To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów, treningów, indywidualnego poradnictwa psychologicznego i grupy wsparcia w ramach umów zleceń dla 15 kobiet uczestniczących w projekcie Aktywni w Klubie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Numer ogłoszenia: 48491 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25051 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów, treningów, indywidualnego poradnictwa psychologicznego i grupy wsparcia w ramach umów zleceń dla 15 kobiet uczestniczących w projekcie Aktywni w Klubie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w ramach umów zleceń warsztatów, treningów, indywidualnego poradnictwa psychologicznego i grupy wsparcia dla 15 kobiet długotrwale bezrobotnych uczestniczących w projekcie Aktywni w Klubie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część 1 zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i grupy wsparcia dla 15 kobiet długotrwale bezrobotnych biorących udział w projekcie konkursowym Aktywni w Klubie. Liczba godzin- 165 godzin zegarowych w tym: 150 godzin zegarowych w ramach indywidualnych konsultacji pedagogicznych i 20 godzin lekcyjnych w ramach grupy wsparcia. Część 2 zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu interpersonalnego dla 15 kobiet długotrwale bezrobotnych biorących udział w projekcie konkursowym Aktywni w Klubie. Liczba godzin - 20 godzin lekcyjnych. Część 3 zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu wizażu i autoprezentacji dla 15 kobiet długotrwale bezrobotnych biorących udział w projekcie konkursowym Aktywni w Klubie. Liczba godzin - 20 godzin lekcyjnych. Część 4 zamówienia - Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności komunikowania się i poprawności językowej dla 15 kobiet długotrwale bezrobotnych biorących udział w projekcie konkursowym Aktywni w Klubie. Liczba godzin - 20 godzin lekcyjnych. 2. Ze względu na charakter wykonywanego zlecenia oraz formę umowy przewidywanej do zawarcia z Wykonawcą, oferta powinna dotyczyć osobistego wykonania zlecenia przez Wykonawcę a nie wykonywania go przez jego pracowników lub osoby współpracujące. W przypadku prowadzenia przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia jest możliwe zawarcie umowy zlecenia z Wykonawcą, pod warunkiem wykonywania zlecenia przez niego osobiście. W związku z powyższym Wykonawca nie może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można pobrać w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego lub odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego - ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku lub drogą pocztową. Pobranie SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego nie wymaga jej pobrania w wersji drukowanej. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 usługi szkoleniowe. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każdą z powyższych 4 części. 6. Obowiązkiem Wykonawcy (dotyczy wszystkich części zamówienia) jest: 6.1. Zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach umów zleceń warsztatów, treningów, indywidualnego poradnictwa psychologicznego i grupy wsparcia dla uczestniczek projektu. 6.2. Opracowanie programu zajęć, 6.3 Prowadzenie dokumentacji uczestniczek zajęć (w tym list obecności, dziennika zajęć), 6.4. Opracowanie ankiet ewaluacyjnych i dokonanie ich zbiorczej analizy, a ponadto w przypadku indywidualnego poradnictwa psychologicznego dodatkowo opracowanie ankiet wstępnych i końcowych w celu zbadania u uczestniczek poczucia własnej wartości i motywacji życiowej. 6.5. przekazanie dokumentacji, o której mowa w pkt. 6.4. w terminie 7 dni od dnia ukończenia zajęć. 6.6. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia zajęć) raportu z realizacji szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 7b do SIWZ. 6.7. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm). 6.8. Zagwarantowanie odbywania się zajęć grupowych od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.30 i zagwarantowanie odbywania się zajęć indywidualnych od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00. 1 godzina szkolenia to 60 minut zegarowych dla części 1 zamówienia w części dotyczącej indywidualnego poradnictwa psychologicznego natomiast dla części 1 zamówienia w części dotyczącej grupy wsparcia, części 2 zamówienia - treningu interpersonalnego, części 3 zamówienia - warsztatów z zakresu wizażu i autoprezentacji, części 4 zamówienia - treningu umiejętności komunikowania się i poprawności językowej 1 godzina to 45 minut. Liczby godzin dla poszczególnych szkoleń, o których mowa w SIWZ, nie uwzględnią przerw. 6.9. Umożliwienie przeprowadzenia kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w trakcie szkolenia oraz fotografowania, filmowania itp. 6.10 Zapewnienie uczestniczkom stałej opieki w miejscu szkolenia. 6.11. Przedłożenie Zamawiającemu (w terminie 7 dni od dnia ukończenia szkolenia) protokołu z realizacji kursu zgodnie z załącznikiem 7a do SIWZ). 7. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy imienną listę uczestniczek. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią następujących wytycznych: Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumentach zasadami. Wytyczne należy pobrać ze strony www.ropstorun.pl w zakładce dokumenty do pobrania. 9. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego i grupy wsparcia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNE KRYSTYNA MIKLAS
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNE KRYSTYNA MIKLAS
- Usługi Pedagogiczno-Psychologiczne Miklas Krystyna, ul. Szymborska 37, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13345,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8400,00
Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu interpersonalnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lucyna Szczepaniak, ul. Wojska Polskiego 37/33, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1425,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 700,00
Oferta z najniższą ceną: 700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności komunikowania się i poprawności językowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lucyna Szczepaniak, ul. Wojska Polskiego 37/33, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 700,00
Oferta z najniższą ceną: 700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.