Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-03
Wrocław: usługa wykonania projektu budowlanego i wykonawczego remontu i przebudowy części wysokiego parteru budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 66 z wykorzystaniem na sale łóżkowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
Numer ogłoszenia: 46750 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 , ul. M. Skłodowskiej-Curie 58, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7842030, faks 071 3270911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wykonania projektu budowlanego i wykonawczego remontu i przebudowy części wysokiego parteru budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 66 z wykorzystaniem na sale łóżkowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługę wykonania projektu budowlanego i wykonawczego remontu i przebudowy części wysokiego parteru budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 66 z wykorzystaniem na sale łóżkowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego; Zamówienie obejmuje wykonanie usługi projektowej wraz z nadzorem autorskim polegającej na opracowaniu we wszystkich branżach projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę na remont i przebudowę części wysokiego parteru budynku przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 66 z wykorzystaniem na sale łóżkowe. Cała dokumentacja powinna zawierać: - Projekt Budowlany - Projekt Wykonawczy - Kosztorys Inwestorski - Przedmiar robót z podziałem na poszczególne branże - Specyfikację Warunków Wykonania i Odbioru - Oświadczenie o kompletności dokumentacji Całość dokumentacji powinna być przekazana zamawiającemu w formie papierowej w 6 egzemplarzach (kosztorysy w 2 egzemplarzach) i elektronicznej w 2 egzemplarzach. Wersja elektroniczna przedstawiona w formie: - rysunki jako pliki w formacie PDF i DWG - teksty jako pliki w formacie DOC i PDF - kosztorysy jako pliki w formacie PDF oraz ATH - specyfikację techniczną jako pliki MS Office lub Open Office oraz PDF; wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku 2.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz wykonywanychgłównych usług, obejmujących przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku 2.Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywanym zamówieniu, w szczególności odpowiedzialnych z świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, o spełnianiu tego warunku. 2.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez danego Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1)1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonego przepisem art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, stanowiące Rozdział V SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 1)2. Wykonawca przedłoży wykaz wykonywanych głównych usług, obejmujących przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego wzoru ( Rozdział VIII). 1)2.1. Dowodami o których mowa w pkt 1)2, są poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykowywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. W przypadku zamówień na usługi - dowodami mogą być oświadczenia wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 1)2.2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1)2 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1)2.1. 1)2.3. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt .1)2, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych infor?macji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 1)3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywanym zamówieniu, w szczególności odpowiedzialnych z świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego wzoru ( Rozdział IX). 1)4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1)5. Jeżeli Wykonawca wykazujący spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 cyt. ustawy pzp, polegający na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b cyt. ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy) - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1)5.1.w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - dokumenty, o których mowa w pkt 4.1)5, a także innych dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, w złożonych ofertach Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 2)1.Oświadczenie Wykonawcy przewidziane w art. 24 ust. 1 cyt. Ustawy pzp, stanowiące Rozdział VI SIWZ należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 2)2.alny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 cyt. ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)3. Oświadczenie Wykonawcy przewidziane w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, stanowiące Rozdział VII SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 2)4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.)2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2)5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.)4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)6.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2)4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg określony w pkt. 4.2)5 stosuje się odpowiednio - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3)Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach: 3)1. formularz oferty (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział III) 3)2. Formularz cenowy (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział XI) 3)3. Opis przedmiotu zamówienia (należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział II) 3)4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót(należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział XII) 3)5. PEŁNOMOCNICTWO pisemne, do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w swojej treści musi spełniać wymogi formalno - prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 3)5.1.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy, z podaniem jej danych - należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 3)5.2. Wypis / odpis pełnomocnictwa udzielonego w formie aktu notarialnego winien być w oryginale. 3)6. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierza podwykonawcom Wykonawca dołącza w formie oryginału wg załączonego druku stanowiącego Rozdział IX) 3)7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg Rozdziału VII SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku 4)Wszystkie dokumenty będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, jeśli np. przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić ich prawdziwość w inny sposób. 4)1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych art. 26 ust 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4)2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6) Dokumenty zostaną wypełnione przez Wykonawcę według wzorów zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 7)Dokumenty nie wymagane przez Zamawiającego a załączone do oferty nie będą podlegały ocenie. 8)Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Wykonawca, na podstawie art. 8 ust 3 cyt. ustawy pzp, może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie powyższe należy złożyć nie później niż w terminie składania ofert. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy pzp. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć w formularzu oferty i odpowiednio oznaczyć strony oferty napisem, np. Tajemnica przedsiębiorstwa nie udostępniać . W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona zainteresowanym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin wykonania zamówienia - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Cena 26,64 zł + koszt przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu; 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej nr 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Otwarcie ofert: 27.03.2015 godz.12:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W i z j a l o k a l n a odbędzie się dnia 11 - 03 - 2015 r. o godz. 11:00 w budynku ul. M. Curie - Skłodowskiej 66. 2) Wizja lokalna będzie przeprowadzona w obecności Kierownika Działu Technicznego tel. 515 - 038 - 869, w obecności pracownika Działu Technicznego, tel. 71 / 327 - 09 - 53. Zainteresowani Wykonawcy spotkają się o godzinie 10:55 przed wejściem budynku przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 66. 3) Dnia 11-03 - 2015 r., podczas wizji lokalnej, do wglądu będzie inwentaryzacja budowlana. 4) Osobą uprawnioną do udzielania informacji w sprawie dokumentów określonych w pkt. 2) jest Kierownik Działu Technicznego, pracownik Działu Technicznego. 1. Termin wykonania umowy max 112 dni od daty zawarcia umowy: a) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego - 40 dni od daty zawarcia umowy. b) uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego na wykonany projekt - 7 dni c) uzyskanie pozwolenia na budowę - 65 dni od daty zaakceptowania projektu przez zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 07510 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego" we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.