Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Poznań: Prace konserwacyjne w ramach adaptacji pomieszczeń dla działalności:
-Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gnieźnie,
-Punktu Pośrednictwa Pracy w Turku
-Młodzieżowego Centrum Kariery w Międzychodzie
w ramach projektu: OHP jako realizator usług rynku pracy
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego na terenie województwa wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 484054 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8312405, faks 61 8312485.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ohp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwacyjne w ramach adaptacji pomieszczeń dla działalności: -Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gnieźnie, -Punktu Pośrednictwa Pracy w Turku -Młodzieżowego Centrum Kariery w Międzychodzie w ramach projektu: OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego na terenie województwa wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac konserwacyjnych w ramach adaptacji pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gnieźnie, Młodzieżowego Centrum Kariery w Międzychodzie oraz Punktu Pośrednictwa Pracy w Turku w ramach projektu: OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego na terenie województwa wielkopolskiego. PAKIET 1: przeprowadzenie prac konserwacyjnych w ramach adaptacji pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gnieźnie PAKIET 2: przeprowadzenie prac konserwacyjnych w ramach adaptacji pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Młodzieżowego Centrum Kariery w Międzychodzie PAKIET 3: przeprowadzenie prac konserwacyjnych w ramach adaptacji pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Punktu Pośrednictwa Pracy w Turku Szczegółowa charakterystyka prac w ramach pakietów: PAKIET 1: OSZ Gniezno- usługa adaptacji pomieszczeń obejmować będzie: demontaż i utylizację istniejącej wykładziny dywanowej w dwóch pomieszczeniach o łącznej powierzchni 61 m 2 dostawę i montaż w systemie klejonym wykładziny dywanowej w kolorze seledynowym dla 2 pomieszczeń o łącznej powierzchni 61 m 2 wraz z wykończeniem cokołem przypodłogowym. dostawę i montaż 4 opraw rastrowych natynkowych o mocy 18W dostawę i montaż 2 opraw rastrowych natynkowych o mocy 30W wymalowanie farbą emulsyjną wewnętrzną w kolorze kremowym ścian o powierzchni około 200m2 PAKIET 2: MCK Międzychód- usługa adaptacji pomieszczeń obejmować będzie: uzupełnienie ubytków podłogi masą samopoziomującą dostawę i montaż w systemie klejonym wykładziny dywanowej w kolorze seledynowym dla 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 30 m 2 wraz z wykończeniem cokołem przypodłogowym. dostawę i montaż 3 opraw rastrowych natynkowych o mocy 30W wymalowanie farbą emulsyjną wewnętrzną w kolorze kremowym ścian o powierzchni około 100m2 PAKIET 3: PPP Turek- usługa adaptacji pomieszczeń obejmować będzie: dostawę i montaż w systemie klejonym wykładziny dywanowej w kolorze seledynowym dla pomieszczeń o łącznej powierzchni 30 m 2 wraz z wykończeniem cokołem przypodłogowym. dostawę i montaż 2 opraw rastrowych natynkowych o mocy 30W wymalowanie farbą emulsyjną wewnętrzną w kolorze kremowym ścian o powierzchni około 100m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświdczenie wykonawcy spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonawca zrealizował co najmniej 2 usługi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości powyżej 10000,00 zł brutto. Wykazane zamówienia zostaną uznane jeśli będą poparte dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświdczenie wykonawcy spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświdczenie wykonawcy spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświdczenie wykonawcy spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ohp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211 pokój 205..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego na terenie województwa wielkopolskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1: przeprowadzenie prac konserwacyjnych w ramach adaptacji pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Gnieźnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż i utylizację istniejącej wykładziny dywanowej w dwóch pomieszczeniach o łącznej powierzchni 61 m 2 dostawę i montaż w systemie klejonym wykładziny dywanowej w kolorze seledynowym dla 2 pomieszczeń o łącznej powierzchni 61 m 2 wraz z wykończeniem cokołem przypodłogowym. dostawę i montaż 4 opraw rastrowych natynkowych o mocy 18W dostawę i montaż 2 opraw rastrowych natynkowych o mocy 30W wymalowanie farbą emulsyjną wewnętrzną w kolorze kremowym ścian o powierzchni około 200m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2: przeprowadzenie prac konserwacyjnych w ramach adaptacji pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Młodzieżowego Centrum Kariery w Międzychodzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uzupełnienie ubytków podłogi masą samopoziomującą dostawę i montaż w systemie klejonym wykładziny dywanowej w kolorze seledynowym dla 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 30 m 2 wraz z wykończeniem cokołem przypodłogowym. dostawę i montaż 3 opraw rastrowych natynkowych o mocy 30W wymalowanie farbą emulsyjną wewnętrzną w kolorze kremowym ścian o powierzchni około 100m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3: przeprowadzenie prac konserwacyjnych w ramach adaptacji pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Punktu Pośrednictwa Pracy w Turku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę i montaż w systemie klejonym wykładziny dywanowej w kolorze seledynowym dla pomieszczeń o łącznej powierzchni 30 m 2 wraz z wykończeniem cokołem przypodłogowym. dostawę i montaż 2 opraw rastrowych natynkowych o mocy 30W wymalowanie farbą emulsyjną wewnętrzną w kolorze kremowym ścian o powierzchni około 100m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
- Dostawa gazów dla WCPiT wraz z dzierżawą butli oraz zbiorników na gaz
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów), stanowiących własność Gminy Wrocław
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.