Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-09
Opole: Dostawa sprzętu basenowego w ramach zadania [Budowa krytej pływalni na terenie II Kampusu Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej w Opolu]
Numer ogłoszenia: 458280 - 2013; data zamieszczenia: 09.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Barlickiego 13, 45-083 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543266, faks 077 4539161.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu basenowego w ramach zadania [Budowa krytej pływalni na terenie II Kampusu Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej w Opolu].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu basenowego na rzecz Krytej pływalni mieszczącej się przy ul. Prószkowskiej 96 w Opolu. Zamówienie obejmuje 2 odrębne pakiety. Pakiet nr 1 1) Wózek do lin torowych - 8 szt. 2) Ławki zawodnicze - 5 szt. 3) Maty antypoślizgowe - 100mb 4) Wózek dla niepełnosprawnych - 1 szt. 5) Fotometr - 1 szt. 6) Wyciągarka do lin - 1 szt. 7) Wózek na sprzęt basenowy duży - 4 szt. 8) Wózek na sprzęt basenowy mały - 4 szt. 9) Regał basenowy - 4 szt. 10) Termometr pływający - 5 szt. 11) Podium - 1 kpl. 12) Krzesło na zawody - 40 szt. Pakiet nr 2 1) Odkurzacz basenowy punktowy - 2 szt. 2) Odkurzacz basenowy do niecki 50 m - 1 szt. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 33.19.62.00-2, 38.41.00.00-2, 39.11.36.00-3, 39.11.20.00-0, 42.99.90.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, aby każda oferta była zabezpieczona wadium Dla całego zamówienia ofertę należy zabezpieczyć wadium w wysokości 4.000,00 PLN. Jeśli Wykonawca będzie składał oferty częściowe, to wysokość wadium na poszczególne Pakiety kształtuje się następująco: Pakiet nr 1: 3.000,00 PLN Pakiet nr 2: 1.000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował (zakończył), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy zamówienia dotyczące dostawy stanowiącej rzeczowo przedmiot zamówienia dla poszczególnych Pakietów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dla każdego Pakietu Zamawiający żąda złożenia opisów w postaci wykazu wyposażenia W wykazie należy podać parametry techniczne i użytkowe oferowanego sprzętu/urządzeń/wyposażenia, uwzględniając wszystkie parametry wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. Ponadto należy przedłożyć karty katalogowe wszystkich rodzajów wyposażenia z dołączeniem ich zdjęć.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1) Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą; 2) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, a w szczególności na jej zakres i cenę (wprowadzenie akcyzy, zmianę wysokości podatku VAT), 3) Wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację umowy. 4) Zmiana typu, marki sprzętu będącego przedmiotem dostawy, w przypadku wycofania sprzętu zaproponowanego w ofercie z produkcji lub z rynku, pod warunkiem jednak, że zmieniony sprzęt spełnia warunki techniczne określone w dokumentacji lub jego cechy są lepsze, a zmiana nie powoduje wzrostu ceny oferty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Barlickiego 13, 45-083 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13, 45-083 Opole pok. 113.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu basenowego w ramach zadania [Budowa krytej pływalni na terenie II Kampusu Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej w Opolu].
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu basenowego na rzecz Krytej pływalni mieszczącej się przy ul. Prószkowskiej 96 w Opolu. Zamówienie obejmuje: 1) Wózek do lin torowych - 8 szt. 2) Ławki zawodnicze 2 m - 5 szt. 3) Maty antypoślizgowe szer. 1 m - 100mb 4) Wózek dla niepełnosprawnych - 1 szt. 5) Fotometr - 1 szt. 6) Wyciągarka do lin - 1 szt. 7) Wózek na sprzęt basenowy duży - 4 szt. 8) Wózek na sprzęt basenowy mały - 4 szt. 9) Regał basenowy - 4 szt. 10) Termometr pływający - 5 szt. 11) Podium - 1 kpl. 12) Krzesło na zawody - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 33.19.62.00-2, 38.41.00.00-2, 39.11.36.00-3, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu basenowego w ramach zadania [Budowa krytej pływalni na terenie II Kampusu Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej w Opolu].
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu basenowego na rzecz Krytej pływalni mieszczącej się przy ul. Prószkowskiej 96 w Opolu. Zamówienie obejmuje: 1) Odkurzacz basenowy punktowy - 2 szt. 2) Odkurzacz basenowy do niecki 50 m - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.90.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- D/81/2024/A Zakup i dostawa materacy oraz ochraniaczy na materace na potrzeby Domów Studenta UO
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie leśnictwo_2
- REALIZACJA PROJEKTU W RAMACH PROGRAMU " AKTYWNA SZKOŁA" - SPRZĘT SPORTOWY DLA SZKÓŁ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.