eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoguchwałaZadanie 1Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenie stałego targowiska w Boguchwale. Zadanie 2Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenie stałego targowiska w Boguchwale- budowa i przebudowa odcinków sieci sanitarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Boguchwała: Zadanie 1: Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenie stałego targowiska w Boguchwale. Zadanie 2: Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenie stałego targowiska w Boguchwale- budowa i przebudowa odcinków sieci sanitarnych
Numer ogłoszenia: 490134 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenie stałego targowiska w Boguchwale. Zadanie 2: Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenie stałego targowiska w Boguchwale- budowa i przebudowa odcinków sieci sanitarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenia stałego targowiska w Boguchwale. Zadanie współfinansowane z PROW na lata 2007-2013 w ramach działania 321. Remont nawierzchni placu targowego: Remont placu obejmuje wykonanie: korytowania, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni placu z kostki betonowej gr. 8 cm o pow. 1779 m2, chodników z kostki betonowej gr. 6 cm o powierzchni 556 m2, a także plantowanie i obsianie trawą o pow. 228 m2. W cenie ryczałtowej należy również ująć rozbiórkę płyt betonowych (drogowych lub betonowych) i ogrodzenia betonowo- ceglanego (materiał z rozbiórki należał będzie do Wykonawcy), plantowanie ziemi oraz karczowanie korzeni drzew na terenie objętym zadaniem. Remont budynku wiaty handlowej: Remont wiaty handlowej obejmuje rozbiórki z elementów stalowych i betonowych, demontaż okien stalowych i montaż okien z PCV o pow. 72,0 m2, wykonanie tynków wewnętrznych i malowanie ścian, remont posadzki betonowej, docieplenie elewacji styropianem gr. 5 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego oraz malowanie tynku zewnętrznego farbą silikatową. Budowa i przebudowa sieci wod.- kan. oraz budowa kanalizacji deszczowej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków obejmują: - budowę odcinka kanalizacji sanitarnej z rur PCV dn 200 mm, demontaż 4 kpl. studni, montaż studni PCV PRO dn 1000 mm oraz studni PCV PRO 400 mm z włazami, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej z rur PCV dn 400 mm, dn 315 mm, dn 200 mm, dn 160 mm, demontaż 3 kpl. studni oraz montaż studni PCV PRO 1000 mm i dn 400 mm, - budowę odcinka sieci wodociągowej dn 160 mm, dn 110 mm, dn 63 mm oraz montaż hydrantu i studni wodomierzowej dn 1200 mm, Budowa kanalizacji teletechnicznej oraz budowa oświetlenia placu: Kanalizacja teletechniczna obejmuje budowę dwóch studni typu SKR-1 oraz budowę kanalizacji kablowej w rurach HDPE40, 110mm, 125 mm. Oświetlenie placu obejmuje wykonanie zasilania linią niskiego napięcia oraz oświetlenie placu handlowo- usługowego oprawami montowanymi na słupach. Instalacje wewnętrzne: Roboty instalacyjne wewnątrz budynku obejmują rozprowadzenie kanalizacji sanitarnej z rur PCV średnicami 110, 75 i 50 mm oraz rozprowadzenie wody rurami stalowymi ocynkowanymi. Remont instalacji elektrycznej w wiacie handlowej obejmuje demontaż istniejącej instalacji wraz z oprawami oraz montaż nowej instalacji elektrycznej wraz z oprawami. Zadanie 2: Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenie stałego targowiska w Boguchwale- budowa i przebudowa odcinków sieci sanitarnych. Zadanie realizowane ze środków własnych. Przebudowa i rozbudowa odcinków sieci gazowej: Przebudowa odcinka sieci gazowej długości 30,10 m kolidującej z projektowanym wjazdem oraz rozbudowa odcinków sieci gazowej przeznaczonych do realizacji przyłączy. Budowa sieci wod.- kan. oraz kanalizacji deszczowej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków obejmują: - budowę odcinka kanalizacji sanitarnej z rur PCV dn 200 mm oraz studnia PCV PRO dn 400 mm, - budowę odcinka sieci wodociągowej PCV dn 110 mm oraz przyłącza wody dn 63 mm, - budowę odcinka kanalizacji deszczowej z rur PCV dn 250 mm. . UWAGA: Wskazane z nazwy materiały i urządzenia podane w dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej. Miejsce wykonania: Polska, Gmina Boguchwała, miejscowości: Boguchwała Szczegółowy zakres robót określa ZAŁĄCZNIK NR 6, tj. projekty, ZAŁĄCZNIK NR 7, tj. SSTiOR, ZAŁĄCZNIK NR 8, tj. przedmiary robót oraz ZAŁĄCZNIK NR 2,tj. wzór umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 oraz okoliczności po których zaistnieniu będą one udzielane, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 28.000,00 (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, min 1 roboty budowlanej odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia tj. remont lub budowa budynku użyteczności publicznej z drogami dojazdowymi lub miejscami postojowymi lub placami, o wartości nie mniejszej niż 75% wartości oferty Wykonawcy na przedmiot zamówienia, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - WG ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza aby przedłożone referencje wystawione były na: - obiekt użyteczności publicznej łącznie z placem lub drogami dojazdowymi o wartości wskazanej wyżej - obiekt użyteczności publicznej plus place utwardzone lub drogi. Wartość tych dwóch inwestycji łącznie będzie musiała mieć wartość nie mniejszą niż 75% wartości oferty Wykonawcy na przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych uprawnieniach budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót WG ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży kopię polisy (wraz z dowodem jej opłacenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości minimum 1.500.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi - ZAŁĄCZNIK NR 2. Wykonawca musi zaakceptować postanowienia wzoru umowy w treści oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 pkt.4 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy oraz załączników stanowiących integralną część umów mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zmiany nie mogą naruszać odpowiednich uregulowań Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy: a) niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót z uwagi na niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację robót (o ilość dni występowania tych warunków), b) niezbędna jest zmiana terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych (o ilość dni niezbędnych do wykonania robót dodatkowych), c) nastąpi zmiana stawki podatku VAT po podpisaniu umowy i niezbędna będzie zmiana wynagrodzenia brutto z tych przyczyn, d) zmiana harmonogramu robót i płatności w przypadku zmiany budżetu i wieloletniej prognozy finansowej Gminy Boguchwała w latach 2012- 2020, w sytuacji gdy zabezpieczone zostaną w budżecie środki finansowe na wykonanie i fakturowanie większego zakresu robót budowlanych niż wynika to z załączonego do umowy harmonogramu rzeczowo- finansowego na przedmiot zamówienia, o którym mowa w § 1 umowy lub zaoferowania wartości robót mniejszej niż wynikającej z kosztorysu inwestorskiego, e) wystąpienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Dr. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała pok. nr 20 Wersja papierowa - koszt 200 pln.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Boguchwale ul. Dr. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała Biuro Obsługi Klienta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 1: Wsparcie lokalnej przedsiębiorczości poprzez przebudowę i wyposażenia stałego targowiska w Boguchwale. Zadanie współfinansowane z PROW na lata 2007-2013 w ramach działania 321..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.