eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadominDostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Płonnem , w ramach programu - Cyfrowa szkoła

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Radomin: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Płonnem , w ramach programu - Cyfrowa szkoła
Numer ogłoszenia: 467624 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Płonnem , w ramach programu - Cyfrowa szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca przeznaczenia- Szkoły Podstawowej w Płonnem, zainstalowanie, zamontowanie i uruchomienie pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych ( TIK), w procesie nauczania w klasach IV-VI, na zajęciach lekcyjnych i w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych, w wariancie I, a mianowicie : 1.1. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 10 szt. 1.2. komputer przenośny dla ucznia wraz z oprogramowaniem, typu netbook- 10 szt. 1.3. tablet - 10 szt. 1.4. przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 2 szt. 1.5. szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi przenośnych komputerów dla uczniów, posiadającą funkcję ładowania baterii - 1 szt. ; 1.6 sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.; 1.7. tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 szt. ; 1.8. projektor krótkoogniskowy - 1 szt. ; 1.9. głośniki - 1 kpl. ; 1.10. kontroler WLAN zarządzający szkolna siecią bezprzewodową - 1 szt.; 1.11. punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 1 szt; 1.12. router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań( IPS) - 1 szt.; 1.13. drukarka - 1 szt.; 1.14. ekran projekcyjny - 1 szt.; 1.15. wizualizer - 1 szt. 2. Opis parametrów i funkcji poszczególnych składników zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1b) do SIWZ i pełni rolę pomocniczą dla oferenta, w celu dostarczenia sprzętu o właściwych parametrach. Podane, w niniejszym ogłoszeniu oraz w załączonej SIWZ, nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów. Jakość dostarczonych składników zamówienia i parametry nie mogą być gorsze od określonych w specyfikacji i opisie zawartym w Załączniku Nr 1b) 3.Cechy techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 4. Wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełnić następujące wymagania: 4.1. muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji 2012 i wolne od wad fizycznych i prawnych od obciążeń prawami osób trzecich ( sprzęt nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia materialnego); 4.2. posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; 4.3 w przypadku komputerów przenośnych ( notebook), powinny spełniać normy Energy Star 5.0; 4.4. posiadać atesty, świadectwa jakości i deklarację CE; 4.5. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w j. polskim; 4.6 posiadać okres gwarancji na dostawę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych- nie krótszy niż 5 lat, z załączeniem ważnych kart gwarancyjnych. 5.W przypadku awarii sprzętu ( bez winy Zamawiającego i użytkownika - Szkoły Podstawowej w Płonnem ), czas reakcji serwisu w ramach gwarancji ma wynosić 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Naprawa, usunięcie awarii lub wad sprzętu, ewentualna wymiana sprzętu w przypadku wady producenta nie dającej się usunąć, powinno nastąpić w czasie następnych 5 dni. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją, uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.. 6. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania zastosowania ich zgodnie z Rządowym Programem rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli, w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych (TIK) - Cyfrowa szkoła oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno- komunikacyjnych ( Dz. U z 2012r. poz. 411). 7. Wykonawca zapewni podstawowe bezpłatne szkolenie nauczycieli ( w siedzibie Szkoły Podstawowej w Płonnem), którzy będą korzystali z zakupionego sprzętu w czasie zajęć dydaktycznych, z zakresu podstawowej obsługi i prezentacji możliwości sprzętu i oprogramowania, min. 2 godziny zegarowe. Dzień szkolenia zostanie określony na etapie realizacji umowy. 8. Wykonawca dostarczy zamówione pomoce dydaktyczne do miejsca przeznaczenia Szkoły Podstawowej w Płonnem, na własny koszt, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego- Gminy Radomin o konkretnym dniu dostawy. 9. Wykonawca, przed podpisaniem umowy obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu: - deklaracji CE dla zaoferowanych pomocy dydaktycznych , - certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, - potwierdzenia, że komputery przenośne- notebooki, spełniają wymogi normy Energy Star 5.0 10. Z faktu dostawy, zainstalowania, zamontowania ( włącznie z doprowadzeniem niezbędnych instalacji) oraz sprawdzenia funkcjonowania ( po uruchomieniu) dostarczonych pomocy dydaktycznych, zostanie spisany protokół odbioru, zawierający wykaz dostarczonych składników zamówienia. Protokół zostanie podpisany przez Zamawiającego i przedstawiciela użytkownika - koordynatora upoważnionego ze Szkoły Podstawowej w Płonnem. 11.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl -BIP Radomin-przetargi-przetargi zamówień publicznych , po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 39.13.40.00 - Meble komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.34.24.12 - Głośniki 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.35.12.00 - Ekrany .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu, w rozumieniu ustawy p.z.p, może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, z tym, że jedna dostawa powinna być wykonana w ramach programu -Cyfrowa szkoła-, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania dostawy. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy w ofercie wykaz wykonanych dostaw, o których mowa powyżej oraz złoży oświadczenie, że dostawa została wykonana należycie, a także załączy referencje. Wartość każdej z dostaw z osobna, powinna być nie niższa niż wartość dostawy wykazanej w składanej ofercie ( wartość brutto). O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie - spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl - BIP- Menu przedmiotowe- przetargi zamowień publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radomin- Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pok. Nr 8- Sekretariat Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zadanie nie jest dofinansowane ze środków unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.