Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 46609 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Gołdap: Rozbudowa Parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba parki w Uzdrowisku Gołdap.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa Parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba parki w Uzdrowisku Gołdap realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 6 Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.2 Dziedzictwo naturalne, 6.2.1 Infrastruktura Uzdrowiskowa
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, krajowy numer identyfikacyjny
79067123100000, ul.
Plac Zwycięstwa
14,
19500
Gołdap, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 156 000, e-mail
jolanta.sztabinska@goldap.pl, faks
876 150 800.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.goldap.pl, www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.goldap.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Parków: Kinezyterapeutycznego i Zdrojowego oraz budowa ścieżki zdrowia łączącej oba parki w Uzdrowisku Gołdap.
Numer referencyjny: WIK-ZP.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie I Rozbudowa Parku Kinezyterapeutycznego. Zadanie swym zakresem obejmuje: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnych; wykonanie przebudowy chodników; wykonanie miejsc postojowych; przebudowę zjazdu; montaż elementów stałej organizacji ruchu ; wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodniki z płyt granitowych gr. 8 cm i kostki granitowej czarnej gr. 8 - 11 cm, zjazd i miejsca postojowe z kostki granitowej szarej gr. 8-11 cm/ betonu asfaltowego. Materiały gat. 1. Powierzchnia utwardzenia ogółem -15 944,70 m2, w tym: piesze 6 773,10 m2, jezdne i parkingi 8 970,60 m2, nawierzchnia bezpieczna placu zabaw 201,00 m2; zabudowa (toaleta publiczna) - 10,0 m2 ; tereny zieleni - 1 526,60 m2. Wyposażenie terenu w urządzenia wypoczynkowe i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku: ławki parkowe z oparciem (z betonu architektonicznego) - 9 szt, siedziska na murkach - 6,6 mb, ławki parkowe z oparciem - 7 szt, kosze na odpady stal.- drewniane - 9 szt, kosze na odpady betonowe - 7 szt, stojaki na rowery - 4 szt, osłony na drzewa - 36 szt, donice betonowe -4 szt., słupy ogłoszeniowe - 4szt, tablice ogłoszeniowe - 2 szt, gabloty ogłoszeniowe -2szt, maszty flagowe -3 szt, kierunkowskazy i ulicowskazy - 3 szt, parkomaty solarne - 4 szt, infokiosk - 1 szt, toaleta z wiatą przystankową - 1szt, urządzenia zabawowe - linarium - 1szt, lampy nawierzchniowe -93 szt, murki oporowe donic, remont istniejących schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych. Urządzenie terenów zieleni. Projektowana zieleń obejmuje drzewa form piennych sadzone wzdłuż ciągów jezdnych i pieszych (wymiana i uzupełnienia), grupy krzewów w formie skupin oraz ozdobne kompozycje stałe i sezonowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 9, 10 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 12, 13 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Użyte materiały i urządzenia - w zakresie małej architektury i wyposażenia należy dostosować do istniejących w parku miejskim - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym. Zadanie II Budowa ścieżki kinezyterapeutycznej w ul. Stadionowej Zadanie nie obejmuje robót drogowych w obrębie działek nr geod.506/8 i 506/7 należących do PKP. Zadanie swym zakresem obejmuje: wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnej, wykonanie przebudowy zjazdów, wykonanie nawierzchni pieszych i rowerowych, wykonanie nawierzchni miejsc postojowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia kinezyterapeutyczne, wykonanie nawierzchni żwirowo - tłuczniowej ścieżki sprawnościowej, montaż elementów stałej organizacji ruchu, montaż elementów małej architektury i urządzeń gimnastycznych, wypoczynkowych na placu kinezyterapeutycznym oraz placu wypoczynkowym. W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodnik i ścieżka rowerowa z kostki betonowej gr. 6 cm, zjazdy i miejsca postojowe z kostki betonowej gr 8 cm, nawierzchnia placu kinezyterapeutycznego z kostki betonowej gr 5 cm oraz płyt gr 4 cm, ścieżka sprawnościowa z mieszanki żwirowo - tłuczniowej. Powierzchnia utwardzenia nawierzchni - 9 096,80 m2, w tym jezdne (ulica) 4 789,70m2, parkingi, zjazdy, opaski 543,0 m2, rowerowe 1 729,40 m2, piesze (chodniki) 1 467,60 m2, piesze (plac wypoczynkowy) 145,80 m2, nawierzchnia bezpieczna 224,40m2, nawierzchnia żwirowo -tłuczniowa 196,90 m2; murek oporowy (gabiony) - 236,50 m2; tereny zielone - 2 244,50 m2. Wyposażenie placu kinezyterapeutycznego oraz placów wypoczynkowych w urządzenia gimnastyczne, wypoczynkowe, i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku: ławki parkowe bez oparcia - 8 szt, kosze na odpady betonowe - 4 szt, stojaki na rowery - 1 