Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-08
Drezdenko: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez PGKiM Spółka z o.o. w Drezdenku
Numer ogłoszenia: 45456 - 2014; data zamieszczenia: 08.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Pierwszej Brygady 21A, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7620766, faks 095 7620893.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimdrezdenko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez PGKiM Spółka z o.o. w Drezdenku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Drezdenku według załączonego wykazu z adresami nieruchomości oraz ilościami czynności do wykonania, obejmującymi przewody dymowe, przewody spalinowe oraz przewody wentylacyjne. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania (rejony). Lp. Rejon Adresy nieruchomości ilości przewodów kominowych Nr zadania 1. Drezdenko i pozostałe wsie wg Załącznika 1A do projektu umowy I 2. kotłownie w Drezdenku wg Załącznika 1B do projektu umowy II 3. wieś Drawiny wg Załącznika 1C do projektu umowy III Zakres prac będących przedmiotem zamówienia przetargowego obejmuje wszystkie czynności mające na celu zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania kominów i przewodów kominowych oraz ich utrzymanie w należytym stanie, a w szczególności do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Świadczenie usług kominiarskich stałych, które obejmują: Czyszczenie przewodów kominowych, dymowych, spalinowych, wentylacyjnych, czopuchów, - od palenisk opalanych paliwem stałym - 4 razy w roku - od palenisk opalanych paliwem ciekłym lub gazowym - 2 razy w roku - od przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku jeżeli większa częstotliwość nie wynika z warunków użytkowania Uwaga! Częstotliwość okresowego czyszczenia przewodów kominowych wynika z §34 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07. czerwca 2010r w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz.719 z dnia 07.06.2010r). Realizacja czynności wykazanych w pkt. 1. - usługi stałe, powinna przebiegać z częstotliwością wynikającą z cytowanych przepisów oraz w oparciu o opracowany przez Wykonawcę harmonogram czyszczeń i kontroli. 2. Wykonywanie badań technicznych przy okresowej (rocznej) kontroli urządzeń kominowych, których zakres obejmuje sprawdzenie: (Podstawa prawna: art. 62 Ustawy z dnia 07. lipca 1994r. Prawo Budowlane tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) 2.1. Drożności przewodów kominowych, 2.2. Sprawdzenie siły ciągu kominowego (podciśnienie) przy zamkniętych oknach, zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń grzewczo-kominowych, 2.3. Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego (przydatność, uszkodzenia) przewodów kominowych na całej ich długości, a także kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyczystnych i rewizyjnych), ław kominiarskich i nasad kominowych, pobielenia komina w obrębie strychu. 2.4. Czy odbywa się okresowe czyszczenie przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07. czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719 z dnia 07.06.2010r.). 2.5. Czy pomieszczenia, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO, itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym wywiewne i nawiewne tzn.: czy zapewniony jest dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w pomieszczeniach, czy są zainstalowane prawidłowe kratki wentylacyjne (wielkość powierzchni chłonnej), czy nie zainstalowano kratek wentylacyjnych z żaluzjami umożliwiającymi zamykanie lub ograniczanie przepływu powietrza, 2.6. Czy w pomieszczeniach istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku, gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej. 2.7. Czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych, kanałów, czopuchów, rur i nasad kominowych w tym: dostęp do drzwiczek wyciorowych i rewizyjnych, czy nie są składowane materiały łatwopalne lub inne przedmioty w bezpośrednim sąsiedztwie drzwiczek rewizyjnych i wyciorowych. 2.8. Sprawdzenie występowania innych nieprawidłowości, mogących stanowić zagrożenie, np. materiały łatwopalne przy kominie, nieprawidłowe podłączenia, brak lub uszkodzone urządzenia pomocnicze, 3. Przeprowadzanie kontroli okresowych przewodów kominowych pod kątem przygotowania: 3.1. Do sezonu grzewczego kotłowni lokalnych. 3.2 Sprawdzanie drożności, prawidłowego ciągu kominowego, prawidłowo działających wentylacji nawiewnej i wywiewnej itp. Uwaga! Kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych winny przeprowadzać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, wynikające z postanowień art. 62 ust. 6 ustawy Prawo budowlane. Na okoliczność wykonania : przeglądu, winien być sporządzony protokół kontroli, który będzie załącznikiem do książki obiektu budowlanego, czyszczeń przewodów kominowych, powinien być dokonany wpis do książki kominiarskiej. Powyższe usługi kominiarskie wynikają z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 4. Sporządzanie opinii kominiarskich (w szczególności): pod potrzeby lokali remontowanych z (ruchu ludności), po przeprowadzonych remontach kominów...
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające może wynikać jedynie z faktu objęcia przez Zamawiającego usługą zarządzania dodatkowych nieruchomości, o których nie było wiadomo w chwili ogłoszenia zamówienia publicznego. Maksymalna wartości zamówienia uzupełniającego wg szacunków Zamawiającego nie przekroczy 3% wartości zamówienia publicznego .
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim, albo(i) zatrudnia osoby z takimi kwalifikacjami
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonywanie usług, objętych przedmiotowym zamówieniem, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym czasie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o niepowierzaniu zamówienia podwykonawcom - wg załącznika nr 4 do SIWZ; 2. Dyplom mistrzowski w rzemiośle kominiarskim Wykonawcy lub (i) pracownika; 3. Referencje ( 1 sztuka) za ostatnie trzy lata (lub od początku prowadzonej działalności, jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy), wystawione przez dowolnego usługobiorcę któremu Wykonawca świadczył usługi objęte przedmiotem zamówienia; 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmian: zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, zmiany osób reprezentujących strony; Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimdrezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-530 Drezdenko, ulica Pierwszej Brygady 21a..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedzibia Zamawiającego - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Pierwszej Brygady 21a, 66-530 Drezdenko, w pokoju nr 22 sekreta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy drezdenko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługi społeczne w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/S/19/2024
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Drezdenko
- Konserwacja nawierzchni drogi wraz z remontem przepustu w m. Niegosław
więcej: przetargi w Drezdenku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.