Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Góra: Remont dachu Kwatery Myśliwskiej w Załęczu
Numer ogłoszenia: 460392 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Góra Śląska , ul. Podwale 31, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5435359 w. 39, faks 065 5432162.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_gora_slaska/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Kwatery Myśliwskiej w Załęczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest remont dachu Kwatery Myśliwskiej w Załęcze (Załęcze 19, 63-900 Rawicz). Zakres zamówienia obejmuje: Wymiana pokrycia - Rozbiórkę pokrycia dachowego z dachówki karpiówki - obmiar około 357,68 m2, - Rozebranie elementów więźb dachowych (ołacenie dachu o odstępie łat 16 cm)- obmiar około 357,68 m2, - Folie wstępnego krycia (FWK) układane na krokwiach (rozstaw kontrłat 0,80 m) - obmiar około 346,14 m2, - Ołacenie połaci dachowej łatami 38x50 mm o rozstawie 16-24 cm z tarcicy nasyconej - obmiar około 362,78 m2, - Pokrycie dachów dachówką (karpiówka ceramiczna w koronkę; z dachówkami wentylacyjnymi i gąsiorami) - obmiar około 362,78 m2, - Izolacje cieplne i akustyczne wykonywane płytami z wełny mineralnej układanymi w połaci dachu krokwiowego o gr. 15 cm - obmiar około 263,84 m2, - Montaż osłon bocznych (wiatrownic) - obmiar około 39,20 m, - Obróbka szczytów dachów dachówkami szczytowymi (należy przyjąć dachówki szczytowe systemowe - obmiar około 39,20 m, - Montaż kominka wentylacyjnego ceramicznego wraz z rurami z przyłączeniem do istniejących kanałów z dociepleniem w przestrzeni nieogrzewanej - obmiar 4 sztuki, - Taśmy pod gąsiory - obmiar około 47,40 m, - Montaż taśmy wentylacyjnej okapu - obmiar około 47,40 m, - Montaż pasów nadrynnowych i podrynnowych (okapów) - obmiar około 51,70 m, - Obróbka kominów taśmą typu Wakaflex - obmiar około 4,16 m, - Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozcięciu ponad 25 cm - obmiar około 4,26 m2, - Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozcięciu do 25 cm - obmiar około 4,26 m2, - Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadajacej się do użytku - obmiar około 20,36 m2, - Wykonanie połączenia połaci ze ścianami (boczne) - obmiar około 34,00 m, - Montaż elementów komunikacji po dachu (ława kominiarska duża) - obmiar 2 sztuki, - Montaż elementów komunikacji po dachu (stopień kominiarski) - obmiar 2 sztuki, - Montaż zabezpieczenia przeciwśnieżnego z płotkiem - obmiar około 41,20 m, - Montaż rynien dachowych z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowej powlekanej (półkokrągłe o śr. 15 cm) - obmiar około - 41,20 m, - Rozebranie rynny z blachy nie nadajacej się do użytku - obmiar około 49,35 m, - Montaż rynien dachowych z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowej powlekanej (półkokrągłe o śr. 10 cm) - obmiar około - 13,05 m, - Montaż z gotowych elementów zbiorniczków przy rynnach z blachy ocynkowanej powlekanej - obmiar 7 sztuk, - Montaż rur spustowych z gotowych elementów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (okrągłe o śr. 10 cm) - obmiar około 23,30 m, - Rozebranie rury spustowej z blachy nienadajacej się do użycia - obmiar około 23,20 m, - Montaż okien połaciowych o powierzchni do 0,9 m2 - 1 komplet, - Montaż włazu dachowego dopasowanego do modelu dachówki - obmiar 1 komplet, - Rozebranie elementów więźby dachowej (deskowanie gzymsu z desek na styk) - obmiar około 10,35 m2, - Rozebranie elementów stropów drewnianych (podsufitówki z płyt pilśniowych) - obmiar około 12,19 m2, - Dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą opryskiwania z przerwami (krokwie z desek) - obmiar około 322,04 m2, - Boazerie (ruszt drewniany na ścianach) - obmiar około 20,60 m2, - Boazerie z listew drewnianych szerokości do 12 cm - obmiar około 34,76 m2, - Boazerie (elementy wykończenia - listwa kątowa, ćwiercwałek etc.) na wystawkach - obmiar około 29,60 m, - Dwukrotne lakierowanie boazerii (krotność 1,5) - obmiar około 34,76 m2, - Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samozaładowczymi na odległość 8 km - obmiar około 7,73 m3. Przemurowanie kominów - Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu ponad 0,5 m3 z cegły klinkierowej - obmiar około 1,63 m3, - Wykonanie rusztowania przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m - obmiar 3 sztuki, - Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samozaładowczymi na odległość 8 km - obmiar około 1,71 m3. Odgromy - Demontaż przewodów uziemiajacych i odgromowych z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu stromym - obmiar około 58,30 m, - Demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu stromym na dachówce, eternicie, goncie - obmiar około 116,00 sztuk, - Przewody instalacji odgromowej nienapreżane pionowe mocowane na wspornikach - obmiar około 38,00 m, - Przewody instalacji odgromowej nienapreżane poziome mocowane na wspornikach - obmiar około 20,60 m, - Złącza kontrolne w instalacji odgromowej lub przewodach wyrównawczych (połączenie pręt-pręt) - obmiar 4 sztuki, - Badanie i pomiary instalacji piotunochronnej - obmiar 4 sztuki. Podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarze (załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) ilości i wielkości są orientacyjne. Wszystkie użyte w specyfikacji lub w przedmiarze znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli lub numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Szczegółowy opis robót zawarty jest w: - Przedmiarach robót (kosztorysach -ślepych-) - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca wykonywania robót budowlanych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót budowlanych, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za zabezpieczenie placu budowy oraz infrastruktury, w jaką wyposażona jest nieruchomość, od chwili rozpoczęcia robót, aż do terminu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. W tym celu zamawiający żąda, aby na etapie składania oferty Wykonawca określił cześć zamówienia, która zostanie podwykonawcom powierzona dla każdego pakietu osobno. Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone w budynku zasiedlonym i czynnie świadczącym usługi zakwaterowania..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającym na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy), udzielonego temu samemu wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdego z pakietów osobno w wysokości po 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 1090 1261 0000 0000 2600 3272, tytułem: -Remont dachu kwatera myśliwska-. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3.kwotę gwarancji/poręczenia; 4.zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunki udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie remontu dachów z pokrycia ceramicznego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunki udziału w postępowaniu w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 tekst jednolity z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami oraz przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożonych przez Wykonawcę wraz z jego ofertą, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych dostaw zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_gora_slaska/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Góra Ślaska
ul. Podwale 31
56-200 Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Góra Ślaska ul. Podwale 31 56-200 Góra Pokój nr 1 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r. 2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- Kompleksowa usługa sprzątania budynków biurowych siedziby Nadleśnictwa oraz placu wokół Nadleśnictwa Góra Śląska w roku 2025.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY GÓRA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 152/TP/ZP/RB/2024 Roboty konserwacyjne dachów na wszystkich obiektach dla USK nr 2 UM w Łodzi.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
- ZP.U.MP.24.2024 Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remontowych dachu budynku Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 79
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.