Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Otwock: Aktywizacja edukacyjna dla 50 osób niepełnosprawnych w ramach projektu Sprawni i Samodzielni - edycja VI 2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 455638 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 27 7194810, faks 27 7792433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja edukacyjna dla 50 osób niepełnosprawnych w ramach projektu Sprawni i Samodzielni - edycja VI 2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wyjazdowa dotycząca aktywizacji edukacyjnej dla 50 osób niepełnosprawnych polegająca na: a) Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia podczas wyjazdu z zakresu pierwszej pomocy (kurs podstawowy) dla 50 osób niepełnosprawnych z podziałem na 3 grupy - 8 godzin dydaktycznych na grupę. b) Zapewnieniu osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia kursu z zakresu pierwszej pomocy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 Nr 191 poz. 1410 z późn. zm.). c) Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w formie warsztatowej z zakresu tworzenia spółdzielni socjalnych, pisania biznesplanów, odwiedzenia spółdzielni socjalnych (1-3) aby poznać jak w praktyce wygląda ich funkcjonowanie dla 50 osób z podziałem na 3 grupy-8 godzin dydaktycznych na grupę; d) Zorganizowaniu transportu zbiorowego dla 50 osób, z Otwocka do miejsca realizacji usługi dotyczącej aktywizacji edukacyjnej uczestników projektu systemowego oraz z powrotem; e) Zorganizowaniu zakwaterowania dla 50 osób, w trakcie realizacji w/w usług w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym lub hotelu w pokojach jedno, dwu osobowych z pełnym węzłem sanitarnym f) Zorganizowaniu pełnego wyżywienia (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) dla 50 osób, oraz zapewnienie cateringu (kawa, herbata, napoje, ciastka) wszystkim uczestnikom projektu w trakcie realizacji w/w usługi. Usługa aktywizacji uczestników powinna rozpocząć się od obiadu w miejscu realizacji usługi i zakończyć w ostatnim dniu obiadem. g) Zorganizowaniu jednej 1 (jedno) dniowej wycieczki rekreacyjno- turystycznej dla uczestników projektu poza miejsce pobytu. h) Zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników projektu i ich opiekunów, w tym: integracja, zwiedzanie atrakcyjnych obiektów oraz miejsc turystycznych. i) Zapewnienie opiekuna grupy. j) Zapewnienie koordynatora wyjazdu. k) Usługa powinna mieć formę 5 -dniowego wyjazdu aktywizacyjno poznawczo - edukacyjnego. 2. Termin realizacji zamówienia: od 14.12.2013- do 22.12.2013 r. 3. Miejsce realizacji zamówienia w ośrodku sanatoryjno-wypoczynkowym lub hotelu położonym w polskich górach. Warunki dodatkowe. Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną stosownie do potrzeb uczestników. Wykonawca zapewni opiekuna i koordynatora grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz organizował czas wolny osobom uczestniczącym w projekcie. Opiekun musi mieć doświadczenie w pracy o podobnym charakterze. Wszyscy uczestnicy muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie realizacji usługi oraz przejazdu w obie strony. Wykonawca zabezpieczy sale wykładowe w celu prowadzenia zajęć w zakresie szkolenia oraz warsztatów spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy.3.2. Zamówienie realizowanie jest w ramach projektu systemowego Sprawni i samodzielni, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 (trzy) kompleksowe usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia w formie warsztatowej z zajęciami, wraz z transportem, wyżywieniem i noclegami. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączyć dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonywane lub są wykonywane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części dotyczącej potencjału technicznego i warunków lokalowych, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych oraz bazy lokalowej, zabiegowo - rehabilitacyjnej i wypoczynkowo - rekreacyjnej, będących w posiadaniu lub dysponowaniu Wykonawcy usług, w celu wykorzystania ich do realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest potwierdzić, iż dysponuje: ośrodkiem wypoczynkowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, pomieszczeniami - salami, mieszczącymi co najmniej 50 osób, pokojami dwuosobowymi i/lub trzyosobowymi w jednym budynku z pełnym węzłem sanitarnym wyposażonymi w telewizor, radio, czajnik bezprzewodowy. środkiem transportu, wyposażonym w klimatyzację przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych dla minimum grupy 50 osobowej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazu stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz zaplecza technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W części dotyczącej osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. wykładowców, trenerów, opiekunów wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia osobami wykonującymi zamówienie posiadającymi następujące kwalifikacje: minimum 1 jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń,kursów,warsztatów/treningów oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń/kursów,treningów,warsztatów z w zakresie pierwszej pomocy dla osób niepełnosprawnych, minimum 1 jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń,kursów,warsztatów,treningów oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń,kursów,treningów,warsztatów z zakresu tworzenia spółdzielni socjalnych dla osób niepełnosprawnych. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (należy dokładnie opisać prowadzone przez nie szkolenia/zajęcia ze wskazaniem tematyki pozwalającej odnieść je do zakresu przedmiotowego niniejszego zamówienia) i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, a - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy ofertę składać będzie kilku przedsiębiorców prowadzących działalność, a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku, ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI 2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.