Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Kraków: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 zamówienia Spotkania Część 2 zamówienia Bankiety
Numer ogłoszenia: 45761 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 354 25 00, faks 12 354 25 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie Część 1 zamówienia Spotkania Część 2 zamówienia Bankiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych (organizacji kolacji i bankietów) w związku z organizowanym przez Zamawiającego w Krakowie Festiwalem Muzyki Filmowej. Zamówienie składa się z dwóch części. Część 1 zamówienia obejmuje organizację kolacji w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Część 2 zamówienia obejmuje organizację bankietów w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada aktualne pozwolenie na prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie działalności restauracyjnej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności, do wykonywania których niezbędne jest posiadanie pozwolenia, wykonywał ten Wykonawca, który posiada pozwolenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy); 3. Oferowane menu dla każdej ze świadczonych usług tj. - dla części 1 zamówienia menu dla kolacji, o której mowa w pkt 2 lit. a załącznika nr 1A do SIWZ oraz menu dla kolacji, o której mowa w pkt 2 lit. b załącznika nr 1A do SIWZ; - dla części 2 zamówienia menu dla bankietu, o którym mowa w pkt 2 lit. a załącznika nr 1B do SIWZ, bankietu, o którym mowa w pkt 2 lit. b załącznika nr 1B do SIWZ oraz bankietu, o którym mowa w pkt 2 lit. c załącznika nr 1B do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 76
- 2 - Jakość - 24
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany miejsca świadczenia usług, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 2) zmiany miejsca świadczenia usług, wynikającej z niemożności świadczenia usługi we wskazanym miejscu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany aby nowe miejsce świadczenia usług odpowiadało pod względem jakości, funkcjonalności co najmniej miejscu świadczenia usług wskazanemu w ofercie; 3) zmiany terminu realizacji usług, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 4) zmiany liczby osób, dla których świadczona będzie usługa, wynikających ze zmiany potrzeb Zamawiającego, w szczególności ze zmian programowych, zmian miejsc koncertów lub zmian organizacyjnych; 5) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, sekretariat Biura, parter. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Rozliczenie wzajemnych należności Zamawiającego i wybranego wykonawcy zostanie dokonane na zasadzie kompensaty (potrącenia wierzytelności) na podstawie wymiany stosownych faktur wystawionych odpowiednio przez Zamawiającego i wybranego wykonawcę po zakończeniu realizacji świadczeń, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zdanie poprzedzające ma zastosowanie w sytuacji należytego wykonania umowy przez obie Strony.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spotkania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje organizację kolacji w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Jakość - 24
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bankiety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje organizację bankietów w Krakowie dla gości Festiwalu. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 76
- 2. Jakość - 24
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- USŁUGI CATERINGOWE NA POTRZEBY UROCZYSTOŚCI W AWF WARSZAWA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.