Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-01
Poznań: Usługi konsultacji eksperta ds. transportu na rzecz partnerstw samorządowych - 27 odrębnych zadań
Numer ogłoszenia: 484136 - 2012; data zamieszczenia: 01.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast Polskich , ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6335050, faks 61 6335060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konsultacji eksperta ds. transportu na rzecz partnerstw samorządowych - 27 odrębnych zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot usług obejmuje konsultacje eksperta ds. transportu dla partnerstw samorządowych (27 zadań) w ramach realizacji projektu predefiniowanego pn. Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i między-sektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego. Związek Miast Polskich jest koordynatorem i głównym realizatorem projektu predefiniowanego Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i między-sektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego, finansowanego ze środków MF EOG 2009-2014. Jednym z komponentów projektu jest bezpośrednia pomoc doradcza dla partnerstw samorządowych (między-gminnych i gminno-powiatowych) tworzących - na terenie całego kraju - miejskie obszary funkcjonalne. Partnerstwa te, w ramach pomocy doradczej oferowanej w projekcie predefiniowanym, otrzymują usługi ekspertów sektorowych. 27 partnerstw samorządowych, spośród 61 które zgłosiły się do projektu, zidentyfikowało problemy z zakresu transportu (tj. komunikacji pasażerskiej i-lub stanu sieci połączeń drogowych i kolejowych) jako wiodące na ich terenie i niezbędne do rozwiązania w pierwszej kolejności. Partnerstwa te będą się starały pozyskać środki na rozwiązanie tych problemów z funduszy unijnych w ramach perspektywy 2014-2020. Po to, aby się starać o środki, partnerstwa te muszą mieć przygotowane opracowania strategiczne w tym zakresie dla całego obszaru funkcjonalnego, odpowiednie studia wykonalności i wreszcie kompletną dokumentację projektową. Środki na przygotowanie tych dokumentów strategicznych, operacyjnych i projektów technicznych partnerstwa te chcą uzyskać z Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w ramach konkursu grantowego organizowanego ze środków MF EOG (tzw. Program Regionalny) Środki te będzie można wykorzystywać między lipcem 2013 a grudniem 2015. Związek Miast Polskich jako Zamawiający jest płatnikiem tych usług doradczych objętych niniejszym postępowaniem i stroną umów z wykonawcami, a przedstawiciele partnerstw- bezpośrednim odbiorcą tych usług. Konsultacja eksperta ds. transportu będzie polegała na wizytacji na miejscu w partnerstwie, wszechstronnej dyskusji z przedstawicielami partnerstw i przesłaniu zwrotnie krótkiego raportu podsumowującego wnioski z dyskusji oraz szacunek kosztów. Kopia tego raportu będzie stanowiła podstawę dla Zamawiającego rozliczenia Wykonawcy z wykonania pracy w danym zadaniu. Liczba dni przeznaczonych na doradztwo została określony na od 1 do 5 osobo-dni w zależności od zadania (szczegóły - patrz załącznik 1: Szczegółowy opis zadania). Zakłada się, że min. 70% czasu będzie spędzonych na miejscu w partnerstwie, a reszta będzie poświęcona na analizę dokumentów i przygotowanie pisemnych wniosków w siedzibie wykonawcy. Ekspert ds. transportu ma za zadanie wspomóc personel partnerstwa poprzez wizytację i konsultację dotyczącą oceny istniejących rozwiązań komunikacyjnych na obszarze funkcjonalnym objętym działaniami partnerstwa, oraz pomoc personelowi partnerstwa w określenia zakresu pożądanych zmian, aby rozwiązać w pewnej perspektywie czasowej zidentyfikowane przez partnerstwo problemy. Wyniki konsultacji na miejscu i treść końcowego raportu (j.w.) będzie wykorzystana do zaplanowania zestawu działań i zakresu przyszłych opracowań planistycznych, oraz ich zabudżetowania do celów sporządzenia aplikacji grantowej do MRR. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usługi znał specyfikę realizacji zadań z zakresu polityki transportowej w jednostkach samorządu terytorialnego różnego szczebla oraz miał doświadczenie w podobnych wcześniejszych pracach. Usługa będzie realizowana na terenie całego kraju, w zależności od wyboru przez wykonawcę (-ów) konkretnego zadania. Wykonawca(-y) organizują swoją pracę przygotowawczą i na miejscu we własnym zakresie, dotyczy to również kwestii związanych z przejazdem, zakwaterowaniem i wyżywieniem. Zamawiający przekaże wykonawcy konkretnego zadania dane osoby kontaktowej danego partnerstwa samorządowego, z którą Wykonawca ustali szczegółowy termin i harmonogram konsultacji. Z przyczyn merytorycznych (cykl składania aplikacji grantowych w MRR) Zamawiający wymaga aby realizacja usług zakończyła się nie później niż 22 stycznia 2013. Dla zachowania płynności pracy w tylu partnerstwach na raz, oraz dla zachowania ww. terminu zakończenia prac, Zamawiający ustala, że jeden wykonawca nie może realizować więcej niż 10 (dziesięć) zadań, a tym samym nie może składać oferty na więcej niż 10 zadań. W czas pracy na rzecz danego partnerstwa Wykonawca wlicza zarówno bezpośrednie spotkania na miejscu, jak i przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego efekt konsultacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.21.00.00 - (1) Usługi publicznego transportu kolejowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat oferent wykonał lub wykonuje co najmniej 5 usług w zakresie świadczeniu usług konsultacji czy doradztwa lub opracowaniu projektów, wniosków czy analiz w przedmiocie tj. w zakresie: potencjalnej integracji transportu kolejowego i drogowego na obszarach zurbanizowanych; lub łącznie co najmniej trzech różnych rodzajów transportu, będących przedmiotem projektu (sieć drogowa, komunikacja miejska, transport autobusowy pozamiejski, transport kolejowy, multimodalnych systemów transportowych, lokalnych i subregionanych polityk transportowych, itp.) o łącznej wartości sumarycznej dla 5 wymienionych usług nie mniejszej niż 30000 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent dysponuje co najmniej jedną osobą posiadająca wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu w/w usług w zakresie opisanym powyżej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia brutto w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 3) zmiany osobowe w personelu wykonawcy wynikające ze zdarzeń losowych 4) zmiany terminu wykonania umowy, gdy ze względów organizacyjnych, które wystąpiły po stronie Zamawiającego, nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego, 5) opóźnienia niezależne od wykonawcy 6) działania siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Związku Miast Polskich, ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 14:30, miejsce: Biuro Związku Miast Polskich, ul. Robocza 46A, 61-517 Poznań, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MF EOG.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Czerwińsk nad Wisłą oraz opieka w trakcie transportu
- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokitnie na rok 2025.
- "Dowóz dzieci z terenu Gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Lubasz w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.