eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychZakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Wałbrzych: Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 43830 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488844 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu, ul. Generała Andersa 48, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8870505, faks 074 8477477.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Wałbrzychu Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup: Benzyny bezołowiowej Pb95 spełniającej jakościowe wymogi Polskich Norm dotyczących paliw płynnych. Roczne szacunkowe zapotrzebowanie w czasie trwania umowy 1 000 litrów, kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 09132100-4 Oleju napędowego ON spełniającego jakościowe wymogi Polskich Norm dotyczących paliw płynnych. Roczne szacunkowe zapotrzebowanie w czasie trwania umowy 35 000 litrów kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 09134100-8 Warunki realizacji zamówienia (dostaw): Dostawy od dnia podpisania umowy tj. od 01.02.2014 r. do dnia 31-01-2015 r. sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Dostawa polega na tankowaniu paliw napędowych do zbiorników pojazdów służbowych Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, położonej na terenie administracyjnym miasta Wałbrzycha, nie dalej jednak niż 6 km od siedziby Zamawiającego. Paliwa tankowane będą na stacji paliwowej Wykonawcy, bezpośrednio do pojazdów wg sporządzonego przez Zamawiającego wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi załączonego do umowy, Zakup paliw będzie się odbywał z wykorzystaniem kart paliwowych, wystawionych na nr rejestracyjny pojazdu. Zamawiający zaakceptuje przedstawiony przez Wykonawcę regulamin i umowę na wydanie i używanie kart paliwowych do bezgotówkowego zakupu paliwa. Użytkownik danego pojazdu może zażądać potwierdzenia zatankowania paliwa na przedłożonej karcie drogowej - raporcie pracy sprzętu. Wymagany czas pracy stacji - całą dobę, 7 dni w tygodniu. System rozliczeń bezgotówkowych musi umożliwiać otrzymanie przez Zamawiającego zbiorczych faktur, obejmujących wszystkie transakcje dokonane za pośrednictwem kart paliwowych w okresie rozliczeniowym tj. jednego miesiąca. Wykonawca powinien prowadzić ewidencję pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, Rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT raz w miesiącu , przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczeń dwa razy w miesiącu, z terminami płatności nie krótszymi niż 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 19 sztuk kart paliwowych, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego samochodu), Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego samochodu Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia darmowych kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w pkt 3.1. SIWZ na benzynę bezołowiową oraz w pkt 3.2. SIWZ na olej napędowy. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia musza spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441 ze zm.), Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063ze zm.). Wykonawca gwarantuje dobrą jakość oferowanego produktu zgodnie z obowiązującymi normami. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć świadectwo jakości paliwa na każde żądanie Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Shell Polska Sp.zo.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 7a, 02-366 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 194330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194510,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.