eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi konsultacji eksperta ds. transportu na rzecz partnerstw samorządowych - 27 odrębnych zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-01

Poznań: Usługi konsultacji eksperta ds. transportu na rzecz partnerstw samorządowych - 27 odrębnych zadań
Numer ogłoszenia: 484136 - 2012; data zamieszczenia: 01.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast Polskich , ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6335050, faks 61 6335060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konsultacji eksperta ds. transportu na rzecz partnerstw samorządowych - 27 odrębnych zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot usług obejmuje konsultacje eksperta ds. transportu dla partnerstw samorządowych (27 zadań) w ramach realizacji projektu predefiniowanego pn. Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i między-sektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego. Związek Miast Polskich jest koordynatorem i głównym realizatorem projektu predefiniowanego Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i między-sektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego, finansowanego ze środków MF EOG 2009-2014. Jednym z komponentów projektu jest bezpośrednia pomoc doradcza dla partnerstw samorządowych (między-gminnych i gminno-powiatowych) tworzących - na terenie całego kraju - miejskie obszary funkcjonalne. Partnerstwa te, w ramach pomocy doradczej oferowanej w projekcie predefiniowanym, otrzymują usługi ekspertów sektorowych. 27 partnerstw samorządowych, spośród 61 które zgłosiły się do projektu, zidentyfikowało problemy z zakresu transportu (tj. komunikacji pasażerskiej i-lub stanu sieci połączeń drogowych i kolejowych) jako wiodące na ich terenie i niezbędne do rozwiązania w pierwszej kolejności. Partnerstwa te będą się starały pozyskać środki na rozwiązanie tych problemów z funduszy unijnych w ramach perspektywy 2014-2020. Po to, aby się starać o środki, partnerstwa te muszą mieć przygotowane opracowania strategiczne w tym zakresie dla całego obszaru funkcjonalnego, odpowiednie studia wykonalności i wreszcie kompletną dokumentację projektową. Środki na przygotowanie tych dokumentów strategicznych, operacyjnych i projektów technicznych partnerstwa te chcą uzyskać z Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w ramach konkursu grantowego organizowanego ze środków MF EOG (tzw. Program Regionalny) Środki te będzie można wykorzystywać między lipcem 2013 a grudniem 2015. Związek Miast Polskich jako Zamawiający jest płatnikiem tych usług doradczych objętych niniejszym postępowaniem i stroną umów z wykonawcami, a przedstawiciele partnerstw- bezpośrednim odbiorcą tych usług. Konsultacja eksperta ds. transportu będzie polegała na wizytacji na miejscu w partnerstwie, wszechstronnej dyskusji z przedstawicielami partnerstw i przesłaniu zwrotnie krótkiego raportu podsumowującego wnioski z dyskusji oraz szacunek kosztów. Kopia tego raportu będzie stanowiła podstawę dla Zamawiającego rozliczenia Wykonawcy z wykonania pracy w danym zadaniu. Liczba dni przeznaczonych na doradztwo została określony na od 1 do 5 osobo-dni w zależności od zadania (szczegóły - patrz załącznik 1: Szczegółowy opis zadania). Zakłada się, że min. 70% czasu będzie spędzonych na miejscu w partnerstwie, a reszta będzie poświęcona na analizę dokumentów i przygotowanie pisemnych wniosków w siedzibie wykonawcy. Ekspert ds. transportu ma za zadanie wspomóc personel partnerstwa poprzez wizytację i konsultację dotyczącą oceny istniejących rozwiązań komunikacyjnych na obszarze funkcjonalnym objętym działaniami partnerstwa, oraz pomoc personelowi partnerstwa w określenia zakresu pożądanych zmian, aby rozwiązać w pewnej perspektywie czasowej zidentyfikowane przez partnerstwo problemy. Wyniki konsultacji na miejscu i treść końcowego raportu (j.w.) będzie wykorzystana do zaplanowania zestawu działań i zakresu przyszłych opracowań planistycznych, oraz ich zabudżetowania do celów sporządzenia aplikacji grantowej do MRR. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usługi znał specyfikę realizacji zadań z zakresu polityki transportowej w jednostkach samorządu terytorialnego różnego szczebla oraz miał doświadczenie w podobnych wcześniejszych pracach. Usługa będzie realizowana na terenie całego kraju, w zależności od wyboru przez wykonawcę (-ów) konkretnego zadania. Wykonawca(-y) organizują swoją pracę przygotowawczą i na miejscu we własnym zakresie, dotyczy to również kwestii związanych z przejazdem, zakwaterowaniem i wyżywieniem. Zamawiający przekaże wykonawcy konkretnego zadania dane osoby kontaktowej danego partnerstwa samorządowego, z którą Wykonawca ustali szczegółowy termin i harmonogram konsultacji. Z przyczyn merytorycznych (cykl składania aplikacji grantowych w MRR) Zamawiający wymaga aby realizacja usług zakończyła się nie później niż 22 stycznia 2013. Dla zachowania płynności pracy w tylu partnerstwach na raz, oraz dla zachowania ww. terminu zakończenia prac, Zamawiający ustala, że jeden wykonawca nie może realizować więcej niż 10 (dziesięć) zadań, a tym samym nie może składać oferty na więcej niż 10 zadań. W czas pracy na rzecz danego partnerstwa Wykonawca wlicza zarówno bezpośrednie spotkania na miejscu, jak i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego efekt konsultacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.21.00.00 - (1) Usługi publicznego transportu kolejowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat oferent wykonał lub wykonuje co najmniej 5 usług w zakresie świadczeniu usług konsultacji czy doradztwa lub opracowaniu projektów, wniosków czy analiz w przedmiocie tj. w zakresie: potencjalnej integracji transportu kolejowego i drogowego na obszarach zurbanizowanych; lub łącznie co najmniej trzech różnych rodzajów transportu, będących przedmiotem projektu (sieć drogowa, komunikacja miejska, transport autobusowy pozamiejski, transport kolejowy, multimodalnych systemów transportowych, lokalnych i subregionanych polityk transportowych, itp.) o łącznej wartości sumarycznej dla 5 wymienionych usług nie mniejszej niż 30000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent dysponuje co najmniej jedną osobą posiadająca wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu w/w usług w zakresie opisanym powyżej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia brutto w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 3) zmiany osobowe w personelu wykonawcy wynikające ze zdarzeń losowych 4) zmiany terminu wykonania umowy, gdy ze względów organizacyjnych, które wystąpiły po stronie Zamawiającego, nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, 5) opóźnienia niezależne od wykonawcy 6) działania siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Związku Miast Polskich, ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 14:30, miejsce: Biuro Związku Miast Polskich, ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MF EOG.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.