szt, tablice informacyjne - 2 szt, kierunkowskazy i ulico wskazy - 1szt, zespół urządzeń kinezyterapeutycznych 1 komplet, murki oporowe - gabiony. Urządzenie terenów zieleni. Projektowana zieleń obejmuje drzewa form piennych, grupy krzewów w formie skupin oraz nasadzenia okrywowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 17, 18 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 19 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 20 (nie uwzględniamy poz. 2 "Roboty drogowe - w obrębie działek PKP", 21 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Użyte materiały i urządzenia w zakresie ciągów pieszych i rowerowych należy dostosować do istniejących wbudowanych przy Promenadzie Zdrojowej - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym. Zadanie III Budowa parkingu wraz z toaletą przy Promenadzie Zdrojowej. 1) Budowa parkingu: Budowa jezdni o dł. 150,66 m i szer. zmiennej 6,0 i 5,0 m, budowa 102 miejsc parkingowych wraz z trzema miejscami dla osób niepełnosprawnych o łącznej pow. 1 398,2 m2 oraz chodników dla pieszych pow. 850,0 m2 Zakres robót: - roboty ziemne związane z usunięciem humusu, - roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (miejsca wjazdu i wyjazdu), - roboty ziemne związane z wykopaniem nasypów, wykonaniem wykopów korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, - założenie rur osłonowych na istniejących kablach En, - wykonanie oświetlenia parkingu, - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami ulicznymi, - budowę konstrukcji jezdni, parkingów, chodników - oznakowanie poziome i pionowe. 2) Toaleta: Budowa (montaż) prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej WC, przystosowanej dla kobiet, mężczyzn, osób niepełnosprawnych, matek z dziećmi, wykonanej w standardzie podwyższonej odporności na wandalizm. Posadowienie typowej toalety na płycie żelbetowej. Podłączenie do istniejącej sieci zasilania elektrycznego oraz sieci wod-kan poprzez przyłącza. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 25,26, 27 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 28, 29, 30, 31 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 32, 33 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Wzory materiałów do budowy nawierzchni i sposoby ich wykonania zawiera załącznik nr 37 do SIWZ. Użyte materiały i urządzenia w zakresie nawierzchni oraz oświetlenia należy dostosować do istniejących wbudowanych przy Promenadzie Zdrojowej- zgodnie z wytycznymi zawartymi w projektach wykonawczych. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr 36 do SIWZ Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą "lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, prowadzenia prac zgodnie z wydanym pozwoleniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na roboty budowlane polegające na rozbudowie parku Kinezyterapeutycznego w Gołdapi z dn. 22.07.2016 roku, znak: ZN.II.5142.2.167.2016.lg m.in. przez prowadzenie prac ziemnych pod nadzorem archeologicznym, na które Zamawiający uzyska odrębne pozwolenie - dotyczy Zadania nr I organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., wykonania tymczasowej organizacji ruchu, ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za zajęcia pasa drogowego oraz wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.), zagospodarowania we własnym zakresie drewna z wycinki drzew po jego wykupieniu od Zamawiającego po aktualnych cenach (90 zł/m3 brutto). Klasyfikacji drewna dokona Wykonawca przy akceptacji przedstawiciela Zamawiającego i inspektora nadzoru- dotyczy zadania I i II, przewiezienia materiałów z rozbiórki nadających się do powtórnego użytku na plac składowy wskazany przez Zamawiającego w odległości do 10 km.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:45212120-3, 45310000-3, 45332000-3, 45111300-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 17
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj.: Dz. U. z 2016 r. , poz. 1666 ze zm.) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia ( dotyczy Zadania I; II ;III): 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań , wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń , za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców, prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, znajdują się w załączniku nr 9 do SIWZ (odpowiednio zadanie nr I - załącznik nr 9/I, zadanie nr II - załącznik nr 9/II, zadanie nr III - załącznik nr 9/III) 2) Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudniania przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników , o których mowa powyżej na umowę o pracę. 