eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów MałopolskiUsługi edukacyjne realizowane w ramach Projektu pn.Per aspera ad astra w Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Sędziszów Małopolski: Usługi edukacyjne realizowane w ramach Projektu pn.: Per aspera ad astra w Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim.
Numer ogłoszenia: 459384 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne realizowane w ramach Projektu pn.: Per aspera ad astra w Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych realizowanych w ramach Projektu pn.: Per aspera ad astra w Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim. 2. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 niżej wymienionych Części: 1/ Część nr 1 - Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki 2/ Część nr 2 - Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki 3/ Część nr 3 - Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z chemii 4/ Część nr 4 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z fizyki 5/ Część nr 5 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki 6/ Część nr 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii 7/ Część nr 7 - Zajęcia szachowe 8/ Część nr 8 - Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z psychologiem 9/ Część nr 9 - Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z pedagogiem 10/ Część nr 10 - Szkolny Ośrodek Kariery - Zajęcia z psychologiem 11/ Część nr 11 - Szkolny Ośrodek Kariery - Zajęcia z pedagogiem 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdziecie Państwo w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z Dyrektorem placówki oświatowej i Koordynatorem projektu. 6. Zajęcia edukacyjne będą odbywały się po zakończeniu nauki programowej. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość Części wskazując w Formularzu ofertowym Numer i Nazwę Części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU): 1. Dla Części nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, nr 5, nr 6, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do Części Zadania jaka zostanie im powierzona, a w szczególności: a) kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela gimnazjum w zakresie danego przedmiotu, stanowiska psychologa, stanowiska pedagoga zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009r. Nr 50, poz. 400) - do wglądu Załącznik nr 7 do SIWZ, b) minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć dla młodzieży w wieku gimnazjalnym. 2. Dla Części nr 7 osobami posiadającymi wykształcenie co najmniej średnie oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć szachowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty musi złożony w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca złoży w ofercie w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1/ zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 2/ zmiany warunków płatności, 3/ zmiany terminów przyjętych w Harmonogramie zajęć. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. Zmiany dotyczące terminów przyjętych w Harmonogramie nie wymagają pisemnego aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. K. K. Baczyńskiego w Sędziszowie Małopolskim, ul. Księdza Stanisława Maciąga 3, 39-120 Sędziszów Małopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 15:15, miejsce: Gimnazjum im. K. K. Baczyńskiego w Sędziszowie Małopolskim, ul. Księdza Stanisława Maciąga 3, 39-120 Sędziszów Małopolski, gabinet Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 20 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 1 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu, - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 19 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 2 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu, - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp. - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z chemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 17 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 3 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp. - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z fizyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 16 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 4 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu, - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 15 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 5 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 8 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 6 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Zajęcia szachowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 21 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 7 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 -Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 8 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 30 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 8 w projekcie -60 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 -Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z pedagogiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 8 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 30 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 9 w projekcie - 60 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 - Szkolny Ośrodek Kariery - Zajęcia z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 72 osoby Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 25 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 10 w projekcie -50 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z Harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować wspólnie z każdym uczestnikiem projektu plan własnej drogi życiowej - opracować autorski program poradnictwa zawodowego i przedłożyć do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 - Szkolny Ośrodek kariery - Zajęcia z pedagogiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 72 osoby Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 25 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 11 w projekcie -50 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - wziąć udział razem z uczestnikami projektu w organizowanych wizytach w lokalnych zakładach pracy - opracować autorski program poradnictwa zawodowego i przedłożyć do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.