To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Lublin: Dostawa aparatury
laboratoryjnej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w
Lublinie. A-2401-24/13
Numer ogłoszenia: 455074 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385682 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-24/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa mieszadła magnetycznego oraz sprzętu laboratoryjnego. Część 2: Dostawa elektronicznego miernika przepływu gazu. Część 3: Dostawa suszarki laboratoryjnej. Część 4: Dostawa wstrząsarki laboratoryjnej oraz sprzętu laboratoryjnego. Część 5: Dostawa pipet automatycznych. Część 6: Dostawa elektrod pH. Część 7: Dostawa aparatury badawczej. Część 8: Dostawa kolumny polarnej do GC. Część 9: Dostawa kolumienki do oznaczania węglowodorów aromatycznych. Część 10: Dostawa aparatu do oznaczania olejków. Część 11: Dostawa filtrów gazu. Część 12: Dostawa kuchenki elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty jest w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznikach Nr 2A - 2L do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres: 24 miesięcy (część 1 - 12), 4. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania protokołu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 3 Wykonawca: 5.1 przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, 5.2 usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie zamówienia, we własnym zakresie, 5.3 podejmie naprawę przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin powyższy nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 7. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 8. W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 9. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załącznikach nr 2A - 2L do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.43.65.00 - Mieszadła mechaniczne 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.55.20.00 - Mierniki elektroniczne 38.43.63.00 - Wstrząsarki inkubacyjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 42.51.43.20 - Filtry gazu 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mieszadła magnetycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERAZET SA, ul. Krauthofera 36, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9208,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8142,60
Oferta z najniższą ceną: 8142,60 / Oferta z najwyższą ceną: 11131,50
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego (część 1A)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anchem Ewa M. Loth i Mariusz Loth Sp. j., ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4227,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6555,90
Oferta z najniższą ceną: 6555,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7528,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa suszarki laboratoryjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VWR International Sp. z o.o., ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5806,34
Oferta z najniższą ceną: 5806,34 / Oferta z najwyższą ceną: 6752,70
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa wstrząsarki laboratoryjnej oraz sprzętu laboratoryjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERAZET SA, ul. Krauthofera 36, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20890,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27736,50
Oferta z najniższą ceną: 27736,50 / Oferta z najwyższą ceną: 35646,63
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa pipet automatycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NTL Krzysztof Moczyróg, ul. Grzegorzewskiej 5/24, 02-778 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4929,12
Oferta z najniższą ceną: 4929,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,96
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa aparatury badawczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERAZET SA, ul. Krauthofera 36, 60-203 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4370,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5827,74
Oferta z najniższą ceną: 5827,74 / Oferta z najwyższą ceną: 6002,40
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa golumny polarnej do GC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anchem Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski Sp. j., ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3813,00
Oferta z najniższą ceną: 3813,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3813,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa kolumienki do oznaczania węglowodorów aromatycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"SHIM-POL A.M.BORZYMOWSKI" E.BORZYMOWSKA-RESZKA, A.RESZKA SPÓŁKA JAWNA
- SHIM-POL A.M. BORZYMOWSKI E. Borzymowska-Reszka, A. Reszka Sp.j., ul.Lubomirskiego 5, 05-080 Izabelin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1008,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1439,10
Oferta z najniższą ceną: 1439,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa aparatu do oznaczania olejków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
jakie przetargi wygrała firma
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
- Alchem Grupa Sp. z o.o. Oddział Rzeszów, UL. BOYA-ŻELEŃSKIEGO 25E, 35-959 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1820,40
Oferta z najniższą ceną: 1820,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1820,40
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Dostawa filtrów gazu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anchem Ewa M. Loth i Mariusz Malczewski Sp.j., ul. Międzyborska 23, 04-041 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 676,50
Oferta z najniższą ceną: 676,50 / Oferta z najwyższą ceną: 676,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby endoskopii, sterylizacji i bloku operacyjnego
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.05.24
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 7 części
- Zakup licencji i subskrypcji oprogramowania i urządzeń informatyki śledczej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych i elektronicznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- W-5 ZP/7/2024 dostawa odczynników chemicznych, odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa osprzętu sieciowego i wyposażenia elektronicznego dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa fartuchów chirurgicznych jednorazowych, ubrań chirurgicznych j.uż., czepków chirurgicznych, fartuchów wiązanych na troki, masek chirurgicznych trójwarstwowych... w podziale na 25 części.
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
więcej: Wstrząsarki inkubacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.