3) 3) Wykonawca obowiązany będzie przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt. 1). Oświadczenie powinno zawierać ilość zatrudnionych osób na umowę o pracę oraz stanowisko pracy. Wykonawca ma obowiązek przedkładać na bieżąco aktualne oświadczenie, w sytuacji zmiany ilościowej pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Zasady powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców. 4) Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzenia kontroli, zastosowania pkt. 1), a w sytuacji wątpliwości co do sposobu zatrudnienia pracowników, może zwrócić się o przeprowadzenie stosownej kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, 5) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za każdy ujawniony przypadek nie przestrzegania przez Wykonawcę pkt. 1) - w wysokości 1000,00 zł za każdą osobę niezatrudnioną na umowę o pracę. Kara ta stanowić będzie wynik iloczynu kwoty 1000,00 zł oraz ilości miesięcy podczas których dana osoba nie miała wymaganej umowy o pracę, b) za każdy ujawniony przypadek nie zawarcia przez Wykonawcę zapisów z pkt. 2) - w wysokości 1000,00 zł,
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zadanie I,II i III : Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o którym mowa w Rozdziale III, pkt. III.3, ppkt. 1 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zadanie I,II i III : Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o którym mowa w Rozdziale III, pkt. III.3, ppkt. 1 SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o którym mowa w Rozdziale III, pkt. III.3, ppkt. 1 SIWZ. oraz wykaże:
Zadanie I :
- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65) z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
- wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna: - roboty w zakresie budowy dróg, ulic, ciągów pieszo - rowerowych, placów o nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, z asfaltobetonu o wartości min. 1 000 000,0 zł brutto każde;
Zadanie II:
dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65) z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie/przebudowie drogi co najmniej klasy D o długości nie mniejszej niż 600 m każde;
Zadanie III:
- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
- dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) Europejskiego Obszaru Gospodarczego, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65) z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
- wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna: - roboty w zakresie budowy dróg, ulic, ciągów pieszo - rowerowych, placów o nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej, z asfaltobetonu o wartości min. 650 000,0 zł brutto każde.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych, w takiej musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zadanie nr I; II; III a) [dotyczy wykonawcy krajowego] odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których zamawiający samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawce dokumenty [dotyczy wykonawcy zagranicznego] jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu lub dokumentów o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) [dotyczy wykonawcy krajowego] zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) [dotyczy wykonawcy krajowego] zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; [dotyczy wykonawcy zagranicznego] jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. b) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy dokumentów składach przez Wykonawców zagranicznych, lit. b) i c) - jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowy, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionych odpowiednio nie wcześniej niż 3 i 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od daty przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 11 Ustawy);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - przedstawiony na załączniku nr 6 (odpowiednio zadanie nr I - załącznik nr 6/I, zadanie nr II - załącznik nr 6/II, zadanie nr III - załącznik nr 6/III)do SIWZ,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, - przedstawiony na załączniku nr 7 (odpowiednio zadanie nr I - załącznik nr 7/I, zadanie nr II - załącznik nr 7/II, zadanie nr III - załącznik nr 7/III) do SIWZ,
W sytuacji polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiają zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dla zadania I, II, III : 1.Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu oraz wskaźniki kalkulacyjne (m.in. koszty pośrednie, koszty zakupu materiałów, zysk, itp.). 2. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej- dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w kasie tut. Urzędu - parter budynku lub oddzielnej kopercie wraz z ofertą, a jego kopia w ofercie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Dotyczy zadania nr I
1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie zł: sto tysięcy złotych 0/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 4.04.2017 r. do godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert.
