Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Grajewo: Odnowienie elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie.
Numer ogłoszenia: 446616 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych , ul. Ełcka 11, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 272 31 15, faks 086 272 31 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.grajewo.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace konserwatorskie związane z odnowieniem elewacji budynku szkolnego znajdującego się w rejestrze zabytków powinny polegać na pomalowaniu poszczególnych jego ścian farbami silikatowymi bądź silikonowymi z zachowaniem istniejącej kolorystyki odnoszącej się do całej bryły budowli, jak i jej detali. Lica wszystkich ścian powinny być zachowane w ciemniejszym odcieniu szarości a detale, jak glify okien i gzymsy w kolorze białym. Farby do pokrycie całego budynku należy tak dobrać, aby zapewniona została odpowiednia ich trwałość na warunki zewnętrzne, paroprzepuszczalność oraz kolorystyka komponująca z dobudowanym nowym elementem architektonicznym - zewnętrzną klatką schodową z windą. Planowane działania renowacyjne obejmują: -Naprawę obróbek blacharskich i ich pomalowanie zgodnie z istniejącą kolorystyką.-Wkucie przewodów instalacyjnych zamontowanych na elewacji budynku.-Uzupełnienie brakującego tynku oraz zlikwidowanie pęknięć i zarysowań.-Usunięcie nacieków, plam, napisów itp. oraz umycie całej elewacji.-Odnowienie elewacji budynku o przybliżonej powierzchni 700 m2 poprzez pomalowanie jej farbami silikatowymi (krzemianowymi) bądź silikonowymi z zachowaniem istniejącej kolorystyki, tj. detale (gzymsy i opaski okienne) białe np. kość słoniowa, lico i boniowane pilastry szare..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.21 - Malowanie budowli 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wymagania określone w art. 22 prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, - Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w przypadku oferty łącznej spełnieniem warunku wykazać musi się każdy z podmiotów występujących w ofercie łącznej. - Wykonawcy, którzy nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków polegać będzie na zbadaniu czy złożona oferta spełnia wymagania określone w ust. 1 i pozostałe wymagane niniejszą specyfikacją oraz określone ustawą Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawcy, u których w okresie ostatnich 3 lat (w przypadku gdy okres ten jest krótszy - w tym okresie) przeciętne średnioroczne zatrudnienie wynosiło co najmniej 10 pracowników na podstawie umów o pracę, - w przypadku oferty łącznej wymagane jest zatrudnienie łączne. - Wykonawcy, którzy w ostatnich pięciu latach z należytą starannością wykonali w systemie generalnego wykonawstwa inwestycje (minimum dwie) związane z renowacją zabytkowych budynków odpowiadające swoim rodzajem i wartością planowanej inwestycji (min. 30000,00 zł. netto każda) - liczą się wyłącznie te inwestycje, które w wymienionych latach zakończono i uzyskano pozwolenie na użytkowanie - w przypadku oferty łącznej liczy się suma wykonanych inwestycji w systemie generalnego wykonawstwa przez podmioty występujące w ofercie łącznej. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków polegać będzie na zbadaniu czy złożona oferta spełnia wymagania określone w ust. 1 i pozostałe wymagane niniejszą specyfikacją oraz określone ustawą Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować kadrą techniczną zdolną do wykonania zamówienia. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków polegać będzie na zbadaniu czy złożona oferta spełnia wymagania określone w ust. 1 i pozostałe wymagane niniejszą specyfikacją oraz określone ustawą Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową. 2. Dokonanie oceny spełnienia warunków polegać będzie na zbadaniu czy złożona oferta spełnia wymagania określone w ust. 1 i pozostałe wymagane niniejszą specyfikacją oraz określone ustawą Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs3.grajewo.net.pl/smodbip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie, ul. Ełcka 11, 19-200 Grajewo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Grajewie, ul. Ełcka 11, 19-200 Grajewo..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Dostawa produktów leczniczych
- "Dostawa produktów spożywczych w celu zaspokajania potrzeb żywieniowych pacjentów Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie."
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU GRAJEWSKIEGO
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 103330 B relacji Wojewodzin - Popowo w km 0+000 - 2+429.
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zaplecza dydaktycznego na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu.
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
więcej: Malowanie budowli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.