To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Kraków: Usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej NZOZ Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.
Numer ogłoszenia: 47806 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18004 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża, ul. Studencka 19, 31-116 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 91 15, faks 12 422 90 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pożytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej NZOZ Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego, 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego prania bielizny ogólnoszpitalnej NZOZ Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego (dalej: ZOL). 2. Usługa obejmuje: - pranie wodne z jednoczesną dezynfekcją chemiczno-termiczną obejmujące pranie, maglowanie i fasonowanie bielizny pościelowej, piżam, szlafroków, koszul płóciennych, podkoszulków, odzieży roboczej (fartuchy i ubrania lekarskie), ręczników, ścierek, podkładów, firanek, zasłon, obrusów, mopów, worków itp.; - czyszczenie chemiczne (lub wodne przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii i środków piorąco-dezynfekcyjnych) koców; - dezynfekcję materacy, kołder i poduszek; - naprawę uszkodzonej bielizny; - transport bielizny szpitalnej od i do Zamawiającego; 3. Wykonawca zobowiązuje się : 1. do ponoszenia pełnej odpowiedzialności prawnej i materialnej za jakość wykonywanych usług pralniczych oraz zgodność procesu pralniczego z wymogami sanitarnymi, 2. do stosowania technologii właściwej do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny (w zależności od rodzaju zanieczyszczeń), 3. do doboru odpowiedniej technologii prania z dezynfekcją, zapewniającej używanie środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania na bakterie - B wirusy - V, prątki gruźlicy- Tbc, F, 4. określenia dnia w tygodniu i godziny, w których Wykonawca będzie dostępny dla kontaktu z zamawiającym, 5. posiadania pozytywnej decyzji stacji sanitarno - epidemiologicznej, że pomieszczenia i urządzenia, w których odbywać się będzie pranie bielizny szpitalnej odpowiadają wszelkim wymogom sanitarno - epidemiologicznym, 6. stosowania środków piorących i dezynfekujących posiadających wymagane atesty i certyfikaty oraz technologię dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania- temperatura nie większą niż 65o dla bielizny pościelowej, oraz 30o dla kocy wełnianych i poduszek - co pozwalana właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny. 7. stosowania środków w procesie prania i dezynfekcji zgodnych z przepisami ustawy z 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz.1433 z poźn. zmian.) oraz Rozp. Ministra Zdrowia z dnia 17.01.2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych wg ich przeznaczenia lub wpisanych do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679) , 8. wykonawca zapewni pakowanie w worki do transportu czystej bielizny szpitalnej posiadające atest PZH lub inny równoważny dokument, znakowania, transportowania (czyli dostarczenia do zamawiającego ) oraz rozliczania wagowo - ilościowo - asortymentowego bielizny. 4. Zamawiający zobowiązuje się do: 1. wydzielenia pomieszczenia dla składowania brudnej bielizny i czystej, 2. organizacji transportu brudnej i czystej bielizny na terenie ZOL, w celu składowania jej w wydzielonym pomieszczeniu, z którego będą zabierane przez wykonawcę w celu świadczenia usługi. 5. Wymagania szczegółowe 1. Wykonawca pobierać będzie od Zamawiającego rzeczy przeznaczone do prania, czyszczenia i naprawy, a także dostarczać będzie czystą bieliznę codziennie w dniach od poniedziałku do soboty. Przekazywanie brudnej bielizny tj. liczenie asortymentu odbywać się będzie w godzinach od 8.00 - 9.00, natomiast ważenie i przekazywanie czystej bielizny odbywać się będzie w godzinach od 11.00 - 12.00. 2. Poszczególne usługi będą realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie z wyłączeniem niedziel i świąt w następujących terminach: 1) pranie pościeli, bielizny szpitalnej - w ciągu 24 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 2) pranie odzieży roboczej - w ciągu 48 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 3) naprawa (reperacja) pościeli, bielizny i odzieży roboczej - w ciągu 48 godzin od chwili jej odbioru od Zamawiającego, 4) czyszczenie chemiczne poduszek, koców, odzieży roboczej i wyrobów włókienniczych - w ciągu 48 godzin od chwili ich odbioru od Zamawiającego, 5) czyszczenie i pranie pokrowców, materacy, kołder - w ciągu 120 godzin od chwili ich pobrania od Zamawiającego. 6) dezynfekcja termiczna w komorze w ciągu 48 godzin. 3. Rzeczy przeznaczone do prania, czyszczenia i naprawy (reperacji) pobierane będą od Zamawiającego w odpowiednich workach foliowych dostarczonych przez Wykonawcę na jego koszt tj.: 1) zewnętrznych białych - rzeczy zanieczyszczone, 2) zewnętrznych czerwonych - rzeczy zakażone, 3) workach ochronnych - materace, poduszki, koce, pokrowce, Worki muszą być wiązane, o wymiarach 160 x80 cm. 4. Wykonawca dostarczać będzie czystą bieliznę w workach foliowych niebieskich i opakowaniach ochronnych (np. worki płócienne). 6. Sposób rozliczenia: Zamawiający będzie płacił wykonawcy za 1 kg upranej bielizny obejmującej czynności wymienione w pkt. III/2 SIWZ, wg załącznika (formularza cenowego) do umowy tzn.: przy odbiorze brudnej bielizny przez wykonawcę będzie tylko liczony asortyment ilościowy, natomiast bielizna na potrzeby rozliczenia będzie ważona po przywiezieniu czystej upranej od wykonawcy. 7. Warunki pozostałe: a. Szczegółowe warunki świadczenia usługi prania przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) b. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. c. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. d. Oferty nie zawierające pełnego przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone. Liczba kilogramów bielizny na 1 miesiąc - 1 600 kg;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krakpol Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 12, 31-531 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66237,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66124,80
Oferta z najniższą ceną: 66124,80 / Oferta z najwyższą ceną: 84781,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.