Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Sędziszów Małopolski: Usługi edukacyjne realizowane w ramach Projektu pn.: Per aspera ad astra w Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim.
Numer ogłoszenia: 459384 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne realizowane w ramach Projektu pn.: Per aspera ad astra w Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych realizowanych w ramach Projektu pn.: Per aspera ad astra w Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim. 2. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 niżej wymienionych Części: 1/ Część nr 1 - Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki 2/ Część nr 2 - Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki 3/ Część nr 3 - Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z chemii 4/ Część nr 4 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z fizyki 5/ Część nr 5 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki 6/ Część nr 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii 7/ Część nr 7 - Zajęcia szachowe 8/ Część nr 8 - Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z psychologiem 9/ Część nr 9 - Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z pedagogiem 10/ Część nr 10 - Szkolny Ośrodek Kariery - Zajęcia z psychologiem 11/ Część nr 11 - Szkolny Ośrodek Kariery - Zajęcia z pedagogiem 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajdziecie Państwo w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 45 minut (godzina lekcyjna). Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z Dyrektorem placówki oświatowej i Koordynatorem projektu. 6. Zajęcia edukacyjne będą odbywały się po zakończeniu nauki programowej. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość Części wskazując w Formularzu ofertowym Numer i Nazwę Części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU): 1. Dla Części nr 1, nr 2, nr 3 , nr 4, nr 5, nr 6, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do Części Zadania jaka zostanie im powierzona, a w szczególności: a) kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela gimnazjum w zakresie danego przedmiotu, stanowiska psychologa, stanowiska pedagoga zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009r. Nr 50, poz. 400) - do wglądu Załącznik nr 7 do SIWZ, b) minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć dla młodzieży w wieku gimnazjalnym. 2. Dla Części nr 7 osobami posiadającymi wykształcenie co najmniej średnie oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć szachowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty musi złożony w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca złoży w ofercie w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1/ zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, 2/ zmiany warunków płatności, 3/ zmiany terminów przyjętych w Harmonogramie zajęć. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. Zmiany dotyczące terminów przyjętych w Harmonogramie nie wymagają pisemnego aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im. K. K. Baczyńskiego w Sędziszowie Małopolskim, ul. Księdza Stanisława Maciąga 3,
39-120 Sędziszów Małopolski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 15:15, miejsce: Gimnazjum im. K. K. Baczyńskiego w Sędziszowie Małopolskim, ul. Księdza Stanisława Maciąga 3, 39-120 Sędziszów Małopolski, gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 20 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 1 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu, - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 19 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 2 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu, - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp. - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z chemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 17 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 3 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp. - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z fizyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 16 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 4 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu, - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 15 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 5 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania z chemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 8 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 6 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - opracować wspólnie z uczestnikami projektu zestaw zadań z różnych działów danego przedmiotu, krzyżówek itp., - uczestniczyć w wyjazdach edukacyjnych organizowanych dla uczestników grupy, w której Wykonawca prowadzi zajęcia, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Zajęcia szachowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 21 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 60 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 7 w projekcie -120 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 -Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 8 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 30 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 8 w projekcie -60 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 -Wsparcie psychologiczno - terapeutyczne - Zajęcia z pedagogiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 8 osób Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 30 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 9 w projekcie - 60 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować autorski program zajęć uwzględniający nowatorskie metody pracy i przedstawić go do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 - Szkolny Ośrodek Kariery - Zajęcia z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 72 osoby Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 25 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 10 w projekcie -50 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z Harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - opracować wspólnie z każdym uczestnikiem projektu plan własnej drogi życiowej - opracować autorski program poradnictwa zawodowego i przedłożyć do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11 - Szkolny Ośrodek kariery - Zajęcia z pedagogiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba grup w roku szkolnym - 1 Liczebność grupy - 72 osoby Liczba godzin do przeprowadzenia w danej grupie w roku szkolnym - 25 godz. Łączna liczba godzin do przeprowadzenia w Części nr 11 w projekcie -50 godz. Wykonawca ma obowiązek: - prowadzić zajęcia edukacyjne zgodnie z harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu, - wziąć udział razem z uczestnikami projektu w organizowanych wizytach w lokalnych zakładach pracy - opracować autorski program poradnictwa zawodowego i przedłożyć do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i Koordynatorowi Projektu - prowadzić karty czasu pracy, dziennik zajęć oraz listę obecności uczniów na każdych zajęciach oraz wyjazdach edukacyjnych zawierającą datę i godzinę prowadzonych zajęć, nazwiska i imiona uczestników wraz z podpisem prowadzącego zajęcia, - prowadzić obserwacje i pomiary pedagogiczne, sporządzać dokumentację, dokonywać oceny efektywności pomocy, - sporządzać raz w miesiącu pisemne sprawozdanie dotyczące realizacji zajęć oraz pisemne sprawozdanie końcowe zawierające efekty prowadzonych zajęć, przy czym sprawozdania miesięczne Wykonawca przedkłada Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca, natomiast sprawozdania końcowe do 15 lipca każdego roku, w którym realizowany jest projekt, - prowadzić ścisłą współpracę z osobami odpowiadającymi za realizację projektu m.in. Dyrektorem Szkoły, Koordynatorem Projektu i osobami rozliczającymi finanse projektu, - zapewnić Zamawiającemu oraz osobom przez niego upoważnionym wstęp na zajęcia edukacyjne prowadzone w ramach przedmiotowego zamówienia, - informować uczestników projektu o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - oznaczyć dokumentację prowadzoną w ramach projektu zgodnie z aktualnymi Wytycznymi w zakresie informacji i promocji PO KL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
- "Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych dla kadry ośrodków wsparcia ekonomii społecznej" - 4 części.
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.