eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Przetarg nieograniczony na dostwę kaniul i strzykawek, Znak sprawySZP/380/6/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Łańcut: Przetarg nieograniczony na dostwę kaniul i strzykawek, Znak sprawy: SZP/380/6/2009
Numer ogłoszenia: 45899 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, faks 017 2252302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostwę kaniul i strzykawek, Znak sprawy: SZP/380/6/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania, czyli pakiety: Pakiet I Kaniule dla dorosłych, koreczki do kaniul (Załącznik 2.1.) Pakiet II Kaniule pediatryczne (Załącznik 2.2.) Pakiet III Strzykawki (Załącznik 2.3.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień Publicznych, art. 45/ w kwocie ogółem: 1 100,00 PLN/Słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100. Na poszczególne zadania, czyli pakiety wadium wynosi następująco: Pakiet I 500,00 PLN Pakiet II 100,00 PLN Pakiet III 500,00 PLN. Wadium należy złożyć w terminie do dnia 18.03.2009r. do godz. 10.00, czyli przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów (nie złożenie niżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy/ów z postępowania): 1)Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4)oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. Od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2)Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4)Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakłaniają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli nie jest to uregulowane żadnymi przepisami prawnymi oraz uprawnieniami należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku posiadania takich dokumentów (oświadczenie to należy złożyć w formie oryginału) - Załącznik 6 a do oferty. 5)Dowód wpłaty wadium - Załącznik Nr 11 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający od Wykonawców żąda: (brak niżej wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy/ów): 1)Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę wyroby posiadają aktualne deklaracje zgodności i o oznakowanie znakiem CE lub posiadają wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych zgodnie z obowiązującym prawem /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z poźn. zmianami/ - Załącznik Nr do 7 oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2)Katalogów lub ulotek informacyjnych lub materiałów firmowych do zaoferowanych produktów (celem potwierdzenia zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia) - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 3)Dokumentów z badaniami laboratoryjnymi lub klinicznymi, potwierdzających biokompatybilność kaniul opisanych w Pakiecie I - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 4)Dostarczenia próbek: a)do Pakietu I: - poz. 1.1. - 1 sztuka, - poz. 1.2. - 1 sztuka, - poz. 1.3. - 1 sztuka, - poz. 2. - 1 sztuka b)do Pakietu II: - poz. 1.1. - 1 sztuka, - poz. 1.2. - 1 sztuka c)do Pakietu III: - pozycja 1 - 1 sztuka, - pozycja 2 - 1 sztuka, - pozycja 3 - 1 sztuka, - pozycja 4 - 1 sztuka, - pozycja 5 - 1 sztuka, - pozycja 6 - 1 sztuka Próbki należy dostarczyć celem potwierdzenia zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia i z dostarczonymi dokumentami opisanymi w pkt. 2 ppkt. 2). Po wyborze ofert/y najkorzystniejszej/ych na wniosek Wykonawcy/ów Zamawiający zwróci próbki w nienaruszonym stanie Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane zgodnie z art. 97 ust. 2. Ustawy - Zamówień publicznych, natomiast próbki Wykonawców, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze Zamawiający zachowa je jako wzorce do kontroli dostaw do magazynu. Każdy Wykonawca powinien sporządzić podwójną listę załączonych próbek. Jedną listę należy wpiąć do oferty jako Załącznik Nr 11, natomiast drugą listę należy zamieścić wraz z próbkami 3.Wykaz innych wymaganych dokumentów - brak których spowoduje odrzucenie ofert/y: 1)Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2)Wypełniony/e formularz/e cenowy/e - Załączniki/i Nr 2 do oferty (do oferty należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 3)Zaakceptowany wzór umowy kupna - sprzedaży - Załącznik Nr 10 do oferty lub oświadczenie w formie oryginału informujące Zamawiającego o akceptacji wzoru umowy przez Wykonawcę, który składa ofertę. Pozozstałe informacje zawiera SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 6 - Zamówienia Publiczne (budynek administracji).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 13 - Sekretariat (budynek administracji).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Kaniule dla dorosłych, koreczki do kaniul (Załącznik 2.1.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Kaniule pediatryczne (Załącznik 2.2.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Strzykawki (Załącznik 2.3.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90.00
    • 2. Okres niezmienności cen - 10.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.