Dotyczy zadania nr II
1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie zł: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 4.04.2017 r. do godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert.
Dotyczy zadania nr III
1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 4.04.2017 r. do godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, parter budynku, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 4.04.2017 r. do godz. 10.00
4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP S.A. O/ EŁK
89 1020 4724 0000 3602 0007 6463
6. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawce jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
15. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (jw. - pkt. 8.1. ppkt. 13), na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania zamówienia | 20 |
Gwarancja | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Rozbudowa Parku Kinezyterapeutycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie swym zakresem obejmuje:
wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnych;
wykonanie przebudowy chodników;
wykonanie miejsc postojowych;
przebudowę zjazdu;
montaż elementów stałej organizacji ruchu ;
wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe.
W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodniki z płyt granitowych gr. 8 cm i kostki granitowej czarnej gr. 8 - 11 cm, zjazd i miejsca postojowe z kostki granitowej szarej gr. 8-11 cm/ betonu asfaltowego. Materiały gat. 1.
Powierzchnia utwardzenia ogółem -15 944,70 m2, w tym: piesze 6 773,10 m2, jezdne i parkingi 8 970,60 m2, nawierzchnia bezpieczna placu zabaw 201,00 m2; zabudowa (toaleta publiczna) - 10,0 m2 ; tereny zieleni - 1 526,60 m2.
Wyposażenie terenu w urządzenia wypoczynkowe i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku: ławki parkowe z oparciem (z betonu architektonicznego) - 9 szt, siedziska na murkach - 6,6 mb, ławki parkowe z oparciem - 7 szt, kosze na odpady stal.- drewniane - 9 szt, kosze na odpady betonowe - 7 szt, stojaki na rowery - 4 szt, osłony na drzewa - 36 szt, donice betonowe -4 szt., słupy ogłoszeniowe - 4szt, tablice ogłoszeniowe - 2 szt, gabloty ogłoszeniowe -2szt, maszty flagowe -3 szt, kierunkowskazy i ulicowskazy - 3 szt, parkomaty solarne - 4 szt, infokiosk - 1 szt, toaleta z wiatą przystankową - 1szt, urządzenia zabawowe - linarium - 1szt, lampy nawierzchniowe -93 szt, murki oporowe donic, remont istniejących schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych.
Urządzenie terenów zieleni.
Projektowana zieleń obejmuje drzewa form piennych sadzone wzdłuż ciągów jezdnych i pieszych (wymiana i uzupełnienia), grupy krzewów w formie skupin oraz ozdobne kompozycje stałe i sezonowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 9, 10 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 12, 13 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych).
Użyte materiały i urządzenia - w zakresie małej architektury i wyposażenia należy dostosować do istniejących w parku miejskim - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1, 45111300-1,
45310000-3,
45111300-1,
45212120-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania zamówinia | 20 |
Gwarancja | 20 |
Część nr: II
Nazwa: Budowa ścieżki kinezyterapeutycznej w ul. Stadionowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nie obejmuje robót drogowych w obrębie działek nr geod.506/8 i 506/7 należących do PKP.
Zadanie swym zakresem obejmuje:
wykonanie przebudowy nawierzchni jezdnej,
wykonanie przebudowy zjazdów,
wykonanie nawierzchni pieszych i rowerowych,
wykonanie nawierzchni miejsc postojowych,
wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia kinezyterapeutyczne,
wykonanie nawierzchni żwirowo - tłuczniowej ścieżki sprawnościowej,
montaż elementów stałej organizacji ruchu,
montaż elementów małej architektury i urządzeń gimnastycznych, wypoczynkowych na placu kinezyterapeutycznym oraz placu wypoczynkowym.
W ramach przebudowy zostanie wykonana konstrukcja drogi o nawierzchni asfaltowej, chodnik i ścieżka rowerowa z kostki betonowej gr. 6 cm, zjazdy i miejsca postojowe z kostki betonowej gr 8 cm, nawierzchnia placu kinezyterapeutycznego z kostki betonowej gr 5 cm oraz płyt gr 4 cm, ścieżka sprawnościowa z mieszanki żwirowo - tłuczniowej.
