo jazdy i zawodowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w zakresie "Cukiernik z modułem ECDL B2" z egzaminem czeladniczym.
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów, w ramach projektu pn. "Uczeń - pracownik - przedsiębiorca - III Edycja" współfinansowanego przez Unię Europejską
- REALIZACJA KURSÓW ZAWODOWYCH - ETAP I W RAMACH PROJEKTU PN. "POSTAW NA DOBRY ZAWÓD - PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI ZAWODOWEJ W POWIECIE TCZEWSKIM - ETAP II"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.