Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-01
Łódź: usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL
Numer ogłoszenia: 45566 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 PO KL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości poniżej 200 tys. EURO jest usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego, w ramach projektu >Dobre Prawo - sprawne rządzenie< Działanie 5.2 Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Całość usługi obejmuje cykl szkoleń dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Białymstoku, Wrocławiu Łodzi i Krakowie oraz cykl szkoleń dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w Krakowie, Kielcach i Łodzi.. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu, które zo-stało podzielone na 8 części (pakietów): Pakiet nr 1: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Białymstoku. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Białymstoku: 1) szkolenie nr 1: 12-13. marca 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 12-13. marca 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 21-22. marca 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 21-22. marca 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 2: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych we Wrocławiu. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia we Wrocławiu: 1) szkolenie nr 1: 9-10. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 9-10. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 18-19. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 18-19. kwietnia 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 3: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Łodzi. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Łodzi: 1) szkolenie nr 1: 16-17. maja 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 16-17. maja 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 21-22. maja 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 21-22. maja 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 4: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Krakowie: 1) szkolenie nr 1: 11-12. czerwca 2013r. dla 22 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 11-12. czerwca 2013r. dla 22 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 27-28. czerwca 2013r. dla 22 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 27-28. czerwca 2013r. dla 22 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 16 osób. Pakiet nr 5: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Krakowie: 1) szkolenie nr 1: 5-6. marca 2013r. dla 20 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 5-6. marca 2013r. dla 20 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 5) szkolenie nr 5: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 6) szkolenie nr 6: 7-8. maja 2013r. dla 20 uczestników; 7) szkolenie nr 7: 14-15. maja 2013r. dla 20 uczestników; 8) szkolenie nr 8: 14-15. maja 2013r. dla 20 uczestników; 9) szkolenie nr 9: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników; 10) szkolenie nr 10: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 14 osób. Pakiet nr 6: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Kielcach. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Kielcach: 1) szkolenie nr 1: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 19-20. marca 2013r. dla 20 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 5) szkolenie nr 5: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników; 6) szkolenie nr 6: 28-29. maja 2013r. dla 20 uczestników; 7) szkolenie nr 7: 11-12. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 8) szkolenie nr 8: 11-12. czerwca 2013r. dla 20 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 14 osób. Pakiet nr 7: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Łodzi. Cykl szkoleniowy obejmuje następujące szkolenia w Łodzi: 1) szkolenie nr 1: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 2) szkolenie nr 2: 9-10. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 3) szkolenie nr 3: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 4) szkolenie nr 4: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 5) szkolenie nr 5: 23-24. kwietnia 2013r. dla 20 uczestników; 6) szkolenie nr 6: 7-8. maja 2013r. dla 20 uczestników; 7) szkolenie nr 7: 4-5. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 8) szkolenie nr 8: 4-5. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 9) szkolenie nr 9: 18-19. czerwca 2013r. dla 20 uczestników; 10) szkolenie nr 10: 18-19. czerwca 2013r. dla 20 uczestników. Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni. Podana ilość uczestników jest liczbą deklarowaną przez organizatora cyklu szkoleń (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji), zaś faktyczna ilość może być mniejsza, lecz nie mniejsza niż 14 osób. Pakiet nr 8: Seminarium dla członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie usługa cateringowa świadczona w w terminach: 1) seminarium nr 1: 25. marca 2013r. dla 98 uczestników; 2) seminarium nr 2: 22. kwietnia 2013r. dla 98 uczestników. Miejscem świadczenia usługi jest siedziba Samorządowego Kolegium Odwoławczego, 30-048 Kraków, ul. Lea 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów powinien dostarczyćpisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; - oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom (dostarczyć w przypadku korzystania z podwykonawców).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT; kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie wówczas zmianie, a w zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) korekty harmonogramów szkoleń w poszczególnych grupach, w uzgodnieniu z Wykonawcą, w ramach ogólnej ich ilości, w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia niniejszego postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl/ouni/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, pok. nr 201A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, pok. nr 201A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt: Dobre Prawo - sprawne rządzenie. Działanie 5.2 PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 22 osoby jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), 2 obiady, kolacja (pierwszy dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Kielcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pracowników jednostek Samorządu Terytorialnego w Łodzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 2. dniowego szkolenia z całego cyklu dla danej grupy szkoleniowej liczącej maksymalnie 20 osób jest: a) zakwaterowanie - 1 doba hotelowa z wliczonym w koszty śniadaniem (drugi dzień); b) catering - 4 przerwy kawowe (po 2 każdego dnia), obiadokolacja (pierwszy dzień), obiad (drugi dzień); c) wynajem sali konferencyjnej - 2 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Standard hotelu/ośrodka - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Seminarium członków Samorządowych Kolegiów Odwoławczych w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla każdego pojedynczego 1. dniowego seminarium dla 98. osobowej grupy jest: usługa cateringu - przerwa kawowa uzupełniana, obiad (bufet szwedzki) Miejscem świadczenia usługi jest siedziba Samorządowego Kolegium Odwoławczego, 30-048 Kraków, ul. Lea 10. Termin realizacji: seminarium nr 1: 25. marca 2013r. dla 98 uczestników; seminarium nr 2: 22. kwietnia 2013r. dla 98 uczestników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa, obejmująca przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas konferencji organizowanej w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Świadczenie usługi kateringowej w związku z organizacją obchodów jubileuszu 70-lecia IFJ PAN w dniach 2 września 2025 r. oraz 5 września 2025 r. (DZP.260.11.2025)
- "Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026"
- USŁUGA CATERINGOWO-GASTRONOMICZNA WRAZ Z NAJMEM SALI SZKOLENIOWEJ NA SZKOLENIE P.N. "BUDOWANIE WSPÓŁPRACY I WSPÓŁPRACA LOKALNA NA RZECZ OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA/POMOCY/OPIEKI"
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.