To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Brzesko: Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim
Numer ogłoszenia: 46956 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4645 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pakietów biurowych i materiałów biurowych w ramach projektu - Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Brzeskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa pakietów biurowych oraz materiałów biurowych dla biur Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji i uczestników sieci współpracy i samokształcenia 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące Zadania (części): 1) Zadanie Nr 1: Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia 2) Zadanie Nr 2: Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji 3. Realizacja Zadania Nr 1 Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia: obejmuje dostawę 100 szt. pakietów biurowych. W skład każdego jednego pakietu wchodzi: teczka, notes, długopis z nadrukiem. 4. Realizacja Zadania Nr 2 Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji obejmuje dostawę: 1) 10 szt. organizerów i długopisów ze wskaźnikiem laserowym zapakowanych w metalowe etui; 2) 10 szt. teczek biurowych; 3) następujących tonerów do drukarki i urządzeń wielofunkcyjnych: a) 8 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor czarny; b) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor żółty; c) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor niebieski; d) 3 szt. tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark X734de, kolor purpurowy; e) 8 szt. tonerów do drukarki OKI B401dn, kolor czarny 4) 23 szt. druków polecenia wyjazdu służbowego - druk offsetowy; 5) 4 szt. zszywaczy; 6) 10 szt. Bloku do FLIPCHARTU 5. Szczegółową specyfikację każdego Zadania (części) zawarto w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdej z części niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na ww. zadania (części). 2) Pakiety biurowe muszą zawierać tylko nowe, nieużywane elementy. 3) Pakiety biurowe oraz materiały biurowe Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt do Biura Projektu mieszczącego się w Brzesku przy ul. Piastowskiej 2B oraz wnieść do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostawę należy zrealizować w dniach pracy Starostwa Powiatowego w Brzesku, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.73.20 - Zszywacze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5, współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pakietów biurowych dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Radosław Kozera, Kuźnia Pomysłów, ul. Dworcowa 2/107, 70-206 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3303,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3300,00
Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla biura Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Radosław Kozera, Kuźnia Pomysłów, ul. Dworcowa 2/107, 70-206 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13382,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16488,00
Oferta z najniższą ceną: 16488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21034,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Sukcesywna dostawa dodatkowego kruszywa na cele utrzymania dróg i składów leśnych na terenie Naśladownictwa Brzesko
- SCHRONIENIE 2025
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Gminy Międzyzdroje.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby SGMK.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.