Ogłoszenie z dnia 2013-11-04
Przemków: Remont urządzeń odwadniających oraz mechaniczne ścięcie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego- 2 zadania
Numer ogłoszenia: 448790 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzdp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont urządzeń odwadniających oraz mechaniczne ścięcie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego- 2 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont urządzeń odwadniających oraz mechaniczne ścięcie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego- 2 zadania: Zadanie nr 1) Mechaniczne oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp oraz oczyszczeniem i remontem przepustów przy drogach powiatowych na terenie powiatu Polkowickiego.Zadanie obejmuje oczyszczenie rowów wraz z wyprofilowaniem skarp i oczyszczeniem przepustów przy drogach powiatowych w miejscowościach: Ogrodzisko, Żuków, Grodowiec, Kwielice, Kłębanowice, Sieroszowice - Jabłonów, Bucze, Komorniki, Kurów Wielki - Witanowice, Dalków, Strogoborzyce, Łężce. Zadanie obejmuje ponadto wykonanie remontu przepustów przy drogach powiatowych w miejscowościach: Grodowiec, Kłębanowice. Sieroszowice - Jabłonów, Kurów Wielki - Witanowice, Dalków, Strogoborzyce, Łężce. Zakres- ilość koniecznych do wykonania w/w robót określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zadanie nr 2) Mechaniczne ścięcie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego. Zadanie obejmuje wykonanie mechanicznego ścięcia poboczy wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem nadmiaru gruntu przy drogach powiatowych w następujących miejscowościach: Ogrodzisko, Żuków, Grodowiec, Kwielice, Kłębanowice, Sieraszowice - Jabłonów, Bucze, Komorniki, Kurów Wielki - Witanowice, Dalków, Strogoborzyce, Łężce, w ilościach jak w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W ramach zadania Wykonawca robót ma obowiązek zapewnić także: - wprowadzenie oznakowania na czas prowadzenia robót, - roboty przygotowawcze, - dostarczenie wszystkich materiałów i sprzętów niezbędnych do prawidłowego wykonania robót, co uwzględnione zostanie w cenie za zamówienie wraz z uwzględnieniem wykonania wszelkich prac porządkujących pas drogowy przed oraz po wykonaniu robót. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarem robót, stosując materiały wyłącznie pełnowartościowe o właściwościach zgodnych z obowiązującymi normami i przepisami. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach realizacji zadania określają kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ - osobno dla każdej z części zamówienia (dla każdego zadania 1-2)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.22.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w rozpatrywaniu ofert jest wniesienie wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100); dla zadania nr 2: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed terminem upływu składania ofert. Dokładne szczegóły odnośnie wadium opisane zostały w pkt 9 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - polegające na: 1) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1: oczyszczaniu rowów i/lub przepustów, o wartości min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych); 2) w przypadku składania ofert na zadanie nr 2: ścince poboczy o wartości min. 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). - W przypadku składania ofert na zadanie 1 i 2- należy wykazać spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia jakie wymagane jest dla zadania 1 i 2. - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 5.2.a SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował n/w osobami przy realizacji przedmiotowego zamówienia, tj.: 1. Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - posiadającą doświadczenie w postaci pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum jednego zadania o podobnym charakterze oraz posiadająca wymagane prawem uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności uprawniającej do pełnienia funkcji kierownika budowy nad niniejszym zadaniem. 2. Uprawnionym geodetą - posiadającym odpowiednie uprawnienia, minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 2 lata. - W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca złoży oświadczenie- załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gdzie posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie - dla zadania nr 1: nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy), - dla zadania nr 2: nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiat tysięcy), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną cześć zamówienia (na więcej niż jedno zadanie) zobowiązany jest wykazać zdolność finansową dla każdego z zadań, na które składa ofertę. oraz - Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ tj. m.in wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Załączniki nr 2-7 do SIWZ oraz odpowiednie do tego dokumenty (zgodnie z SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w pkt 17 SIWZ, tj: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach określonych w SIWZ, b) zmian w składzie wskazanego w ofercie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego osób, które spełnią wymagania określone niniejszą Specyfikacją w zakresie kwalifikacji; c) zmian w składzie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wskazanego w umowie po stronie Zamawiającego w przypadku absencji spowodowanej chorobą lub też zmianą zakresu obowiązków, itp.; d) zmian w składzie zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców w przypadku zaistnienia uzasadnionej konieczności wynikającej z uwarunkowań organizacyjnych, nie mających wpływu na wydłużenie terminu umownego realizacji zadania; e) zmiany wynagrodzenia, które zostanie m. in. odpowiednio zmniejszone w przypadku, gdy roboty objęte przedmiotem zamówienia nie zostały wykonane w całości lecz w części; f) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz rękojmi za wady (w tym gwarancji jakości); g) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie; h) zmiany sposobu rozliczenia niniejszej umowy (również w przypadku pojawienia się konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia) oraz zmiany umowy w związku z rozliczeniem kosztorysowym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pzdp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fabryczna 16, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mechaniczne oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp oraz oczyszczeniem i remontem przepustów przy drogach powiatowych na terenie powiatu Polkowickiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje oczyszczenie rowów wraz z wyprofilowaniem skarp i oczyszczeniem przepustów przy drogach powiatowych w miejscowościach: Ogrodzisko, Żuków, Grodowiec, Kwielice, Kłębanowice, Sieroszowice - Jabłonów, Bucze, Komorniki, Kurów Wielki - Witanowice, Dalków, Strogoborzyce, Łężce. Zadanie obejmuje ponadto wykonanie remontu przepustów przy drogach powiatowych w miejscowościach: Grodowiec, Kłębanowice. Sieroszowice - Jabłonów, Kurów Wielki - Witanowice, Dalków, Strogoborzyce, Łężce. Zakres- ilość koniecznych do wykonania w/w robót określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mechaniczne ścięcie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje wykonanie mechanicznego ścięcia poboczy wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem nadmiaru gruntu przy drogach powiatowych w następujących miejscowościach: Ogrodzisko, Żuków, Grodowiec, Kwielice, Kłębanowice, Sieroszowice - Jabłonów, Bucze, Komorniki, Kurów Wielki - Witanowice, Dalków, Strogoborzyce, Łężce, w ilościach jak w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Roboty drogowe realizowane w 2025 r. polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.