Powierzchnia utwardzenia nawierzchni - 9 096,80 m2, w tym jezdne (ulica) 4 789,70m2, parkingi, zjazdy, opaski 543,0 m2, rowerowe 1 729,40 m2, piesze (chodniki) 1 467,60 m2, piesze (plac wypoczynkowy) 145,80 m2, nawierzchnia bezpieczna 224,40m2, nawierzchnia żwirowo -tłuczniowa 196,90 m2; murek oporowy (gabiony) - 236,50 m2; tereny zielone - 2 244,50 m2.
Wyposażenie placu kinezyterapeutycznego oraz placów wypoczynkowych w urządzenia gimnastyczne, wypoczynkowe, i komunalne do obsługi terenu, a także służące utrzymaniu porządku: ławki parkowe bez oparcia - 8 szt, kosze na odpady betonowe - 4 szt, stojaki na rowery - 1 szt, tablice informacyjne - 2 szt, kierunkowskazy i ulico wskazy - 1szt, zespół urządzeń kinezyterapeutycznych 1 komplet, murki oporowe - gabiony.
Urządzenie terenów zieleni. Projektowana zieleń obejmuje drzewa form piennych, grupy krzewów w formie skupin oraz nasadzenia okrywowe.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 17, 18 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 19 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 20 (nie uwzględniamy poz. 2 "Roboty drogowe - w obrębie działek PKP", 21 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych).
Użyte materiały i urządzenia w zakresie ciągów pieszych i rowerowych należy dostosować do istniejących wbudowanych przy Promenadzie Zdrojowej - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1, 45111300-1,
45212120-3,
45310000-3,
45332000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania zamówienia | 20 |
Gwarancja | 20 |
Część nr: III
Nazwa: Budowa parkingu wraz z toaletą przy Promenadzie Zdrojowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Budowa parkingu:
Budowa jezdni o dł. 150,66 m i szer. zmiennej 6,0 i 5,0 m, budowa 102 miejsc parkingowych wraz z trzema miejscami dla osób niepełnosprawnych o łącznej pow. 1 398,2 m2 oraz chodników dla pieszych pow. 850,0 m2
Zakres robót:
- roboty ziemne związane z usunięciem humusu,
- roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni (miejsca wjazdu i wyjazdu),
- roboty ziemne związane z wykopaniem nasypów, wykonaniem wykopów korytowaniem pod
konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów,
- założenie rur osłonowych na istniejących kablach En,
- wykonanie oświetlenia parkingu,
- wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studniami i wpustami ulicznymi,
- budowę konstrukcji jezdni, parkingów, chodników
- oznakowanie poziome i pionowe.
2) Toaleta:
Budowa (montaż) prefabrykowanej automatycznej toalety publicznej WC, przystosowanej dla kobiet, mężczyzn, osób niepełnosprawnych, matek z dziećmi, wykonanej w standardzie podwyższonej odporności na wandalizm. Posadowienie typowej toalety na płycie żelbetowej. Podłączenie do istniejącej sieci zasilania elektrycznego oraz sieci wod-kan poprzez przyłącza.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanych - załącznik nr 25,26, 27 do SIWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 28, 29, 30, 31 do SIWZ. Przedmiary robót - załącznik nr 32, 33 do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych).
Wzory materiałów do budowy nawierzchni i sposoby ich wykonania zawiera załącznik nr 37 do SIWZ.
Użyte materiały i urządzenia w zakresie nawierzchni oraz oświetlenia należy dostosować do istniejących wbudowanych przy Promenadzie Zdrojowej- zgodnie z wytycznymi zawartymi w projektach wykonawczych.
Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i materiałów stanowi załącznik nr 36 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1, 45310000-3,
45332000-3,
45111300-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania zamówienia | 20 |
Gwarancja | 20 |
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych na potrzeby Gminy Gołdap
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gołdapi
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Gminie Brzyska - IV postępowanie.
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Kłomnice ul. Janaszowska
- Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.